۷/۰۴/۱۳۸۹

افشاگري وزير اطلاعات: پیشخوان کلمه کجاست ؟ و ارائه اسناد 17 ميليارد دلار!

افشاگري وزير اطلاعات:
پیشخوان کلمه کجاست ؟ و ارائه اسناد 17 ميليارد دلار!

. ادامه راه سبز(ارس): در حالی که تنها یک روز از انتشار روزنامه ی کلمه می گذرد ، مصلحی ، وزیر اطلاعات با انتشار یک سند مهم ماهیت عوامل آن را افشا کرد . این وزیر سرشار از اطلاعات اعلام کرد که شمارگان بالای این روزنامه مدرک مهمی است که نشان می دهد ادعای او در خصوص کمک 17 میلیارد دلاری آمریکا به سران فتنه صحت دارد .

مصلحی
با اشاره به کیفیت بالای این روزنامه و شناسایی 75 میلیون نفر از دست اندرکاران این روزنامه با اشاره به مدرکی که در خصوص یک از مراکز توزیع آن بدست آورده است گفت : نحوه ی چیدن سبزی ، پنیر و چای شیرین بر روی این پیشخوان کشف شده نشان می دهد که فتنه گران می خواسته اند تا با این کار خود از پرچم ایران سوء استفاده کنند .

وی افزود
: درج کلمات عربی در بالای این روزنامه گواه یک میلیارد دلاری است که عربستان به فتنه گران داده است و در خصوص نحوه هزینه کرد 16 میلیارد دلاردیگر ، بزودی برادر حسین شریعتمداری با استفاده از همین تصویر رمز می گشایند .

ناظران سیاسی
معتقدند این نخستین باری است که وزارت اطلاعات دست اندرکاران یک روزنامه را به درستی شناسایی کرده و نخستین آماری است که در 5 سال اخیر به درستی منتشر می شود . در زیر مدرک منتشره توسط وزیر اطلاعات را مشاهده می کنید :

زبان سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر