بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نماهنگ‌هايي به یاد شهدای دفاع مقدس؛ تقدیم به خانواده باکری و همت

نماهنگ به یاد شهدای دفاع مقدس؛ تقدیم به خانواده باکری و همت:
بسیجی واقــعــی هــــــمت بود و باکــــــری

. ادامه راه سبز(ارس): «ميراث خواران انقلاب»: هرگز از دوباره جان گرفتن ابلیس بی جان شده،غافل مباش!، که انقلاب،پس از پیروزی نیز،همواره در خطر انهدام است ،در خطر ضد انقلاب است؛ «مارهای سرکوفته،در گرمای فتح و غفلت ِجشن و غروِرقدرت، باز سر بر می دارند،رنگ عوض می کنند،» «نقاب دوست می زنند، از درون منفجر می کنند، "غاصب همه ی دست آوردهای انقلاب می شوند" و "میراث خوار مجاهدان" و "تعزیه خوان شهیدان"»... درخندق مدینه شمشیر بخورد، در مسجد کوفه پاسخ می گوید!... (دکتر علی شريعتی)

كجاييد اي شهيدان خدايي ..... بلاجويان دشت كربلايي

دانلود فرمت flv "" حجم 6.5 مگ

محمد چه خوب كه نيستي ببيني! چه آمد بر سرمان.... آه و وا ويلا

دانلود فرمت flv "" حجم 29 مگ

5 نظرات :: نماهنگ‌هايي به یاد شهدای دفاع مقدس؛ تقدیم به خانواده باکری و همت

  1. اي عزيزان شما خود نزد پروردگارمان شهادت دهيد كه اين ميراث خوارن و نااهلان و حاكمان يزيدي امروز، براي حفظ قدرت و رز و زور و تزويرشان نه تنها به تحريف تاريخ ايران زمين و انقلاب بسنده نكرده و نميكنند كه از تحريف تاريخ دفاع مقدس نيز ابايي نداشته و هيچگونه كوتاهي نورزيده و نخواهند ورزيد

  2. ای رهبر آزاده! مخالفات زیاده!

  3. خبر فوری: حمله لباس شخصی ها به منزل شهید باکری
    ۴ مهر ۱۳۸۹

    تحول سبز: دقایقی پیش لباس شخصی ها بدون مجوز و به زور وارد منزل شهید باکری شدند.

    بنا به گزارشات رسیده، امروز تعدادی از خانواده های زندانیان سیاسی برای دلجویی به منزل شهید باکری رفته بودند که با برخورد لباس شخصی ها مواجه میشوند.

    همچنین طبق گزارش های رسیده در حال حاضرنیرو های لباس شخصی ها در حال بازجویی حاضرین در منزل شهید باکری هستند ، در همین حال گفته شده است که لباس شخصی ها مانع ورود فخرالسادات محتشمی پور به منزل خانواده باکری شده اند .

  4. تکمیلی : کمیل سبز تکرار شد، این بار در خانه شهید باکری، حمله به جلسه قرآن خانم ها
    ۴ مهر ۱۳۸۹

    تحول سبز: ساعاتی پیش جمعی از نیروهای لباس شخصی و امنیتی به منزل شهید باکری حمله نمودند.

    بنا به گزارش رسیده به تحول سبز، جمعی از خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی و ایثارگران و تعدادی از خانواده‌های زندانیان سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس ودلجویی از خانواده شهید باکریبه خاطربرخورد های توهین آمیز اوباش حکومتی و جهت اجرای مراسم قرآن در منزل این شهید حضور به هم رساندند.

    بنا به این گزارش هنگام مراجعه تعدادی از این مهمانان به منزل شهید باکری ، نیروهای امنیتی و لباس شخصی مانع از ورود ایشان به منزل میگردند و همچنین با ورود غیر قانونی به منزل و حمله به مراسم قرآن اقدام به بازجویی دیگر میهمانان مینمایند.

    همچنین طبق گزارشات رسیده جمعی از جوانان اصلاح طلب نیز تصمیم به دیدار و دلجویی از خانواده شهید باکری بعد از مراسم قرآن را داشته اند.

    لازم به ذکر است که طی هفته گذشته این برای بار سوم است که خانواده‌های شهیدان باکری و همت مورد حملات اوباش حکومتی قرار میگیرند.

  5. نماهنگهابسيار زيبا و پر مفهوم بود و دست سازندگان آن درد نكنه

آخرين اخبار ارس