۵/۱۱/۱۳۸۹

آقاي متوهم: صهیونیست‌های احمق آدم اجیر كردند كه مرا ترور كنند

آقاي متوهم (احمدي نژاد):
صهیونیست‌های احمق آدم اجیر كردند كه مرا ترور كنند

. ادامه راه سبز(ارس): به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد صبح دوشنبه در "همایش ایرانیان خارج از كشور" افزود: در زمانی كه آقای بوش بود ما اعلام كردیم كه حاضریم با آقای بوش در برابر رسانه‌ها صحبت كنیم؛ گفتند كه وی واهمه دارد. من گفتم اشكالی ندارد. ایشان مشاوران خود را نیز با خودش بیاورد. سال گذشته نیز كه به نیویورك رفتیم قبل از آن گفتم كه آماده گفت‌وگو با آقای اوباما هستیم و اواخر شهریور امسال نیز قرار است برای شركت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورك برویم و این بار نیز آماده هستیم كه با آقای اوباما رو در رو، مردانه و آزاد در برابر رسانه‌ها مسایل جهان را روی میز بگذاریم و ببینیم كه راه حل چه كسی بهتر است.

وي در بخشي ديگر از سخنانش گفت: اگر آقای اوباما حریف گروه‌های فشار نیست حداقلش آن است كه بیاید و جلوی تلویزیون بگوید كه این‌ها به او فشار می‌آورند و ما مطمئن هستیم كه ملت آمریكا در این صورت حساب آن‌ها (صهیونیست‌ها) را می‌رسد. آن‌ها آبروی ملت آمریكا را خرج گندكاری‌های خود می‌كنند.

رييس دولت همچنين اظهار داشت: آن‌ها باید بدانند كه با یكی دو نفر طرف نیستند، صهیونیست‌های احمق آدم اجیر كردند كه مرا ترور كنند، این همه از ملت ایران ترور كردید چه شد؟ تك تك ایرانی‌ها یك رستم، سیاوش و یك رزمنده دلاور هستند.

او گفت: آن رژیم عددی نیست و گنده‌تر از آن هم عددی نیست كه بخواهد علیه ایران اقدامی انجام دهد.

۱ نظر:

  1. تا وقتيكه خواسته يا ناخواسته داري منافعشون را تامين ميكني چرا بايد تو را بكشند؟؟؟؟!!!

    پاسخحذف