۴/۲۲/۱۳۸۹

گزارش تصويري از ديدار سيد محمد خاتمي با خانواده عماد بهاور

ديدار سيد محمد خاتمي با خانواده عماد بهاور
. ادامه راه سبز(ارس): سید محمد خاتمی با حضور در منزل عماد بهاور، ضمن ارج نهادن بر فعالیتهای قانونی و مدنی مهندس بهاور و تاسف از اینکه جوانان پاک و شایسته و دینداری چون او که هدفی جز آبادانی و سربلندی ایران ندارند ،امروز در زندان به سر می برند، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد آزادی وی و دیگر زندانیان سیاسی باشیم.


به گزارش «میزان خبر» مادر و پدر و خانم مریم شفیعی همسر بهاور در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس جمهور اصلاحات، ایشان را در جریان اتهامات و سیر قضائی پرونده وی قرار دادند.

عماد بهاور رئیس شاخه جوانان و عضو دفتر سیاسی نهضت آزادی ایران وعضو ستاد مرکزی پویش حمایت از مهندس موسوی و ستاد 88 در حال حاضر چهارمین دوره بازداشت خود را سپری می کند و در آخرین مرحله دستگیری از اسفند 88 در زندان به سر می برد.

در پایان این دیدار سید محمد خاتمی نماز جماعت ظهر و عصر را به همراه خانواده این عزیز دربند به جای آورد.

همچنین او در متنی به تمجید از بهاور پرداخت و نوشت:

"عماد بهاور از جمله جوانان روشن بین، نجیب، مقاوم و خبرخواهی است که در دینداری، وطن خواهی و حرمت گذاردن او به انسان وبه خصوص انسان ایرانی تردیدی نیست. این عزیزان سرمایه های بزرگ ملک و میهن اسلامند و افسوس که با این سرمانه چنان برخورد می شود که گویا دشمن اند. دشمن کس دیگری و جای دیگری است که عظمت ملت ایران و اصالت انقلابی که آزادی و سربلندی ایرانی را در نظر داشت هدف قرار داده به آن لطمه می زند. از خداوند برای عماد عزیز و همه عمادهای ایران و برای خاندان شریف بهاور، پدر بزرگوار، مادر سرافراز و همسر مهربان و شکیبا و برادر خوب او سلامت و صبر و سرافرازی آرزو می کنم."
"سید محمد خاتمی. 1389/5/17"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر