۵/۰۴/۱۳۸۹

گزارش تصویری از دیدار مهندس موسوی و دکتر رهنورد با محسن آرمین

دیدار مهندس موسوی و دکتر رهنورد با محسن آرمین

. ادامه راه سبز(ارس): خست وزیر دوران دفاع مقدس و همسر ایشان بعدازظهر روز یکشنبه با حضور در منزل محسن آرمین با سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که به تازگی با سپردن وثیقه 200 ميليون توماني آزاد شده است، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار کلمه، در این دیدار که با حضور جمعی از فعالان سیاسی که برای دیدار آرمین در منزل وی به سر می‌‌بردند برگزار شد، مهندس میرحسین موسوی با اعلام خوشحالی از آزادی آرمین و طلب نصرت برای حاضران، ابراز امیدواری کرد سایر زندانیان بی‌گناه نیز هرچه زودتر طعم آزادی را بچشند. دکتر رهنورد نیز در این دیدار از استقامت و پایداری آرمین و خانواده‌اش در دوران بازداشت، تقدیر کرد.

مهندس آرمین نیز در این دیدار با تشکر از حضور مهندس موسوی، دکتر رهنورد و سایر حضار گزارشی از در دوران بازداشت ۷۰ روزه خود در زندان اوین ارائه داد.




=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
دیدار جمعی از جوانان و دانشجویان با موسوی و رهنورد
.
ادامه راه سبز(ارس):پجمعی از جوانان و دانشجویان در آستانه سالروز میلاد منجی بشریت امام زمان (عج) با مهندس موسوی و زهرا رهنورد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که به مناسبت نیمه شعبان و در فضائی بسیار صمیمی برگزار شد، میر حسین موسوی و زهرا رهنورد ولادت حضرت مهدی (عج) را به دانشجویان و جوانان تبریک و تهنیت گفتند و با آنا ن به گفت و گو پرداختند.

در این دیدار موسوی و رهنورد برای دانشجویان و همه جوانان آرزوی بهروزی و سلامتی کرده و موفقیت آنها در همه عرصه ها را از خداوند متعال و در زیر سایه عنایات صاحب الزمان (عج) مسالت کردند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر