بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

خدا بيامرز اينقدر دروغ گفت سر مردنش همه قسم ميخورن!

خدا بيامرز اينقدر دروغ گفت سر مردنش همه قسم ميخورن!



حالا كه كردان مرد گذشت و رفت . ولي شما يك سرچ كوچولو خبرهاي مربوطه را بكنيد . اصلاً نميخواهد زحمت بكشيد من زحمتش را كشيده ام . خبرگزاريهاي رسمي بسكه مطمئن بودند هيچكس هيچ خبري درباره كردان را باور نميكند با قسم و آيه و توسل به انواع بيماريهاي لاعلاج خبر را منتشر كرده اند . رفقاي ما هم مقداري مزه ريخته اند كه مختصري از هر دو اينجا مي آيد :

1 ) خبرهاي جدي

ايسنا : علي كردان بدليل عارضه مغزي درگذشت . پزشكان علت حادثه را كار كشيدن زياد از مغز در دوران تحصيل ذكر كرده اند . صحت خبر كاملاً تائيد ميگردد . به قرآن مجيد !

فارس : دكتر برادر سردار علي كردان به ملكوت سفلا پيوست . وي كه سالها بر اثر عارضه قلبي سرما خوردگي داشت پس از حمله ددمنشانه ميكروبهاي شكست خورده دشمن و تحمل سالها اسارت و جراحات شيميائي از دار فاني رفت بالا . بعضي افراد مغرض با زير سوال بردن شهادت دكتر كردان گفته اند اينكه دكتر بود پس چرا نتوانست خودش را درمان بكند ؟ خبرگزاري فارس جواب اينگونه افراد را هيچوقت نميدهد . به حضرت عباس !

تابناك : عوضعلي كردان مرد . علت مرگ وي احتمالاً سرطان خون اعلام شده كه ليكن چون كسي چيزي را اعلام نكرده ما خودمان همينجوري يك چيزي پرانديم . سايت تابناك اميدوار است با تائيد اين خبر جمعي از نگراني دربيايند . الآن همه خيلي نگران هستند . جان مادرم راست ميگويم .

ايرنا : دكتر كردان وزير ظفرمند سابق كشور كه تمام پيشرفتها چند قرن اخير مرهون زحمات و خصوصاً مدرك اوست به زيارت خود خدا رفت . وي پس از آنفولانزاي نوع كشنده A بدليل سر درد به خانه عمه اش منتقل شد و در بيمارستان مسيح دانشور بر اثر عود كردن بواسير و خونريزي ختنه گاه دچار سكته شد و خلاصه درگذشت . به امام حسين !

سايت الف : خبري در خصوص مرگ عوضعلي كردان منتشر گرديده كه پس از استعلام و تائيد به استحضار ميرسد . كردان اصولاً خالي زياد مي بست .

2 ) خبرهاي رفقا !

آكسفورد عزاي عمومي اعلام كرد .

كردان در پاسخ به نكير و منكر گفت قصد ما از مردن خدمتگزاري به خداوند است و نيازي به اين سوالهاي كاغذ پاره نداريم .

جهت جلوگيري از فشار قبر در شب اول قبر قرار شد كردان را شب دوم بگذارند توي قبر .

خداوند براي اطمينان بيشتر و اينكه فردا حرف درنيايد خودش شخصاً براي گرفتن جان كردان اقدام كرد .

خامنه اي حيا كن مملكتو رها كن ! (مهم نيست مناسبت چي باشد اصولاً يك عده به هر دليلي اينرا ميگويند . ضمناً ۱۶ آذر هم يادت نره !)

===========
پیوندهای مرتبط با این مطلب:
» آکسفورد سه روز عزای عمومی اعلام کرد
»
برای كردان آرزوی بهبودی کنیم...
علیرضا رضایی

0 نظرات :: خدا بيامرز اينقدر دروغ گفت سر مردنش همه قسم ميخورن!

آخرين اخبار ارس