بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

مهدي خزعلي آزاد شد: آرزوی فرار این پزشک بسیجی را به گور خواهید برد!

مهدي خزعلي آزاد شد:
ما خود را برای رقابت های بعدی مهیا می سازیم

. ادامه راه سبز(ارس): مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی که چندی پیش براي دومين بار پس از كودتاي انتخاباتي بازداشت شده بود، بعدازظهر روز جمعه ۲۲ آبان ماه به قید وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

وي در اولین خود نوشته پس از آزادی، به شدت از خبرهای منتشره در روزنامه و سایت‌های حامی دولت در خصوص علت بازداشتش انتقاد کرد. مهدي خزعلي در اين نوشته كه در سايت اختصاصي خود تحت عنوان "تقدیر از افسران شایسته پلیس امنیت!" منتشر كرده، آورده است:

روز چهارشنبه 21 مهرماه 1389 ساعت 8 صبح، سروان شایسته از پلیس امنیت تماس گرفت و مرا به مقر پلیس امنیت در خیابان شریعتی برای ساعت 9 دعوت کرد، عذر خواستم و عرض کردم تا 11 جلسه ای دارم، بعد می آیم. می دانستم که ممکن است بازگشتی نباشد، با همسرم رفتم که اگر ماندگار شدم اتومبیل را برگرداند!

سروان شایسته همان فردی است که جناب محمد نوری زاد را هم با رعایت احترام تلفنی دعوت کرده بود، می گفت: " ما طرف‌مان را می شناسیم، هر چند حکم جلب دست ماست، اما می دانیم که چه کسانی خودشان می آیند و نیازی به حکم جلب نیست، کافی است تلفنی اطلاع دهیم.

بسیار با ادب و احترام برخورد کردند و به اتفاق عازم شعبه چهارم امنیت ( مستقر در اوین ) شدیم. من بر خود فرض دانستم ضمن تقدیرو تشکر از حسن برخورد چنین افسران شایسته ای که آبروی هر نظامی هستند، خبر کذب روزنامه ایران ( ارگان دولت) را که مدعی شده بود " مهدی خزعلی فرزند آیت الله خزعلی روز چهارشنبه 21 مهر 89 هنگامی که قصد خروج از کشور را داشت، باز داشت شد!" را تکذیب و اعلام می دارم:

1 - اینجانب هیچ مشکلی برای خروج از کشور ندارم
2- در همان کلاسه پرونده قبل احضار و بازداشت شدم و در 14 ماه گذشته هم با قرار آزاد بودم و چند سفربه خارج از کشور داشتم
3- آخرین باری که به وزارت اطلاعات احضار شدم، برای کاری دبی بودم، کارم را نیمه تمام گذاشته و با اولین پرواز به ایران بازگشتم.
4- وقتی در جلسه آخر به بازپرس محترم شعبه چهارم این افترا و نشر اکاذیب جریده ارگان دولت را تذکر دادم و اینکه به اتهامات من افزوده و عنوان جرم داده است، ایشان فرمود: " با من مصاحبه نکردند، اگر مصاحبه کنند این مطالب را تکذیب می کنم"
5- ضمناً " نشر اکاذیب " که در خبر روزنامه ایران و خبرگزاری فارس و رجانیوز و جهان نیوز آمده بود، از اتهامات من نبوده و نیست!

دوستان و همکاران مطبوعاتی؛ مطمئن باشید این بسیجی خیبر تا آخر در دفاع از انقلاب اسلامی ایستاده است و صحنه را ترک نخواهد کرد، آرزوی فرار این پزشک بسیجی را به گور خواهید برد، ما خود را برای رقابت های بعدی مهیا می سازیم.

22 آبان 1389 / مهدی خزعلی

4 نظرات :: مهدي خزعلي آزاد شد: آرزوی فرار این پزشک بسیجی را به گور خواهید برد!

  1. آقای خزعلی با سلام و خوشحالی‌ از ازادئ تان، بسیج ممکن است یک موقع انسانهای شریفی را در بر می‌گرفت ولی‌ اکنون ارگانی‌ بی‌ آبرو و قاتل و غارتگر است، پس از بر چسب نخ نما استفاده نکنید؛ خود را بسیجی‌ نامیدن دیگر یک ارزش نیست، جز اینکه بخواهید آبروی برای این دشمنان مردم دست و پا نمایید

  2. دوست ناشناس عزيز اگر هم ايران نيستي نبايد شعار مليونها ايراني سبز را فراموش كني بسيجي واقعي همت بود و باكري و البته امثال نوري زاد و خزعلي نام بسيجي مهم نيست اين مرام بسيجي است كه حرمت دارد و هرگز نميميرد

  3. در دوران دبیرستان در زمان جنگ از طرف بسیج مدرسه به جبهه رفتم و با بسیج و اخلاق بیسیجی اشنا شدم ولی بیست سال بعد با یک بسیجی اشنا شدم که شناختم را نسبت به بسیجی تکمیل کرد و فهمیدم که بسیجی واقعی در دستگاه حکومتی کارهای نیست و نمی خواهد که باشد حالا این اسم هنوز یدک کشی برای امرا در جهت سرکوب مردم است بماند شاید هنوز انگشت شماری نیز مانده باشند که درست عمل میکنند

  4. مبارکه ، اونجا بسیجی کردنت؟ دفعه بعد ممکنه سپاهیت کنن شما رو آقا مهدی..

آخرين اخبار ارس