۴/۱۷/۱۳۸۹

در سومين روز ناآرامی در بازار، نماینده صنف پارچه فروشان بازداشت شد

روز سوم ناآرامی دربازار:
نماینده صنف پارچه فروشان بازداشت شد

. ادامه راه سبز(ارس): در تداوم اعتراضات بازاریان تهران، همزمان یکی از معترضان در بازار، توسط ماموران امنیتی و لباس شخصی ها بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شد.

به گزارش سایت های خبری، نماینده صنف بازار پارچه فروشان، در حالی که از پشت بلندگو وضعیت موجود را محکوم کرده و از مردم بخصوص بازاریان می خواست امروز پنجشنبه از ساعت نه صبح در سبزه میدان تجمع کنند، با شلیک گاز اشک آور روبرو شد که جو بازار مجددا به خشونت گرایید و نیروهای انتظامی و چند لباس شخصی، به وی دستبند زده و به محل نامعلومی منتقل کردند

در سومین روزیکی از بازاریان تهران اعلام داشت که صنف پارچه فروشان تا حذف قانون مالیات مستقیم اصناف به اعتصاب خود ادامه خواهد داد و تعویق قانون به آینده را راه حل پایان این مناقشه نمی دانند.

اعتراضات بازاریان تهران، از صبح سه شنبه ١۵ تیرماه ۸۹ و از بازار طلا و پارچه آغاز شد، که با اعتصاب و تحصن کسبه، این نقطه مهم، در روز متوالی بحرانی و دستخوش نا آرامی گردید؛ بطوری که به نقاط و اصناف دیگر بازار نیز کشیده شد.

گزارش شاهدان عینی و منابع خبری نیز حاکی از آن است که معتمدیان، نماینده صنف بازار پارچه فروشان، در هنگام فراخوان برای تجمع روز پنجشنبۀ بازاریان، بلافصله دستگیر شد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر