بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

زهرا رهنورد: جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام بیرون آمده است

زهرا رهنورد در گفتگو با پارلمان نیوز:
جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام بیرون آمده است

. امام خمینی(ره) مظهر آزادگی و شرافت ملی است، نام او عصاره همه ارزش‌های والایی است که انسان‌های شریف در جستجوی آنند و هرگونه اهانت به امام، خسارت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

ادامه راه سبز«ارس»: زهرا رهنورد، استاد دانشگاه و از رهبران جنبش سبز ملت ایران در گفتگو با خبرنگار «پارلمان‌نیوز»، با بیان این مطلب به فضاسازی‌های اخیر واکنش نشان داد.

همسر مهندس میرحسین موسوی در این گفتگو با تاکید بر اینکه«جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام (ره) سربرآورده است»، گفت:« جنبش سبز جانمایه خود را عین آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد افزود:«اما راحل تصویر منقش و موجهی در ضمیر هوشیار و حافظه تاریخی ملت ما دارد و آن‌ها همانطور که هتک تصویر امام(ره) را بر نمی‌تابند، جفا به ولی نعمتان امام(ره) یعنی مردم شریف ایران را تاب ندارند.»

این استاد دانشگاه، هتک حرمت به تصویر امام خمینی(ره) را اقدامی توطئه‌آمیز خواند که عوامل اصلی آن توطئه‌افکنان هستند، گفت:« بی‌گمان توطئه‌افکنان تصویر امام خمینی(ره) را با ترفندهای خاص و فضاسازی شناخته شده به آتش کشیدند تا آنرا پای جنبش سبز بگذارند و از این طریق حقانیت ندای سبز مردم را مشوش کنند.»

وی تاکید کرد:«کیست که نداند جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام راحل سربرآورده و جانمایه خود را در عین آرمان‌های والای او می‌داند.»

رهنورد در ادامه خطاب به توطئه‌آفرینان گفت:«زهی خیال باطل! مخازب این اقدام جنایتکارانه فقط خودشان هستند که ساده‌لوحانه پنداشتند مردم باور می‌کنند که کسی به خود حق می‌دهد آن ساحت والا را ملکوک کند. اما این توطئه‌افکنان بدانند امام خمینی(ره) نماد میثاق ملتی است که هرگز حاضر نیست به هیچ قیمت و در هیچ معامله‌ای چهره‌ نورانی او را وجه‌المصالحه قرار دهد.»

0 نظرات :: زهرا رهنورد: جنبش سبز از دل اندیشه‌های امام بیرون آمده است

آخرين اخبار ارس