بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نماهنگ: انيميشن يار دبستاني من

نماهنگ: انيميشن يار دبستاني من
«تقديم به شجاعت و پايداري دانشجويان و جوانان ايران»

جهت دانلود كليك كنيد
دانلود در فرمت 3gp با حجم 10 مگ

"پخش ترانه يار دبستاني با اجرايي تازه و زيبا"

دانلود فايل صوتي با فرمت mp3

13 نظرات :: نماهنگ: انيميشن يار دبستاني من

  1. مرگ بر موسوی و خاتمی و کروبی

  2. نفرين خدا و پيامبر و ال پيامبر بر جانياني كه مرگ را براي مخالفانشان و ملتي سبز به ارمغان آوردند. نفرين ابدي بر فرقه هاي ذالهء مصباحيه و حجتيه

  3. ممنون از زحمات شما

    درصورتيكه فايل صوتي اين ترانه موجود است لطف كنيد لينك آنرا هم براي دانلود قرار دهيد

    با سپاس فراوان

    اندكي صبر سحر نزديك است

  4. بسيجي سبز عزيز

    بنا به درخواست شما و برخي ديگر از دوستان، لينك فايل صوتي ترانه نيز در پست قرار داده شد

    به اميد رسواتر شدن خشونت طلبان رسوا
    ارس

  5. نفرین ومرگ بر کوردلان و متحجران که به ایران و ایرانیت ضربه می زنند .کاش همه ایرانی بودند.سلام بر ازادگان
    چو ایران نباشد تن من مباد.

  6. به امید ایرانی آباد آزاد امن و سبز
    ارس با تمام قدرت ادامه بده........راستی نگفتی ایرانی یا خارج
    هرجا هستی دمت گرم

  7. چندين بار اطلاع داده ام اما با اين حال بار ديگر جهت آگاهي شما دوست عزيز من و ما در ايران هستيم و در خدمت دوستان

    به اميد ايراني آباد و سرفراز
    ارس

  8. ایول به ول به ول به ول تو ....
    ای جان بخورم جیگر تو......سلام من همونم که نظر بالایی رو دادم ...از پاسخت خوشحال شدم.....
    حالا دلم میخواد بهت بگم:
    ارس ...........شیره
    امیدوارم تلاش هامون نتیجه بده......به امید ایرانی آباد آزاد امن وسبز

  9. بهتره بگي تو دهن شيره!

    پاينده و استوار و سبز باشيد

  10. حالا ارس رو هم چشم بزنيد تا يه بلايي سرش بياورند

    علي يار و ياورتان
    پايداريتان را ستايش ميكنم

  11. یا حسین گفت کی شیره................ لطفا جواب بده

  12. ملت سبز ايران زمين ..............شيره

  13. بابا خواستم بگم وسط يك عده گرگ و خونآشامه!، ديدم قافيه نداشت گفتم تو دهن شيره وگرنه كه گرگ كه سهله، ديكتاتور ما اگر ازش تفنكشو بگيري ديگه موش هم نيست و شايد پشه باشه! كه در اين صورت ارس به اين بزرگي تو دهن پشه جانميشه و دهشو جر ميده! :)

آخرين اخبار ارس