بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

دوستاران آيت الله خامنه اي در فيس بوك!

دوستاران آيت الله خامنه اي در فيس بوك!
. ادامه راه سبز(ارس): تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

به كجا ميرويم ما؟!!!
براي مشاهده در سايز بزرگتر، روي تصوير كليك كنيد

15 نظرات :: دوستاران آيت الله خامنه اي در فيس بوك!

  1. بقول آن شاعر بزرگ شفيعي كدكني:

    بکجاچنین شتابان؟
    گون ازنسیم پرسید

    دل من گرفته زینجا
    هوس سفرنداری
    زغباراین بیابان؟

    همه آرزویم اما
    چه کنم که بسته پایم،
    بکجاچنین شتابان ؟

    به هرآن کجاکه باشد
    بجزاین سرا،سرایم

    سفرت بخیر اما
    توودوستی خدارا ،
    چوازاین کویروحشت
    به سلامتی گذشتی
    به شکوفه ها به باران
    برسان سلام مارا.

  2. حالا اگر اين 70 ميليون نخواد در راه افكار "آقا" شهيد بشه اونوفت تكليف چيه؟!!!!!!!!!!!!!

    فقط ميشود گفت كه خدا رحمي بشماها كند و به دادتان برسد

  3. براي همينه كه رهبرشون از آگاهي بخشيدن به اين قشر شديدا واهمه و وحشت دارد و ميخواهد همواره انها را در جهل و ناداني نگه دارد تا مبادا آنوقت علي بماند و حوضش!

    رجوع شود به سخنان اخير حضرت آقا در جمع دانشجويان دستچين شده

  4. از نظر من ايشان به لحاظ حق شهروندي و اصل آزادي بيان حق دارد كه نظرش را بيان كند و هيچ اشكالي در آن نيست. ولي بايد بگويم شما گ... ميخوريد از طرف 70 ميليون تصميم بگيريد كه چكونه و چطور نابود شوند! همين و بس

  5. به نام خدا
    سلام
    چه خوبه شما دوستان گرامی همانطور که فیس بوک دوستداران خامنه ای رو زیر نظر میگیرید،یک نگاهی به فیس بوک های دوستداران میر حسین نیز بزنید تاشاید تفاوت تفکرات را بهتر بفهمید.مهم اینه که این بنده ی خدا عاشق شهادته،درسته راه خوبی رو پیشنهاد نکرده وساده لوحانه است ولی به مراتب ارزش آن از خیلی تفکرات به ظاهر منطقی دوستداران میر حسین بهتر است.ضمنا به نظر شما خامنه ای از چه می ترسد؟چند مورد را نام ببرید.ذکر حداقل سه مورد الزامی است!!!!!

  6. خداوند دشمنان مارا احمق آفريد
    ياحسين مير حسين

  7. ناشناس جان ما بيشتر وقتمان را در تمامي مكانهاي سبز در گردشيم و شما نگران اين نباش! و براي گسترش آگاهي هايمان به رسانه هاي كودتاچي هم سر ميزنيم كه يك وقت يكطرفه به قاضي نرفته باشيم!

    اما اگر شما راست ميگوييد و فهميده ايد كه راه درستي را پيشنهاد نكرده بهتره برويد و آنها را از جهل بيرون آورديد و راهنمايي اش كنيد كه اين افكار از بمب اتم هم بدتر است و ما خودمان عقمان ميرسد كه سره را از ناسره تشخيص دهيم!

    اميدوارم نصيحت اين خواهر ناچيز را پذيرا باشيد كه حداقل هم مرامانتان را به راه راست هدايت نماييد تا بيش از اين باعث صدمه زدن به فرقهءتان نشوند (رگر راست ميگوييد و به جهالت اين بندگان خدا ايمان داريد)

  8. اين دقيقا بازتاب نشستن در پاي منبر مداحان درباري است كه اگر راهنماي دين را به اهلش (روحانيون تحصيل كرده) مي سپردند امروز شاهد انحراف برخي جوانان پاك دل اين مرز و بوم نميشديم

    اگر خوب برسي كنيم متوجه ميشويم كه از زمان احمدي نژاد مداح جاي روحاني را در مساجد و منابر گرفته است! ميدانيد چرا؟؟؟؟

    يوسف گمگشته باز آيد به كنعان غم مخور

    ۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۴۲

  9. هرکسي آن درود عاقبت کار که کشت - گندم از گندم برويد جو ز جو :

    ازآ نجاييکه شيوه عملکرد حکومت هاي ايديولژيک وتماميت خواه همواره يکسان است اصلي ترين واولين کاراين حکومت ها شستشوي مغزي نيروهاي سرکوب گرخود وموجه جلوه دادن اعمال آنان با هدف بهره کشي کامل ازآنها و انجام بي چون وچراي هردستوري توسط آنها است بدون آنکه حتي لحظه اي به درست يا غلط بودن کارشان فکرکنند. بعنوان مثال هيتلروسران آلمان نازي به نيروهاي اطلاعاتي ضد مردمي خود موسوم به گشتاپو ميگفتند: شما نژاد برتريد و فقط شما لياقت زندگي و فرمانروايي بر جهان را داريد و ملتهاي ديگر پست بوده و لياقت زندگي ندارند! به شما برادران وخواهران هم گفته اند که شما سربازان گمنام امام زمان (عج)هستيد وچنين و چنان هستيد وبقيه هم منافق و مرتد ومفسد في الارض ومهدورالدم و ...هستند . قابل تامل است نه!؟ خواندن تاريخ که ديگر معصيت نيست !پس چرا نميخوانيد؟

    حقيقت تلخ اينست که هميشه درطول تاريخ اولين و آخرين قربانيان حکومتهاي استبدادي نيروهاي اطلاعاتي ونظامي سرکوبگرومتاسفانه خانواده هايشان هستند. که اين اتفاق يا توسط حکومت هاي آتي مي افتد يا توسط خود حکومتهاي خودکامه باز هم با هدف حفظ اصل نظام(قدرت)وآنهم به هرقيمتي و با نام تسويه حسابهاي درون سازماني.!

    هميشه سرنوشت همه حکومتهاي استبدادي مشابه است.به مثال هاي زير دقت کنيد:
    • KGB کا گ ب (سازمان مخوف اطلاعات شوروي سابق) حالا کجاست؟؟؟
    • -SS اس اس( اطلاعات آلمان نازي)
    • ساواک که معرف حضور همگي هست.
    • الاستخبارات رژيم بعثي عراق و صدام. و ده ها مورد ديگر همچون طالبان و ...

    نکته قابل تامل و مشترک در مورد همه ي حکومتهاي استبدادي ونيروهاي سرکوبگرشان اين است که همگي آنها در زمان حياتشان فکر ميکرده اند که بر حق اند و بهترين و قويترين هستند و شکست ناپذير و ابدي خواهند بود.!!!!! اما آيا تاريخ خلاف آن را ثابت نکرده است ؟؟؟

    باور کنيد چند صد هزارتومان پول در ماه – بن و پاداش وچند گوني برنج وکمي روغن وگوشت يا موتور و ماشين وموبايل وبيسيم وسلاح و حتي آپارتمان و غذاي چرب ونرم در محل کارو بعضي امتيازات ديگر در مقابل پايان شوم و دردناکي که در دنيا و آخرت پيش روي شما و خانواده و فرزندان بيگناه شماست .بسيار بي ارزش است. شما را به خدا خود را ارزان مفروشيد

    اين بهيچوجه يک تهديد نيست اين يک هشدار دوستانه و دعوت به تفکر- تصميم وتولدي دوباره است.

    اگر فقط در راستاي خدمت به کشور و ملت بزرگ ايران کارميکنيد قابل تقدير است اما اگربه هر علتي در مقابل ملت قرار گرفته ايد ودرگرداب جنايت واهانت وشکنجه غرق شده ايد و دستانتان به خون هموطنانتان آغشته شده است. توبه کنيد وبدانيد که هيچ کس از عقوبت الهي در امان نيست وهرلحظه بايد منتظر عذاب الهي باشيد.

    قابل توجه هم وطنان ساده لوح بسيجي و انصار و...!!

