بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

دعوت مردم به ندای الله اکبر در دوشنبه شب ۲۹ شهریورماه

فراخوان سایت‌های وابسته به جبهه مشارکت٬ اعتماد ملی و نهضت آزادی و دیگر سایت‌های خبری مستقل:
دعوت مردم به ندای الله اکبر در ۲۹ شهریورماه

. ادامه راه سبز(ارس): جمعی از سایتهای سبز با صدور فراخوانی از مردم شریف کشورمان دعوت نموده اند تااعتراض شان را به به حصر رهبران جنبش سبز و بازی های جدید کودتاگران، با بانگ های الله اکبر در روز دوشنبه ۲۹ شهریور نشان دهند .

متن کامل این فراخوان که به امضای سایتهای سحام نیوز٬ نوروز٬ میزان خبر٬ تحول سبز ، رای ما کجاست و ندای سبز آزادی رسیده به شرح زیر می باشد:
دولت کودتایی که پس از یک سال سرکوب و خفقان و ادعای شکست فتنه و خاموشی مخالفان، هنوز از اداره ملک و مملکت عاجز است در آخرین صحنه آرایی خطرناک خود به محاصره سران جنبش سبز و تلاش برای به حصر درآوردن آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی روی آورده است. امری که هرچند از ابتدای آغاز جنبش، نقطه آمال و آرزوهای کودتاچیان بود اما ترس و هراس آنان از واکنش مردم اجازه این مقابله را به آنها نمی داد و داد و قال افراطیون آنان نیز برای محاکمه آنچه که سران فتنه می نامند در واهمه عکس العمل مردم و طرفداران جنبش سبز ناکام می ماند.

امروز اما که مدیریت دولتی در سایه حمایت های بی دریغ حکومتی کشور را بدین وضع نابسامان کشانده است که صدای مخالفت با دولت احمدی نژاد نه تنها از حلقوم سبزها بلکه از سوی هرکس که اندک دغدغه ای برای آينده ایران دارد شنیده می شود، کودتاچیان رادیکال و تندروان بزهکار خیال مقابله با سران جنبش سبز را در سر می پرورانند و برای امتحان کردن واکنش مردم این دست و آن دست می کنند، گاهی اراذل و اوباش را به منزل کروبی می فرستند و عربده کشی می کنند و حتی تحت الحفظ نیروی انتظامی هفت تیر می کشند، گاهی بانوی سبز را در خیابان به محکمه می برند و در این آخرین زورآزمایی خود به دفتر میرحسین موسوی می روند و مسئول دفتر را بازداشت می کنند و اسناد و مدارک را ضبط می نمایند حتی افرادی را که به ملاقات این دو بزرگوار می روند بازجویی خیابانی کرده و تهدید به زندان می نمایند.

هرچند برای قاطبه ملت شریف ایران مشخص است که این هماوردی نتیجه عدم موفقیت کودتاگران و رو شدن دست آنان و شاید عکس العمل عصبی شان به شکایت هفت دلاور سبز از نظامیان کودتاگر و آشکار شدن سند مفتضح شورای عالی امنیت ملی در برنامه ریزی دوساله کودتایی است که گمان می کردند در فردای بعد از انتخابات و با خفقان چکمه پوشان به موفقیت می رسد که نرسید و در این روزها وارد شانزدهمین ماه اعتراضی خود می شود.

هموندان جنبش سبز سکوت فعلی خود را به دلیل ماهیت اصلاح طلبانه و پرهیز جنبشیان از ورود به درگیری با کسانی می داند که مغز بیمارشان جز منطق زور نمی فهمد اما این آرامش از سازش نیست و خطوط قرمزی هم وجود دارد که یکی از انها دستگیری این یاران صدیق و پیشتاز جنبش است . و عواقب عبور از این خطوط قرمز بر عهده کسانی است که انقلاب اسلامی ملت ایران را ناشیانه وارد بازی سرنوشت کرده اند. از این رو ضمن هشدار به کودتاگران و بازیچه های آنان که از دستگیری و محاکمه سران سبز می گویند از مردم کشورمان هم تقاضا می کنیم اعتراض شان را به این بازی جدید کودتاگران با بانگ های الله اکبر در روز دوشنبه 29 شهریور از ساعت 10 تا 11 انجام دهند . درصورت نیاز در شب های بعد نیز فریاد اعتراضمان را سرخواهیم داد.


