بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

هشدار: هك شدن سايت خبرگزاري هرانا و سرقت بعضي از دامنه هاي آن

هك شدن سايت خبرگزاري هرانا و سرقت بعضي از دامنه هاي آن

. از دقايقي پيش سايت خبرگزاري هرانا (مجموعه فعالان حقوق بشر) hra-iran.org موردحمله سارقان اينترتي قرار گرفته و از دسترس خارج شده است. لازم به ذكر است كه بعضي از دامنه هاي سايت فوق مانند hra-news.org نيز سرقت و بر روي سايت گرداب سپاه منتقل ميگردد و لذا به هيچ عنوان بدون نرم افزار فيلتر شكن اقدام به وارد شدن به اين سايت را ننماييد.

اطلاعيه سايت هرانا:
وب سايت مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران و بالطبع تمامي سايتهاي آن مورد حملات تيم هاي خرابکاري وابسته به دولت ايران قرار گرفته است، به زودي اين وب سايتها راه اندازي خواهند شد، با تشکر - تيم فني مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

سایت اصلی مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران ( http://hra-iran.org )، به همراه تمام زیر مجموعه های آن ( هرانا - رادیو هرانا-هرانا انگلیسی -کمیته وکلا-کمیته رکن چهارم )مورد حمله گروه سایبری سپاه پاسداران قرار گرفته و هم اکنون DNS تمام دومین های موجود برای سایت گرداب تغییر داده شده است . این حمله سازمان یافته در نیمه شب بیست و دوم اسفند انجام شد . عموم حمله ها از نوع DNS بوده اما بنا به دلایلی برخی از سرور ها نیز به تصاحب مهاجمین در آمده است . در حال حاضر تلاش از راه های قانونی برای بازپس گیری ادامه دارد ُ که به زودی تمامی دومین ها باز پس گرفته خواهد شد . این اقدام در پی برنامه ای هدف مند از سوی نهاد امنیتی و قضایی ایران صورت گرفته و همزمان با این حمله های سایبری روابط عمومي دادسراي عمومي و انقلاب تهران،اطلاعیه ای را منتشر نموده و در آن مجموعه فعالان را متهم به همکاری با آمریکا و گروه های مخالف دولت ایران نموده است . در این بیانیه تلاش شده مجموعه فعالان را نه یک سازمان حقوق بشری ، بلکه یک سازمان سیاسی و خرابکار نمایش بدهد . و همچنین با فرض قرار دادن این تصویر غلط ، دستگیر شده گان را تحت این اتهام ، مورد مجازات قرار دهد . مجموعه فعالان ضمن محکوم نمودن این اقدام تا ساعاتی دیگر موضع گیری رسمی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

دبیرخانه مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران که در سایت خبری هرانا به انتشار اخبار مربوط به زندانیان می پرداخت، بدنبال انسداد این سایت از سوی ارتش سایبری سپاه، با صدوربیانیه ای این هجمه و سناریوی جدید،را محکوم کرد و اعلام نمود که این اقدام سرسوزنی تردید و کُندی در فعالیت های حقوق بشری مجموعه ایجاد نخواهد کرد . این تشکل همانند گذشته با تمام قوا از امکانات و ظرفیت های خود در جهت دفاع از اعضاء، فعالین و قربانیان نقض حقوق بشر استفاده خواهد کرد.

(بروزرساني) اطلاعيه:
هرانا مقابل تروریسم اینترنتی سپاه عقب نخواهد نشست


ارس: بدنبال اطلاعیه دیروز دادستانی عمومی مبنی شناسایی سایتهایی که اخبار ایران را منتشر می کنند، سرويس "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس اعلام کرد که " پاسداران حريم ولايت در تكميل نمايش اقتدار خويش، تعداد 29 سايت متعلق به شبكه جاسوسي مذكور را كه با پوشش دروغين فعالين حقوق بشر فعاليت مي‌كردند منهدم كردند." سایت هرانا هم یکی از این شبکه ها بود.

در همین رابطه دبیرخانه مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در اولین اطلاعیه خود اعلام کرد که این هجمه از آنجا شکل می گیرد که تمامی فشارها، خاصه بازداشت های گسترده بهمن ماه و 11 اسفند که قاطبه آن را همکاران سابق یا حتی افراد بی ارتباط با مجموعه تشکیل می دهند و همینطور توسل نهادهای امنیتی به گروگانگیری اعضای بیگناه خانواده ها و تلاش برای متوقف کردن فعالیت های مجموعه باعث انصراف مجموعه از حضور در نشست ژنو نشد.

این اطلاعیه می افزاید: این تشکل درتاریخ هشتم مارس 2009 ، در نشست ژنو حاضر و نسبت به افشای نقض حقوق بشر در ایران اقدام کرد و از جامعه بین الملل خواستار پایان دادن به مماشات با دولت ایران و لزوم هزینه سازی برای ناقضان حقوق بشر شد. نماینده مجموعه در نشست در سخنرانی خود نسبت به اقدامات تلاقی جویانه دستگاه امنیتی به دلیل حضور در این نشست هشدار داده بود.

در ادامه آمده است: دادستانی تهران و نشریات نزدیک و وابسته به دولت با تیتر نمودن عنوان "انهدام شبکه بزرگ جاسوسی"، بدون ارائه هیچ سند و مدرک قابل قبول، بنا به تحلیل فوق و صرفاَ با بیان اطلاعات کذب و تحلیلهای مغرضانه به جهت باورمند کردن سناریو با سوء تفسیر و قلب واقعیت از تصویر افراد مختلفی نیز استفاده کرده اند .

این دبیر خانه با رد اتهامات دادستانی عمومی می افزاید: طرح اتهاماتی همچون شناسایی دانشمندان هسته ای! جذب نیرو و اعزام افراد به عراق، ارتباط یا وابستگی با سازمانهای اپوزیسیون و مسائلی همچون برنامه ريزي براي اختلال در سيستم مديريت شهري، ایجاد پوشش امنیتى براى ورود به فاز اقدام مسلحانه علیه نظام جمهورى اسلامى! و ... که بی بهره از هرگونه مستندات و عقلانیت تلاش نموده تا ارتباط مجرمانه ای را بین افراد و گروهای مختلف دستگیر شده پس از انتخابات ایجاد کند.

اطلاعیه در ادامه به شیوه خرابکاری ارتش سایبری می پردازد و می نویسد: دستگاه امنیتی ایران پس از این بازداشت ها به قصد ایجاد رعب و هراس در فضای وب فارسی اقدام به خرابکاری در تارنماهای این تشکل نیز نموده است، موضوعی که بررسی تیم فنی مجموعه نشان میدهد که نوع خرابکاری تیم گرداب، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به هیچ وجه مبتنی بر کار علمی نبوده و این نوع خرابکاری با بازداشت برخی از اعضای شرکت خدمات دهنده فنی به این مجموعه در داخل کشور و سپس شکنجه آنها و دریافت اطلاعات صورت گرفته است.

این بیانیه می افزاید: مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران ضمن رد قاطعانه تمامی اتهامات بی اساس مندرج در اطلاعیه دادستانی و با هشدار نسبت به سناریوی خونینی که با قربانی کردن مدافعان حقوق بشری در جریان است، اعلام می کند که این اقدام حکومت ایران سرفصلی جدیدی است در برخورد با فعالان مدنی،ضرورت حضور، حمایت و اتحاد تمامی نیروهای مدنی در این باب امری است ضروری و اجتناب ناپذیر.

فعالان حقوق بشر اظهار می دارد افراد فوق الذکر در اطلاعیه دادستانی آمادگی و علاقه خود را برای روبه رو شدن با نمایندگان حقوقی حکومت ایران در هر دادگاه صالحه ای اعلام می کنند.

شایان ذکر است این تشکل با زیر نظر گرفتن تحرکات نهاد امنیتی در ماه های گذشته ، پیش بینی چنین اقدامی را از ناحیه آنان نموده و ماه پیش با ایجاد تغییراتی در ساختار خود، کلیت مجموعه را از آسیب جریانات قانون گریز خارج نموده بود. از این رو دستگیری ها و حمله به تارنماهای این تشکل آسیب خاص یا مانعی در فعالیتهای مجموعه محسوب نمی شود.

0 نظرات :: هشدار: هك شدن سايت خبرگزاري هرانا و سرقت بعضي از دامنه هاي آن

آخرين اخبار ارس