۳/۲۰/۱۳۸۹

آهاي سردار! حسنش گفتی، عيبش نيز بگو!

آهاي سردار! حسنش گفتی، عيبش نيز بگو!

. ادامه راه سبز(ارس): فرمانده کل سپاه پاسداران، حوادث بعد از انتخابات را “خطرناک‌تر” از جنگ 8 ساله با عراق ذکر کرد و با بیان اینکه “ماموریت سپاه مقابله با تهدیدات سخت، امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و فرهنگی است”.

سردار پاسدار محمد‌علی جعفری، که روز چهارشنبه ١۹ خرداد ماه، در حسینیه تیپ پیاده نینوا و در جمع پاسداران و بسیجیان استان گلستان سخنرانی می‌کرد، گفت: “فتنه عمیق سال گذشته، پایان انحرافی بود که از اواسط دوران 30ساله انقلاب عده‌ای به نام امام آن را آغاز کردند و به دنبال تخطئه انقلاب بودند تا با ایجاد موانعی برای نظام، باعث کندی شتاب آن شده و مسیری که باید برای رشد و کمال طی کند با مشکل مواجه شود.”

وی افزود: “فتنه سال گذشته حدود 8ماه بیشتر طول نکشید، اما بسیار خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود که صدام با حمایت جامعه‌ جهانی علیه ما آغاز کرد و بحمدالله با لطف خداوند و هدایت پیامبرگونه رهبری و هوشیاری مردم، از این حادثه سخت عبور کردیم و دشمنان متوجه شدند که با این روش‌ها نمی‌شود انقلاب را منحرف کرد.”

ارس: سردار ميداني چرا خطرناكتر است؟ چون آنروز بقول خودت با يك دشمن خارجي و حاميان جهانخوارش طرف بودي ولي امروز با ملتي آگاه و هوشيار طرف هستي كه براي حفظ آرمانهاي امام و انقلابش "استقلال واقعي" "آزادي واقعي" "جمهوريت حقيقي" و "اسلاميت علوي" برخواسته است و با هر نوع ديكتاتوري مبارزه خواهد كرد. حال فهميدي؟! پس از اين به بعد هر جا اين سخن راندي علت واقعي آنرا هم بگو كه بزرگي گفته است: حسنش گفتی، عيبش نيز بگو «آنروز دشمن خارجي ولي امروز ملت خودت» و اين است تفاوت آنروز با امروز!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر