۱۲/۱۱/۱۳۸۸

نگرانی و دستپاچگی اقتدارگرایان از افشای چهره نیروهای خودجوش!

نگرانی و دستپاچگی اقتدارگرایان از افشای چهره نیروهای خودجوش!

خبرگزاریهای وابسته به اقتدارگرایان از افشای چهره نیروهای رسمی نهادها که تحت عنوان نیروهای مردمی خودجوش برای تجمع مقابل منزل شیخ اصلاحات اعزام شده بودند ابراز نگرانی کردند.

در حالی که رسانه هایی نظیر فارس، جوان و رجا نیوز ابتدا مدعی شده بودند جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با تجمع در مقابل منزل شیخ اصلاحات خواستار مجازات کروبی در صورت عدم بازگشت وی به دامن نظام شده اند.

پس از اطلاع از فیلمبرداری بستگان آقای کروبی از تجمع کنندگان و افشای قریب الوقوع هویت انان که هیچیک از خانواده شهدا نیستند این خبرگزاری ها تصمیم گرفتند تا عنوان جعلی جمعی از خانواده شهدا را به جمعی از مردم تغییر دهند، اما همچنان نگران افشای چهره شناخته شده این افراد که همگی یک نهاد خاص اشتغال دارند می باشند.

در این تجمع افراد ذکر شده پلاکاردهایی با عناوین« مرگ بر ضد ولایت فقیه»، « خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است»، « مرگ بر منافق»، «حزب‌الله بیدار است، از آمریکا بیزار است» در دست داشتند.

تظاهرکنندگان اعلام می کردند: کروبی باید در مورد اغتشاشات پس از انتخابات عذرخواهی کرده و تمام هزینه‌ها و خسارات وارده را جبران کند در غیر این صورت با مشت محکم ملت مواجه خواهد شد.

شنیده می شود تلاشهایی توسط نهاد فوق الذکر برای دستیابی به فیلم تهیه شده توسط بستگان آقای کروبی از ماجرای فوق و جلوگیری از انتشار حواشی آن نظیر افشای چهره و هدایت میدانی فرماندهان نهاد فوق تلاش فراوانی صورت گرفته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر