بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

دسترسی به پخش زنده تلویزیون رسا برای اینترنت های کم سرعت فراهم شد

دسترسی به پخش زنده تلویزیون رسا برای اینترنت های کم سرعت فراهم شد

. ادامه راه سبز(ارس): با تلاش های دست اندر کاران رسانه سبز ایران (رســــا)، توانایی پخش زنده اینترنتی این شبکه تلویزیونی، برای سرعت های پایین اینترنت در ایران نیز فراهم و به پایگاه اینترنتی رسا اضافه شده است.

لینکهای زیر جهت دسترسی کاربران داخل كشور که از سرعت پایین اینترنت برخوردارند، می باشد:

ساعات پخش جهت اطلاع مخاطبان گرامي: هر شب ساعت 9 به وقت تهران برنامه های جدید و زنده آغاز می شود و پس از اتمام در طول شبانه روز تکرار خواهد شد. ضمنا در صورت نياز به اطلاع رساني فوري ، بلافاصه متن خبر بصورت ويژه در ميان روال عادي برنامه ها به روي آنتن خواهد رفت.

رسا را از اینجا با سرعت پایین ببینید
رسا را از اینجا با سرعت بسیار پایین بشنوید
ضمنا فايل لينكهاي فوق را ميتوانيد در رايانه خود دانلود نموده و سپس آنرا توسط برنامه مدياپلير ويندوز اجرا نماييد

پخش زنده و آنلاين رســـــا مناسب سرعتهاي پايين


پخش زنده صوتي رســـــا مناسب سرعتهاي بسيار پايين


فركانسهاي جديد رسانه سبز ايران (رسا)
20-01-1390

Eutelsat W3A
24 ساعته بصورت تلویزیونی
A1,7.0°E
Horizontal
10721 MHz
22000
1/2

Telstar 12
24 ساعته بصورت تلویزیونی
6, 15.0°W
Vertical
11527 MHz
1630
2/3

Eurobird
24 ساعته بصورت رادیویی
33.0°E
Vertical
12733 MHz
27500
3/4

Hotbird
(هر شب از ساعت 9:30 تا 12:30 راديويي)
Frequency: 12,597 - Vertical
Symbol Rate: 27500
FEC: 3/4

44 نظرات :: دسترسی به پخش زنده تلویزیون رسا برای اینترنت های کم سرعت فراهم شد

  1. سلام بر سربازان گمنام امام خامنه ای , از اونجایی که میدونم الان روی این سایت نظارت دارید , گفتم عرض ادبی کنم .

  2. به به! گل بود و به سبزه نيز آراسته شد. ترفيع درجه هم دارند! تا حالا "سربازان گمنام امام زمان" نام داشتند حالا به افتخار درجه ي "سربازان گمنام امام خامنه اي" نايل آمدند!

    دريافت اين نشان لياقت را به عموم خودت تبريك تهنيت عرض مي نماييم.

  3. چه با كلاسند بعضيها كه خود بر خودش عرض ادبي دارد.

    تا كور شود چشم آن سبز لجني از حدقه درآورده شدهء فتنهء معلون كه نتواند بيند

    نميدانيم چرا اين لعنت الله عليه ها را هر چه خرخره ميخوريم و جانها ميستانيم و چشمهاي پليد را با كاسه اش از جا در مي آوريم! ذليل شده ها بجاش هزارها چشم كثيف سبز لجني، سبز ميشود اين هواااا؟! شما خيلي غلط ميكنيد كه اينقدر بيشمار باشيد! مگر دست خودتان است ملعونها؟! بالاخره دور از جون بعضيها رهبري گفتن!‌امامي گفتن! اين كه نشد هي زرت و زرت سبز بشه! چرا يدالله آن عزيز اينجوري دوباره سبز نمي شود؟ خوب معلومه كه دست انگليس اون bbc مكار در كاره! دشمن را دست كم نگيريد عزيزان من! دشمن را غفلت بكنيم سبز ميشود اين هواااا

    هيئت مداحين و مخlessين و چاكرين مفلص (مدل گمنام)دربار آن امام مطعلقه

  4. 1- میخواستم در خبر کلیپ ندا کامنت بگذارم ولی با عنایت خاص مدیر وبلاگ که قسمت نظر کاربران را فعلا بسته اند مجبور شدم اینجا کامنت بگذارم . طفلکی خون ندای بیچاره بی خبر از همه جا را خود سبزها که نه اونایی که خیلی خیلی سبز بودند ریختند و حالا هی براش کلیپ هم می سازند خدا میدونه نفر بعدی کدوم بیچاره است !!!
    2- والله هر چی کامنت از دوستان سبز می خونم همش فحش و بد و بیراهه و شباهتی به " نظر " نداره خوبه مدیر سایت این واژه " نظر کاربران " رو عوض کنه و بجاش " فحش کاربران " بنویسه . البته توی این وسط بعید هم نیست یه ناقلایی از راه برسه و بجای مخالفان سبزها چندتا کامنت سراسر فحش آبدار بذاره و به سبزها فحش بده و به اسم مخالفان سبزها تمومش کنه .

  5. 1- از همه عزیزان پوزش می طلبم که کامنت نامربوطی در این قسمت می گذارم چون سایت محترم ارس اجازه ارسال نظر را در خبر مربوط به متهم اصلی کهریزک به کسی نمی دهد مجبورم اینجا مطالبم را بیان کنم انشاء الله که مقبول عزیزان بیافتد .
    2- سایت ارس دارد ناقلا می شود ! و بعضی از نظرات مخالف خود را که احتمال تاثیر گذاری منفی بر روند خبر رسانیش می دهد ابتدا نمایش سپس حذف می کند . در جواب کاربری بنام " ایرانی " کاربر دیگری نظری نوشته بود که ابتدا پخش و سپس حذف شد تا نمایش ظاهری دموکراسی و آزادی بیان توسط سایت ارس زودتر بر ملا شود . باور کنید مدیران این سایت از زمانیکه قسمت " ارسال یک خبر " را اوپن گذاشته اند دستشان می لرزیده و می ترسیدند این بلا را کاربران مخالف نصیبشان کنند و خبرهای آنها را با دادن نظراتشان تحت الشعاع قرار دهند و می بینیم شد آنچه که باید بشود . والا نظرات موافق که برایشان خطری ندارد و اتفاقا می تواند موضوعات کم بازدید را پر بازدید کند و به اصطلاح گردوخاک کند . در هر صورت منتظر می مانم تا راه ارسال خبر در خبر مربوط به متهم اصلی کهریزک باز شود و بتوانم کامنتم را آنجا بگذارم و در این قسمت مزاحم دوستان نشوم .

  6. احسان خان شما با اين پيش شرطهاي ذهني يي كه داريد! همان "ندانيد" كه "ندانيد" برايتان بهتر است!، چون ميترسم وقتي به واقعيت پي ببريد و باعث شود "بدانيد" آنوقت از زور ياس و نااميدي و پوچي دست به خودكشي برنيد!

    تازه اگر همت كنيد كه "بدانيد"!، آن پيش شرطهاي ذهنيتان شما را ترجيح به "ندانستن" ميكند و بحث با اينگونه افراد بسي آب در هاون كوبيدن است

  7. 1- آقای محمد - یزد کامنت سراسر محبت شما را دریافت کردم از اینکه مشفقانه درصدد هدایت بنده بوده اید تشکر می کنم و ضمن دعای خیر برای شما و دوستان همفکر سوالم از حضرتعالی اینست که اگر آن پیش شرطهای ذهنی از جنس پیش شرطهایی باشد که شما و همفکران جنابعالی خوشتان بیاید داشته باشم چطوره !!! حتما اونموقع دیگه پیش شرط ذهنی نیستند بلکه پیش شرط واقعیند .
    2- صحبت از نادانی من کردید . من باید چه چیزی از معلومات شما را بدانم که دانا شوم . حتما اگر یک نظر کاملا موافق با نظر شما را دادم اونوقت میشم دانای دانا . و البته من اینجور نمیخواهم دانا بشوم و برای همین هست که به زعم شما بهتر است که ندانم و ندانم که ندانم !!! اینجوری دیگه گرفتار یاس و پوچی و خودکشی نمی شوم !!!
    3-البته اشتیاق وافر شما را در پذیرش اعتقاداتتان از طرف مخالفانتان و یکسان شدن دیدگاههای همه افراد بخصوص در موضوع جنبش سبز کاملا درک می کنم . شما تمایل زیادی دارید که تمام کاربران مثل هم فکر کنند تا خوش بحالتان شود و برای همین هم عصبانی هستید که چرا چنین نشده ولی شما هم باید یه خورده از این پیش شرطهای ذهنی که خودتان می گویید دست بردارید . منتظر نظرات ارزنده حضرتعالی هستم موفق باشید .

  8. من با گوشيهاي ويندوز موبايل توانستم با سرويس ايرانسل شبكه رسا را با كيفيت مطلوب دريافت كنم

    كافيست فايل لينكهاي مربوطه را در گوشي خود سيئ كرده و توسط ميديا پلير گوشي آنرا باز كنيد. البته قبل از اين كار بايد خط خود را به اينترنت متصل كرده باشيد

    همگي خسته نباشيد

    ضمنا در جواب احسان بايد گفت حالا كه هست هزاران فيلم و سند خشونت و كشتار حاكمان كه خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد! اينگونه انكار ميكنند، واي به روزي كه اگر مردم اين اسناد و مدارك را نداشتند!

  9. " امین محمد " همه منطق شما و دوستان همفکر را بدون گشتن بدنبال مدرک و سند در این کامنتها می شود جستجو کرد که مملو از فحش و کم ظرفیتی و حفقان است . شما ظاهر زیبایی از الفاظ مردم فریب دارید اگر تز حکومتی شما روی کار بیاید جنایاتی به مراتب بدتر از (این جنایات مخالفان خود به زعم شما) خواهید داشت . الان بظاهر شما و لیبرالها و سلطنت طلبان و مجاهدین خلق و اکثریت و پیکارو دیگران مشترک المنافع شده اید ولی روزی که یکی از این گروهها یا شما سبزها به حکومت برسد پوست دیگری را که به حکومت نرسیده است را می درید و همه دموکراسی و مردمسالاری را با جنازه اش به کناری می نهید و فقط خاطره اش را بر جا می گذارید . چون قدرت شیرین است . خودت هم خوب این را می دانی حالا بشین تا صبح برای ما فلسفه بافی کن دم از دموکراسی بزن .

  10. فعلا كه اين شما(به پيروي از اربابان كودتا)هستيد كه از فرط عصبيت (كه در همين پيام اخيرتان به وضوح قابل مشاهده است)روي به انواع هتاكي و فحاشي و تهمت و افترا بدون مدرك و سند در قالبهاي به اصطلاح مودبانه(كه صد البته از منظر خودتان!) نثار طرف مقابل و مردم ميكنيد.

    باشد تا صبح دولتان بدمد

  11. امین محمد قربان اسمت بروم که چقدر زیباست . این ملت با رای خود منتظر بود صبح دولتش به شیرینی و شادکامی بدمد اما ... اما همه داستان از همان صبح شروع شد . در حالیکه می رفت جشن پیروزی 40 میلیون رای خود را صرفنظر از برنده انتخابات بگیرد شد آنچه نباید بشود . انگار قرار است دیگر در هیچ انتخاباتی با وجود دوستان مغلوب این صبح دولت بدمد . امین محمد عزیزم قربانت اسمت بروم آخه فحاشی مودبانه دیگر چه صیغه ای است مثل اینکه بگوییم امشب چه روز روشنی است . چرا عصبانی نباشم در حالیکه همه ما و شما می دانیم که ندای بیچاره را خودشان نقش بر زمین کردند . لازم نیست برایش کلیپ درست کنند همان فیلمی که در آن نشان می دهد ندا دارد جان می دهد را کامل پخش کنند همه چیز مشخص می شود . حالا می گویی عصبانی نباشم .

  12. جريان فتنه اخیرا در برنامه‌هاي تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گيري از ظرفيت پایگاههای بسیج تمايل زيادي نشان داده و در اين رابطه برنامه‌هايي را طراحي كرده است.
    به گزارش خبرنگار سیاسی جهان ، يكي از اين برنامه‌ها موسوم به "ايجاد اتاق فكر نيروهاي بسیجی" است كه در توضيح آن آمده است: "اين اتاق از نيروهاي جنبش سبز كه عضو بسيج هستند، تشكيل مي‌شود. در اين اتاق، افراد حتما از اسامي مستعار استفاده مي‌كنند و اطلاعات و اخبار اين اتاق براي جنبش و مبارزات، بسيار حياتي است و مي‌تواند از وارد آمدن خسارات و ضربات شديد به جنبش نيز جلوگيري كند. اين اتاق ضمن كمك به ريزش نيرو به نفع جنبش، باعث همبستگي و همدلي بيشتر بين جنبش و نيروهاي مردمي درون سپاه، بسيج و نيروي انتظامي نيز مي‌شود...".

    جريان فتنه سبز همچنين با رويكرد نفوذ و تاثيرگذاري در نيروهاي ارزشي بسيجي، به هواداران خود تاكيد كرده است: "... شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه با طرفداران حكومت از جمله بسيجيان صحبت كنيد و سعي كنيد نظر آنها را به جنبش جلب كنيد. در اين صورت متوجه مي‌شويد كه حكومت از طرق مختلف و با القاي مطالب اشتباه، ذهن اين افراد را به بازي گرفته و ما در صورت داشتن اطلاعات صحيح و شناخت طرز تفكر اين افراد مي‌توانيم حقايق را به آنها اثبات كنيم. پس لازم است افرادي كه در اين زمينه تجربه دارند، كساني كه اطلاعات ديني و سياسي بيشتري دارند و كساني كه با اين دسته از افراد به خوبي آشنا هستند، تجربيات خود را در اتاق فكر مربوط به اين موضوع به اشتراك بگذارند و از برآيند آن، اطلاعات و دستورالعمل‌هايي به دست آيد كه بتوان با آن به رويارويي كلامي با حاميان حكومت بپردازيم و در آنها ريزش ايجاد كنيم..."

  13. اي سايت فتنه فكر كرده اي ما نمي فهميم براي جلب مخاتب بيشتر براي خودتان مخالف علم ميكنيد و خودتان به اسم چندتا مخالف پيغام ميزاريد و بعدش بقيه با انواع پيغامهاي مختلف شروع به سركوب (البته به اصطلاح خودتون آگاه سازي) مي كنند و به اين ترتيب ميخواهيد بچه هاي پاك بسيج را مايوس و به انحراف بكشيد. خر خودتانيد. دست شما براي ما رو شده. ما جان بر كفان سيد علي تا پاي جان در مقابل مكر شماها ايستاده ايم حتي اگر بيشمار باشيد

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۵۳

  14. جنبش سبز در اقلیت و محکوم به بی اقبالی و شکست است به این دلائل : اتکای رسانه ای شدید به ابر ظالم دنیا و صهیونیسم . شاید در اینجا کسی بگوید که در شرایطی که صدا و سیما در اختیار مخالفان جنبش سبز است و شرایط نابرابر است جنبش سبز مجبور است که به رسانه های بیگانه روی بیاورد . در پاسخ این شبهه باید گفت . مگر شما نمی گویید که ملت با ماست و هیچ توجهی به حکومت و دروغهای منتشر شده از صدا و سیما نمی کند و این فریبکاری را مردم باور نمی کنند پس چرا شما سبزها نگران این هستید که صدا و سیما در دست مخالفان سبزهاست چون خودتان می گویید که ملت بیدار است و راه خود را می رود . پس بود و نبود صدا و سیما فرقی نمی کند . حال اگر بگویید که صدا و سیما فرصت را از ما گرفته می گویم که اگر شما برحق هستید و اگر حرفی برای گفتن دارید همین حرفهای شما روزانه از تمام سایتها و وبلاگهایتان دارد پخش می شود . چطور اگر درهمین سایتها اعلام شود فلان جا طلا وجود دارد و مردم بروند مراجعه کنند در زمان بسیار کوتاهی این خبر منتشر می شود و همه مشتاقان طلا هجوم می آورند و نیازی به پخش از صدا و سیما ندارد . حرفهای شما هم اگر ارزش طلا و بالاتر از آنرا داشت یک وبلاگ برای آن کافی بود . اگر جنبش سبز یک جنبش فراگیر بود نیازی به این همه سایت و وبلاگ جهت تحریک و تشویق مردم نبود و اگر ملت با جنبش سبز همراه بود یک وبلاگ و یک سایت با این همه فیلتر شکن قوی کافی بود تا صدای رهبران جنبش را به گوش مردم برساند . این جنبش با همه هیاهوی خود و راه انداختن لشکری از دست اندرکاران فضای سایبری فقط باعث تشفی خاطر اقلیت حامی این جنبش است و لاغیر . بدون اینکه بخواهم این جنبش را با انقلاب 57 مقایسه کنم می گویم که در انقلاب 57 انتشار محدود و دشوار نوارهای سخنرانی امام و توزیع اعلامیه ها و شب نامه ها در سطح گسترده در ایران که پوشش آن به مراتب بسیار بسیار کمتر از تکنولوژی رسانه ای امروزه است با توجه به ماهیت مردمی انقلاب بسیار موفق تر از جنبش سبز بود و اقبال مردم در آنزمان قابل مقایسه با این جنبش سبز نیست که اتکایش عمدتا بر اقشار متوسط به بالای جامعه است .

  15. همه ي اين مخالف و موافق هاي بالا دروغه هيچكي باور نكنه

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۵۹

  16. اين تلوزيون نارساتون هم دروغه

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۰۲

  17. ناشناس و كيوان و دعاگوي دوغگوين ايران و ناامين محمد و نااحسان و محمد يزيد و كيوان و ناشمس همتون يكي هستيد دروغگو خودت برا خودت نامه ميزاري منافق

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۱۰

  18. سرباز واقعی سید علی . رهبرت اهل دشنام نیست منطقی بنویس و تحلیلی . اینها نیازی به فحش دادن ندارند . مگر اینکه جنابعالی هم از آن ناقلاهای خودشون باشی که قرار است طرفداران رهبری رااینجوری تخریب کنی

  19. هيچكي اين نامه هاي دروغت با سايتت را با اين كار ها نميخونه زخمت نكش

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۱۵

  20. من نه فحس دادم و نه ناسزا گفتم اگر پيغامهاي من را پاك كني ماهيت منافقانت معلوم ميشه ناقلا هم خودتي و اون...

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۲۵

  21. ضمنا رهيرمان به اندازه كافي بزرگ هست كه به نصيحت امثال شما احتياجي داشته باشد

    سرباز واقعي سيد علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۴۴

  22. آقا يا خانم با هر نامي كه براي خودت ميگذاري!، عزيزم يك نفس كش براي خودت بگذار خسته مي شويد. از ما گفتن بود!

  23. اينطور به نظر مي ايد كه كودتاچيان ف.ي.ل.ت.ر.چ.ي چون از عمال گذشته خود(ف.ي.ل.ت.ر)طرفي نبسته باشند و با وحشت به ريزش نيروهاي خود و رشد و شكوفايي جنبش مردمي نظاره ميكنند لذا اين گونه به سياه مشق نويسي روي آورده اند! خوب اگر سايتهاي شما مخاطب مردمي ندارد حتما دليل خاصي بايد داشته باشد؟! حالا در اينجا هم ميخواهند با زور نشادور كه شده مطالب بي ارزش سايتهاي بي ارزشتر خود را بدين ترتيب به نمايش بگذارند. البته خيلي هم خوب است كه محض خنده هر از چند گاهي مردم به تجزيه و تحليلهاي پوشالي كودتاچيان كه در محافل خود به آن مي پردازند نظري افكنند تا بدانند با چه موجوداتي طرف هستند!

  24. فیلترینگ ، فیلترچی ، چماقدار ، فاشیست ، کودتاچی و کلماتی از این دست بعنوان داروهای مسکن قوی در داروخانه سبز موجود است تا سبزها با استعمال آنها قدری از تب و تاب و فشار عصبی ناشی از بی اقبالی مردمی و برگشت نهضت سبز از کف خیابانها به درون محافل و خانه های تیمی و فضای سایبری بکاهند . از اینکه پذیرفته ای که نظرات مخالف به درون خانه شما راه یابد و منزل و ماوای شما را ضد عفونی و رایانه اعتقاداتان را اسکن کند متشکرم . حالا اگر از این رهگذر بخاطر امر مهم سلامتی در هنگام کیسه کشیدن قلقلکتان شد و خندیدید عیبی ندارد ما بخیل شادیتان نیستیم . گوارایتان باد .

  25. آن مطلبي كه از روزنامه حكومتي اصولگراي جهان درج شده كاملا و واضح بيان كرده كه قدرتطلبان عميقا واقف شده اند كه حتي در بين نيروهاي نظامي خودشان هم شديدا در حال ريزش هستند و هراس خود را از نفوذ مردمي جنبش سبز به نمايش گذاشته اند. ولي تعجبم در اين است كه چگونه اين مطلب را در ديد عموم قرار داده اند؟!

  26. احسنت به اين شمس تابان! و به اين همه منطق و استدلال، واقعا منطق و تحليل قل قل ميكند!. اوج يك تحليل زيبا و دندان شكن را در آن ميشود مشاهده كرد!

  27. جهت گسترش آگاهي ها، هر شهروند يك رسانه

  28. «جريان فتنه اخیرا در برنامه‌هاي تشکیلاتی خود، به نفوذ و بهره‌‌گيري از ظرفيت پایگاههای بسیج تمايل زيادي نشان داده!»
    «جريان فتنه سبز همچنين با رويكرد نفوذ و تاثيرگذاري در نيروهاي ارزشي بسيجي، به هواداران خود تاكيد كرده است»

    عجب كشف غامضي!
    اين كه چيز جديدي نيست. همواره در بين مردم و جنبش سبز اين مسئله مطرح بوده كه بسيج هم از جنس ملت است و فقط نياز است كه آنها هم نسبت به حقايق آگاه سازي شوند همانطور ميرمان هم در بيانيه روز بسيج سال گذشته به آن تاكيد كرند و با توجه همين گفته هاي اخير سايت جهان و محافل خصوصي كوتادگران مشخص ميشود جنبش راه را درست پيموده و بر همين اساس است كه سران نظامي را به تقلا واداشته تا هر چه بيشتر اين بخش از جامعه را در محدوديت خبري افزونتري قرار دهند

    البته بگذريم از آن عده محدودي كه در داخل خود حاكميت بوده و اسم بسيجي را بر روي خود گذاشته اند (مانند لباس شخصي ها)! و بدين ترتيب نام بسيج را هم آلوده نمودند

    راه سبز را زندگي بايد كرد

  29. آقا يك موضوع تعجب آور. كار برعكس شده وقتي فيلترشنم فعال است پخش آنلاين كار نميكرد ولي وقتي فيلترشكن را بستم مشكل حل شد! دنيا برعكس شده!

  30. «...قدری از تب و تاب و فشار عصبی ناشی از بی اقبالی مردمی و برگشت نهضت سبز از کف خیابانها به درون محافل و خانه های تیمی و فضای سایبری بکاهند...»

    به گفته ميرحسين، مردم راه سبز اميد را زندگي خواهند كرد

  31. - سرباز واقعی سید علی دارد حدسم به یقین تبدیل می شود . جنابعالی یک نفر از همان سبزها هستی . چون هیچکدام از سبزها به تو اعتراضی نکرده آدم بی عقل از مواضعش دفاع ناشیانه می کند . احتمال داره بعد از این کامنت من یک نفر از همین سبزها برای رد گم کردن کامنتی بگذارد و به جنابعالی که یک مخالف واهی سبز هستی انتقاد کند ولی دستتان دیگر رو شده است .2- دوست عزیز ناشناس اولا اگر تو ناشناس هستی که برای ما دیگرناشناس نیستی مطالبت برای ما ناشناس نیست ثانیا جهان نیوز روزنامه نیست بلکه یک سایت خبری تحلیلی است معلوم می شود جنابعالی که مدعی جریان آزاد اطلاعات هستید چندان هم عامل به این شعار نیستی و این سایت را تا بحال ندیده ای پس چگونه است که حتی نمی دانی جهان نیوز روزنامه است یا یک سایت . شما باید از یکی از رهبران فکریت (آقای مهاجرانی) یاد بگیری که ایشان رسانه های همسو و مخالف خود را روزانه می خواند نه مثل شما که خود را با اخبار و تحلیلهای یکطرفه ارضا می کند .

  32. بالارفتیم ماست بود / پایین اومدیم دوغ بود / جنبش سبز دروغ بود

  33. rofagha, fekr mikonam yek babayi inja az in ghorshay-e X masraf mikone :). yeroz mittrekone tavahhomesh zadeh bala :), ye rooz giresh nayonadeh yadesh nemiyad rooz-e ghablesh chi neveshteh :(. shomaha-ham kolli darid hal mikonid ba in bandeh khoda :)

    khosh bashid bahaash & jay-e man ra ham khali konid :))

  34. rasti Hasti jan dar mored-e ouni keh dirooz porsidi: 2rosteh!, man ham fekr mikonam 1 nafareh! :)

    1shanbeh ROOM Dr.Khazali saAt-e 10-pm be vaght shoma(teh) mibinametoon

  35. اين جملات زير را اگر يك طنزپرداز سبز به منظور تمسخر طرز تفكر تماميت خواهان به آن مي پرداخت حرجي بر وي نبود!(مصداق سومين پيام از بالا در همين پست) اما اينكه يك شخص بصورت جدي و به منظور دفاع تمام قد از يك حاكميت خودكامه با آن به دفاع بپردارد جاي بسي شگفتيست! و جالب است كه اينگونه افراد خودشان ناخواسته طرز تفكر فاشيستي خود را برملا مي سازند!

    و آن جمله: (شاید در اینجا کسی بگوید که در شرایطی که صدا و سیما در اختیار مخالفان جنبش سبز است و شرایط نابرابر است جنبش سبز مجبور است که به رسانه های بیگانه روی بیاورد . "در پاسخ این شبهه باید گفت . مگر شما نمی گویید که ملت با ماست و هیچ توجهی به حکومت و دروغهای منتشر شده از صدا و سیما نمی کند و این فریبکاری را مردم باور نمی کنند پس چرا شما سبزها نگران این هستید که صدا و سیما در دست مخالفان سبزهاست چون خودتان می گویید که ملت بیدار است و راه خود را می رود"(!) . پس بود و نبود صدا و سیما فرقی نمی کند)

    البته به نظر نگارنده در سخنان ايشان نكته ديگري كه جلب توجه ميكند اين است كه هم خود ميبرند(سوال ميكنند) هم خود ميدوزند(درصدد پاسخگويي برمي آيند) و اينگونه به نظر رسد كه عجب مرد هنرمندي باشند!.

    و اما در جاي ديگر: (اگر شما برحق هستید و اگر حرفی برای گفتن دارید همین حرفهای شما روزانه از تمام سایتها و وبلاگهایتان دارد پخش می شود . .. به پخش از صدا و سیما ندارد . حرفهای شما هم اگر ارزش طلا و بالاتر از آنرا داشت "یک وبلاگ برای آن کافی بود"(!) . اگر جنبش سبز یک جنبش فراگیر بود نیازی به این همه سایت و وبلاگ جهت تحریک و تشویق مردم نبود و اگر ملت با جنبش سبز همراه بود "یک وبلاگ و یک سایت با این همه فیلتر شکن قوی کافی بود تا صدای رهبران جنبش را به گوش مردم برساند"(!) . این جنبش با همه هیاهوی خود و راه انداختن لشکری از دست اندرکاران فضای سایبری فقط باعث تشفی خاطر اقلیت حامی این جنبش است و لاغیر. )

    و باز به نظر نگاره اگر شبي ايشان اين پاراگرافهاي خود را در زماني كه در بستر و آرامش ذهن هستند مرور كنند و بدين بينديشند كه اگر اين تفكر فاشيستي نيست پس چه ميتوان به آن اطلاق كرد؟! بسيار در حق خود (و اصولگرايان واقعي) نكويي فرموده اند.

    ضمنا در آخر هم از بهروز عذر ميخواهم كه از داروخانه سبزها داروي فاشيست برداشتم. زيرا داروي ژنريك آنرا براي مصداق طرز تفكر همفكر ايشان پيدا نكردم.

    اينكه دست و پاي كسي در گوشه اي از رينگ ببنديم و شروع به زدنش كنيم و دايم بگويم تو اگر بزنش بودي حتي با دماغت مرا ميزدي و پاسخم را ميدادي آخر شد حرف مرد مومن؟...! هر چند كه آن بنده خداي دست و پا بسته با همان بيني كوفته شده و خونين خود آن چنان ضربه اي به شما زده و بزند كه دردش را سالهاي سال با خود حس كنيد!

    اصولگراي مومن به اصول

    ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۶

  36. مدير محترم، بنده چند بار سعي نمودم يك پيام را در سايت شما ارسال كنم ولي متاسفانه با خطاي تعداد كاراكتر غير مجاز مواجه شدم و چون اين پيام بصورت كامل معنا پيدا ميكند لذا اگر استثنا" امكان دارد براي اين حقير امكاني فراهم نماييد تا بتوانم آنرا كامل ارسال كنم و اگر هم كه نميشود؟ به هر حال برايتان ايميل ميكنم تا با صلاحديديد خود آنرا با نام مستعار اينجانب (اصولگراي مومن به اصول) بعنوان يك پيام در پست (دسترسی به پخش زنده تلویزیون رسا برای اینترنت های کم سرعت) قرار دهيد

    با قدرداني از زحمات شما و همكارانتان

    اصولگراي مومن به اصول

    ۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۶

  37. به آن شخصي كه يك روز شمس مي شود يك روز سرباز واقعي و يك روز بهروز و هر روز هم انواع اتهامات به انواع شخصيتهاي خود ميزند!

    اما چون مخاطب را من ناشناس قرار داده ايد و گفته ايد "دوست عزیز ناشناس اولا اگر تو ناشناس هستی که برای ما دیگرناشناس نیستی"

    خوب جناب انيشتين اگر شناخته اي كه هيج اما اگر نشناخته خودم اعتراف مي كنم كه طلبه اي ناچيز كه افتخار همجواري با حضرت معصومه را دارد و افتخار آخوندزاده بودن را و نه آقازاده! بودن را يدك ميكشد

    "ثانیا جهان نیوز روزنامه نیست بلکه یک سایت خبری تحلیلی است و این سایت را تا بحال ندیده ای پس چگونه است که حتی نمی دانی جهان نیوز روزنامه است یا یک سایت"

    چه كنم كه براي اين سراپا تقصير كيهان و رسالت و ايران و جوان و جهان و رجا و صداي و سيماي ميلي و الاآخر ماشاالله! همه سراپا يك كرباس است و وابسته به نظاميان! كه اگر همان 20:30 سيماي حكومتي را ببيني پنداري تمام آنها را مرور كرده باشي! و اينچنين باشد كه آن سخن قبلي من آنگونه شود كه پنداري به كل نظام فعلي پاسخ داده شده است!

    ...ادامه در پست بعد

  38. "معلوم می شود جنابعالی که مدعی جریان آزاد اطلاعات هستید چندان هم عامل به این شعار نیستی"

    مگر من اعتراضي يا ادعايي كردم كه چرا مطلبي نوشته شده؟! كه حال محكوم گردم به مخالفت با جريان آزاد اطلاعات؟؟؟!(خوب است كه خودم حي و حاضر و متن نوشته شده ام موجود است و اينگونه با جمع كردن چند الگوي تكراري و شعاري از اين طرف و آن طرف و متصل كردن آنها توسط شما تحت عنوان پاسخگويي به اينجانب! اينگونه به شعار دادن محكوم گردم!) عجبا!!!

    "شما باید از یکی از رهبران فکریت (آقای مهاجرانی) یاد بگیری"

    خوشبختانه خداوند به انسان عقل و شعور، چشم و گوش داد كه خوب ببيند و بشنود و بكاود و بينديشد و خود تعقل كنند. و حال اگر كسي از آنها استفاده نكرد حيواني بيش نخواهد بود! و لذا با تمام احترامي كه براي آقاي مهاجراني قائل هستم اما بايد به شما عرض كنم بنده (به مانند برخي كه اين نعمات خدا دادي را محصور نكرده اند!!!) حاضر نيستم آن حمار چشم و گوش بسته تهي مغزي باشم كه افسار خويش را بدست رهبر و مالكش داده و او را خداي مطلق خويش داند و اربابش بار خود را بر گرده آن نهد و به هر جا كه بخواهد حيوان را هدايت كند!. كه اگر اين چونين باشد فرق من انسان با آن حيوان در چيست؟؟؟؟ كه آن ميشود همان سگي كه براي تكه اي گوشت دم خود را براي صاحبش تكان داده و شروع به پارس كردن مي نمايد و ديگران را مي درد!. و يا ميشود همان گوسفندي كه به دنبال سگ گله ميرود!

  39. این هم از حسن جنبش سبز است که همه چیز را باهم دارد که برای اسقاط افراد به درون چاه ویل خود به قشر خاصی اکتفا نمی کند . آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری . ای طلبه ناشناس ! امیدوارم زی طلبگی را فراموش نکنی و به ما مسکینان از خدا بی خبر هم درسی از اخلاق و معرفت بیاموزی ! انشای زیبایت که با یک فشار عجیبی در صدد القاء ادب ومتانت است در پایان نتوانسته این ادب را حفظ کند . البته درک حال شما معترضین و مخالفین حاکمان جبار را می کنم . شما که شب وروزتان شیون و ناله برای آزادی است و حتی با ورود آزادی هر چند از نوع خارجی اش بی میل نیستید . به هر حال اصل واردات که خطا نیست ! فشار ناشی از مبارزه مداومتان برای آزادی گاهی وقتها زبانها و قلمهایتان را به دنیای فحش و بی نزاکتی باز می کند . اما چه باک که امر بزرگی در پی است ! 2- و اما افتخار به آخوند زاده بودن داری . از فضل پدر تو را چه حاصل / فرزند خصال خویشتن باش . تازه آخوند زاده و آقا زاده در نسبتشان با زشتی و زیبایی معنا پیدا می کنند والا فی نفسه نه خوبند و نه بد . 3- چه تفاوتی می کند که شمس نوشته باشد یا بهروز آیا حق الناسی در میان است که باید کسی بابت تعویض اسم مستعارش خود را مدیون بداند و آیا شما از مسلک من قال هستید ؟ 4- فرموده ای که : " چه كنم كه براي اين سراپا تقصير كيهان و رسالت و ايران و جوان و جهان و رجا و صداي و سيماي ميلي و الاآخر ماشاالله! همه سراپا يك كرباس است و وابسته به نظاميان! " با زدن انگ نظامیگری خود را راحت کرده ای و مشکل را حل ! اگر بفرض که همه آن رسانه ها از آن نظامیان است خوب است بدانی و البته می دانی که دوستان همفکر این اشمئزاز از دخالت نظامیان در سیاست را در مورد روحانیون نیز بکار می برند و آنها ابدا قائل به دخالت روحانیت در سیاست نیستند . چون این قشر را در این کار متخصص نمی بینند واگر از حضور افراد شاخص روحانی در طیف اصلاح طلب حمایت می کنند برای این است که آن روحانیون امتیاز همراهی با امام را داشته اند و این باعث می شود که در پشت سر آنها که موجه ترند ! موضع بگیرند و هزینه های به اصطلاح مبارزه را به اقل برسانند . 5- و اما خود را به نحوی از عقلا دانسته ای . ای عاقل محترم . اطلاع واثق دارم که زندگی طلبگی آنقدر پر مشغله است که فرصت به شما ندهد که وقت خود را صرف خواندن کامنتها وحتی نقدنویسی آنها را بنمایی . یا آن حوزه ای که تحت تعلیمش هستی دروس راحتی ارائه کرده یا جانبعالی به عشق آزادی اولویت را به خواندن کامنتها داده ای و درس و مشق را فدای مبارزه کرده ای !