8 نظرات :: دعوت مردم به ندای الله اکبر در دوشنبه شب ۲۹ شهریورماه

  1. اللللللللله اكبر

  2. خوبه !!!
    با همین برنامه ها خودتون رو سرگرم کنید .

  3. ناشناس دوم حالا شنيدي كه فرياد الله اكبر مردم چگونه بستر حاكمان را لرزاند؟

    الله اكبر از اين ملت سبز هوشيار

  4. الله اکبر گفتن شان اگر همان قرآن روی نیزه یا یک کپی برداری ناشیانه از انقلاب 57 نباشه چه اشکالی داره !!!

  5. ««حصر میر حسین موسوی شکسته شد»»

    ندای سبز آزادی - تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب، امروز سه شنبه با شکست حصر مهندس میر حسین موسوی موفق شدند رهبر جنبش سبز را بدون مشکل ملاقات کنند.

    به گزارش ندای سبز آزادی، این دیدار در منزل موسوی صورت گرفته است.

    با توجه به خیز کودتاگران برای حصر کامل موسوی و کروبی، به نظر میرسد شکست حصر در پی طنین انداز شدن صدای الله و اکبر مردم سبز تهران در شامگاه دو شنبه باشد که کودتاگران را وادار به عقب نشینی کرد.

    شامگاه دوشنبه خیل عظیمی از مردم تهران در اعتراض به حصر رهبران جنبش سبز ندای الله اکبر سر دادند.

    با این حال دفتر کار مهندس موسوی همچنان در تصرف کودتاگران قرار دارد و اجازه ورود ایشان به دفتر را نمی دهند.

  6. بعضيها به مانند مسئولين و گردانندگان سايت محترمي! به جاي اينكه چشم مردم را از كاسه در آورده باشند به نظر ميرسد چشم خودشان از كاسه درآمده و كور اندر كور شده اند!... و نيز در گوش خود اين بار بجاي پنبه، ديگر چوب پنبه گذاشته اند تا شايد شبانگاه از فرط درماندگي و عصبانيت بر خواب نازشان وقفه اي ايجاد نگردد! !. دريغ از اينكه ملت چشم گوش دارند و خواهند شنيد آنچه توان شنيدن قدرت طلبان نيست!:

    ((به گزارش جهان این درحالی است که شب گذشته هیچ خبر خاصی در تهران و صدای الله اکبر نبود.)) (!)

  7. با سلام خدمت وبلاگ وزین ارس : 1- در نقاشی کشیده شده برای این پست ، زن را بد حجاب نشان داده است . با توجه به عنایت تام و تمام جریان سبز به خانواده های شهدا ، نباید این خانم را بد حجاب فرض کنیم احتمالا زمانیکه این خانواده داشته روی پشت بام الله اکبر می گفته چماقداران ریخته اند آنجا و روسری از سر این خانم برداشته اند !!! 2- خدا بزرگ و دروغ هم که بد است و دراین شکی نیست و اما تفنگ و گلوله اگر بد باشد به مراتب بمبهای 10 تنی و آتش زا و دارای اورانیوم هدیه شده به نیت برقراری دموکراسی در عراق و افغانستان از طرف حامیان سبز بدتر است خواهشمند است دقت بفرمایید !!!

    عزیزالله -آستارا

    ۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۹

  8. به خدا كه اون سگ كثيف امريكايي شرف دارد بر ملاعمر طالباني. حداقلش اين است كه به اسم "اسلام عزيز" جنايت نميكند و "دين رحماني خداوند" را چنين خوشنت گرا به ديدگاه مردم جهان نمي رساند (همچون بعضي از حكومتهاي به اصطلاح اسلامي!). وگرنه كه جنايت جنايت است و ريز و درشت ندارد!. چه تو يك نفر را بكشي چه 1000 نفر ؛ چه با 10 تن بمب بكشي چه با يك ضربه باتوم، بالاخره جنايتكار شناخته ميشوي. اما اينكه چرا و به چه اسمي ميكشي آن مهم است.

آخرين اخبار ارس