بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

آغاز پخش شبكه رسا بر روي ماهواره‌هاي «يوتل ست» و «هات‌برد»


پخش شبكه رسا بر روي ماهواره‌هاي «يوتل ست» و «هات‌برد»
. ادامه راه سبز(ارس): شبکه رسا مطابق وعده ای که در بیانیه های قبلی داده بود در دومین قدم، پخش برنامه های این شبکه را به صورت تصويري برروی ماهواره های یوتل ست (W3A) بصورت 24 ساعته و نيز پخش راديويي بر روی هاتبرد هرشب از ساعت 9:30 تا 12:30 آغاز کرد.

  • Eutelsat W3A (24 ساعته)
  • Polarisation: Horizontal
  • Frequency: 10721 MHz
  • Symbol Rate: 22000 MHz
  • FEC: 1/2

= فركانس راديويي رسا ======================
  • Hotbird (هر شب از ساعت 9:30 تا 12:30)
  • Frequency: 12,597 - Vertical
  • Symbol Rate: 27500
  • FEC: 3/4
  • GBTS1 :نام كانال راديويي

مسئولين رسا در ادامه اطلاع رساني خود در فيس بوك، اینگونه ادامه میدهند: از همینجا نیز از تمامی مردم عزیز که ما را در برداشتن دومین قدم در جهت گسترش پخش برنامه های شبکه یاری نمودند تشکر می کنیم و اعلام می نماییم که این راه دشوار پیمودنش نیاز به همیاری و حمایت دایمی ایرانیان عزیز در داخل و خارج کشور دارد و ما امیدواریم که با استمرار این حمایتها بتوانیم بزودی تلویزیون رسا را به صورت تصویری نيز در ماهواره یوتل ست راه اندازی کنیم.

دسترسي اينترنتي به پخش زنده شبكه تلويزيوني رسا
پخش زنده براي اينترنت كم سرعت
پخش زنده براي اينترنت پـر سرعت

2 نظرات :: آغاز پخش شبكه رسا بر روي ماهواره‌هاي «يوتل ست» و «هات‌برد»

  1. هميشه خوش خبر باشي مؤمن :)

    اين هم براي يادآوري؛

    فركانس پخش تلويزيوني(صوتي تصويري) شبكه رسا بر روي ماهواره "تل استار:

    Telstar 12
    Transponder 6, 15.0°W
    Polarisation: Vertical
    Frequency: 11527 MHz
    Symbol Rate: 1630 MHz
    FEC: 2/3

  2. bad tarin ferequency roye Hotbird ro entekhab kardid.

آخرين اخبار ارس