  40. شاعر ميگويد: تا كور شود هر آن كس كه نتوان ديد

  41. مسول عزيز ارس

    امثال ما با بدبختي از شهرستانها به اينرنت وصل ميشويم تا به تلويزيون رسا دسترسي داشته باشيم و متاسفانه از بس جيره خواران اين جا خزعليات نوشته اند اين صفحه كلي طول ميكشد تا كامل بالا بيايد. اگر ما ميخواستيم اين هزيانگويي هاي نظام را بشنويم خوب همين تلويزيون 4 كانال دارد و دايم همين چيزها را بلغور ميكند حال آنكه كسي كه اينجا مراجعه ميكند ميخواهد چاركلوم حرف حساب بشنود و كلي وقتش براي بالا آمدن اين صفحه گرفته نشود.

    اگر امكان دارد با حذف چرنديات عوامل كودتا و بعضي نوشته هاي بيهوده حجم صفحه را كم كنيد تا امثال ما من راحتتر دسترسي داشته باشيم. شما بايد فهميده باشيد كه اصلا مقصود عوامل حكومت اين است كه ما به مشكل بخوريم. يا اگر ممكن است آدرس ديگري براي نمايش آنلاين كم سرعت ايجاد كنيد و نگذاريد در آن چيزي نوشته شود. منكه هر كاري كردم نتوانستم اين برنامه را در كامپيتوتر خودم ببينم و فعلا ماهواره هم ندارم و فقط در اينجا قابل مشاهده است

  42. دوست گرامي از ميناب،

    براي شما چند روش دسترسي آسان و همينطور راهنماي كامل استفاده از برنامه مديا پلير در رايانه خودتان را برايتان ايميل كرديم

    موفق باشيد
    ارس

  43. به ناشناسي كه در صدد پاسخگويي به طلبه عزيز برآمده بايد بگويم اولا اوج بخل كينه ات را از بيشمار بودن بخصوص تكثر تفكراتي جنبش سبز بخوبي نمايان ساخته ايد. اما جالب اينجاست كه بخل و كينه شما نسبت به جنبش سبز تا بدان جا ميرسد كه در مقام پند به طلبه عزيز ميفرماييد اينها (سبزها) همانطور كه نظاميان را در سياست و حكومت نمي پسندند، قشر روحاني را هم به دليل عدم آگاهي از سياست قائل به دخول نميدانند و چه ها و چه ها... اما چنان در انتهاي پيغامت "اوج كينه" خود و همفكراني چون احمدي نژادها را نسبت به ورود قشر روحانيت نوانديش به عرصه قلم و مسائل روز جامعه و نيز وسايل ارتباطي مدرن به نمايش گذاشته و برنمي تابيد! كه جاي حاشايي باقي نمانده است!. و مشخص نموده ايد كه اين شما و تفكرات قجري هم فكرانتان است كه روحانيت نوانديش را در حضور به عرصه جامعه بر نتافته فقط روحانيتي ايستا و خرافه پنداري را مي پسنديد كه در كنج چهار ديواري حجره هاي تاريك حوزه ها مشغول به عبادت باشند تا خيالتان نسبت به انحرافات و خرافه هايي كه بنام اسلام براي قشر امي جامعه به ارمغان مي آوريد آسوده گردد!

  44. رسا؛ رسانه سبز ایران: تمام دست اندرکاران رسا در تلاش هستند تا انشاالله بزودی این شبکه از طرق مختلف بر روی ماهواره‌هاي دیگر نيز در دسترس قرار بگیردولی یقینا ما نیازمند همراهی و کمک مردم عزیز ایران برای این امر هستیم.

    با تمام قوا در تلاشیم این امر محقق شود بزودی انشاالله خبر خوب دیگری نيز خواهیم داد تا بتوانیم ماهواره را روی یوتلست هم با کمک شما مردم عزیز داشته باشیم. باور کنید با تمام تلاش داریم سعی می کنیم...

    درمورد اشكالات پيش آمده در دو روز گذشته در پخش اينترنتي كم سرعت نيز در حال کمی تغییر فنی پخش اینترنتی هستيم که مشکلات را کامل حل نماید و یه همین دلیل کمی قطع وصل تا پایان این تغییرات داريم . انشاالله بزودی یک قدم جدید دیگر را اعلام خواهیم کرد

آخرين اخبار ارس