بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

جعفر پناهی به اتهام ساخت فیلم در ارتباط با حوادث اخیر دستگیر شد

جعفر پناهی به اتهام ساخت فیلم در ارتباط با حوادث اخیر دستگیر شد

. ادامه راه سبز«ارس»: از صبح امروز شماری از سینماگران با مراجعه به خانه سینما و مراجع قانونی خواستار روشن شدن دلایل دستگیری جعفر پناهی و دیگر سینماگران ایرانی شدند که شب گذشته در یورش ماموران امنیتی به منزل مسکونی جعفر پناهی در بازداشت به سر می برند.

به گزارش پویا خبر، ساعاتی پیش ماموران وزارت اطلاعات اعلام کرده اند، جعفر پناهی همراه یک گروه از بازیگران سینما و عوامل فنی بدون داشتن مجوز در منزل مسکونی خود در حال ساخت فیلمی درباره حوادث مربوط به انتخابات اخیر بوده اند.

سولماز پناهی فرزند جعفر پناهی به عنوان بازیگر و ابراهیم غفوری و ایمان غفوری به عنوان فیلمبردار و دستیار فیلمبردار دستگیر شده اند اما ماموران وزارت اطلاعات هیچگونه توضیحی در مورد علت دستگیری همسرجعفر پناهی و سایر بازداشت شدگان نداده اند.

به گزارش ارس طبق اخباري كه ديروز در سايتهاي خبري سبز منتشر شد، جعفر پناهی کارگردان و فیلم‌ساز نامدار ایرانی، به همراه همسرش مهناز محمدی، دخترش و هم‌چنین به همراه حدود ۱۵ نفر میهمانانی که در منزل داشتند، دوشنبه شب بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

ماموران امنیتی پس از حضور در منزل این فیلم‌ساز ایرانی، به تفتیش منزل وی پرداخته و برخی وسایل شخصی وی را نیز ضبط کردند.

این در حالی است که وی چندی پیش و درست زمانی که برای حضور در جشنواره‌ی برلین در حال خروج از کشور بود، ممنوع‌الخروج شد و نتوانست در این جشنواره‌ی سینمایی شرکت کند.

هم‌چنین وی در تاریخ ۸ مرداد ماه به همراه مهناز محمدی و رخساره قائم مقامی در حالی‌که برای گذاشتن گل بر مزار کشته شدگان حوادث پس از انتخابات به بهشت زهرا رفته بودند، بازداشت شدند و پس از چندی آزاد شدند.

0 نظرات :: جعفر پناهی به اتهام ساخت فیلم در ارتباط با حوادث اخیر دستگیر شد

آخرين اخبار ارس