۹/۳۰/۱۳۸۹

خط سبز ما از تو جداست

خط سبز ما از تو جداست:
جنبش سبز هم از منافقین خلق متنفر است


ادامه راه سبز(ارس): وقعا باورم شد که سیاست پدر مادر ندارد. سیاست کثیف است . اصلا انگار نه انگار! به روی خودشان هم نمی آورند! این آقایان و خانمهای منافق رذل تروریست آدم کش مجاهدین شیطان بی همه چیز را می گویم. آدمی را به خشم می اورد. این سیمای آزادی، شبکه منحرفین خلق اصلا به روی خودش هم نمی آورد. انگار گذشته خودشان، حرکت ها و فعالیت هایشان را از یاد برده اند!!!! شما هم دست كمي از حاكمان يزيدي نداريد، بدتر نباشيد! بهتر نيستيد!

آنچنان در مواقع عزاداری رنگ عوض می کنند که انگار پرچمدار شریعت و مذهبند! انگار یک هیئت و حسینیه بزرگ ماهواره ایند. آن مسعود رجوی پست زیارت عاشورا می خواند و چندتا از خلق بی پدر و مادر دور و بر خودش را با قیام امام حسین همسو ... زیارت عاشورا به سبک کربلایی مسعود رجوی هم حال و هوای خودش را دارد! ...

آنچنان از ترور و بمبگذاری ها ناراحت می شوند که آدم باور می کند. مثل اینکه این بی مایه ها یادشان رفته که خودشان استاد ترور و بمبگذاری و هموطن کشی اند. نمونه: بمبگذاری در حرم امام رضا در عاشورای چند سال پیش ...

اگر به مذهب اعتقاد دارید ، چرا در حرم امام رضا بمب می گذارید؟ اگر به حسین و کربلا و محرم اعتقاد دارید چرا در روز عاشورا عزادارن حسین را می کشید؟ نکند روباه مکار پوست عوض کرده و حالا بره شده اید ؟؟؟

آقای رجوی و مریم بانوی نافهم! چهره کثیف و پلید شما خیلی سالهاست که برای مردم ایران آشکار شده است. خیانت هایی که به مردم ایران در زمان جنگ کردید ، با هموطن دوستی امروزتان منافات دارد.

لطفا سوء استفاده نکنید. انقدر وقیح هستید که تصاویر قیام سبز مردم ایران را به نام خودتان پخش می کنید . خط ما از تو جداست...

جنبش سبز مردم ایران شاید با حکومت و نظام بر سر مسائلی اختلاف دارد، اما از شما و امثال شما هم متنفر است و راهش از شما تروریست های جنایتکار دشمن میهن جداست.

لشکر شما بجز عده ای فریب خورده و عقب مانده ذهنی و جسمی چیزی نیست. هرکه دور شما می گردد معلوم است که سرخورده و منزوی و ... بوده که به جنبش تو خالی منافقین خلق پناه آورده است.

مخلص کلام ؛ پای کثیفتان را از سرزمین همیشه سبز ایران بیرون بکشید که در خاطره مردم ایران جز خیانتکاری و نفرت چیز دیگری از شما نیست .

مرگ بر مناق خلق و درود بر جنبش سبز مردم ایران زمین ...

فيس‌بوك: جوانان آزادانديش

۳ نظر:

  1. پايدار باد راه سبز آزادي و لعنت خدا بر منافقين جنايتكار چه مجاهدين خلق و چه بسيجي مزدور و چه سردار بي سر سپاه

    پاسخحذف
  2. سلام
    با 99 درصد حرفهایت موافقم ولی چند تا مشکل کوچک است 1- فرهنگ مرگ بر این و مرگ بر آن با روح صلح طلبی و مبارزه مسالمت آمیز جنبش سبز منافات دارد.
    2- با کلمات: فریب خورده منحرفین بمبگذار رذل و تروریست شیطان روباه مکار نافهم خیانت سر خورده و منزوی خیانتکار نفرت که به کار برده اید موافق و با کلمات بی پدر و مادر ، عقب مانده ذهنی، منافق لفظی که پیراهن عثمان دست رژیم شد تا به مخالفان خود منافق بگوید مخالفم
    3- ترور و بمب گذاری زیاد کرده اند ولی بمب گذاری حرم امام رضا را باند سعید امامی انجام داده است.

    پاسخحذف
  3. آره والا اینا دهن ما رو سرویس کردن از اول انقلاب تا حالا . . .

    پاسخحذف