    ۸ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۱

  10. بابا اينا يك مشت روانين همش هم زير سر اين گروه تمصاح يزديه اينارو شستشو مغزي دادن بريد سايتاشونو نگاه كنيد سيد خراساني پرچمو پاس ميده به سيد يماني اونم پرچم پاس ميده به سيد بلغارستاني احمدي نژادو كردن شعيب خامنه اي رو كرده سيد خراساني مي خوان جنگ راه بندازن تا اقاشون ظهور كنه من قبلا خيلي به امام زمان اتقاد داشتم ولي يك ساله ديگه اتقاد ندارم اگه امام زمان مثل اينا باشه همون بهتر كه ظهور نكنه به اون مردك رهبرشون هم بايد گفت اگه الگوت حضرت علي هستش اون هميشه طرف مظلوم بود حتي اگه حق با مظلوم نبود توهم كردن توو مغز اقا كه تو پرچم ميدي به دست امام زمان تا سر تو رو با اين اراجيف پر كنن و گرم كنن خو دشون مملكتو چپاول كنن هر چند كه خودت سردستشوني.

  11. دوستان سبز ایرانی ، وقتی به صحبتهای این گونه افراد دقت می کنیم (از رهبر فرزانشان تا رهبر کودتایشان و همچنین مریدان چشم و گوش بستشان) همگی به دنبال رضایت جهان عرب هستند . ، در حالی سنگ لبنان و فلسطینی را به سینه می زند که در سال گذشته دیدید چطور اعضاء حرب ا... لبنان که با پول مردم ایران زندگی می کنند و از حمایت دولت جعلی ایران ( دولت فعلی) برخوردارند با بی رحمی تمام به ضرب و شتم عزیزانمان می پرداختند، رضایت اعراب را در سرلوحه کار خود قرار داده تا از حمایت آنها برخوردا باشند غافل از اینکه همین اعرب چشم دیدن ایرانی را نداشته و ندارند. پس بیائید اجازه دهیم این افراد کوتاه فکر و ابله با روحیه جنگ طلبی خود برای حفظ بقای رهبر و رئیس جمهور کودتاچی و... ، شربت شهادت را در حامیت از اعراب دوست داشتنی و رهبرانشان بچشند تا ارکان نظام مقدس جمهوری مثلاً اسلامی پایدار بماند، چرا که آنها آخرت را به دنیا ترجیح داده و دنیا را با تمام بدیهایش برای رهبرانشان به امانت می گذارند و رهبران کودتا نیز فقط در فکر توسعه اسلام ناب بوده و اصلاً به مال و ثروت دنیا نظری ندارند(ارواح پدرشان)، همین و بس

  12. عجب احمقای متوهمی هستید خودتون می بریدو خودتون میدوزید جالبتر ازهمه تحلیل هم میکنید واقعا دراز گوش سبزدیگه از اون گونه های منقرض شده ونایابه ودر عین حال تماشایی !!! واقعا دیگه نباید دنبالخربرن قبرس !!!

  13. ناشناس بدبخت، لااقل آنقدر وجدان داشته باش که به نظرهموطانت گوش کنی و در مورد صحت و سقم مطالب بیندیشی (اگر مسلمان بودیدواز زندگی رهبران دینی الگو میگرفتید به حرف مخالفانتان نیز گوش میدادید) ،نه مثل الاغ و چشم بسته ازرهبران ترسوی از خدابی خبرت (که از ترس حرف حق دست خود را به خون مردم بیگناه آلوده می کنند) و بدون تفکر پیروی کنی ،مگر نه این است که خداوند یکتا به انسان قدرت تفکر و اختیار راهدیه نموده . بنابراین روزی که قلاده سگان حکومت (امثال تو بی ادب خود فروخته)در دست صاحبانشان باشد و مردم آزادانه اجازه حضور در خیابان را داشته باشند آنوقت چهره تو و اربابانت دیدنی خواهد بود،اربابان معاویه صفتی که به اسم اسلام به دنبال ثروت و قدرت هستند.

  14. ناشناس جون مادرت بيا قضيه انگشتر اقارو بگو دور هميم بخنديم تا ببينيم كي دراز گوشه .

  15. ایشون از نوع دراز گوشان ول ا یت م د ا ر هستند منظورم (ناشناس هستش)
    که البته این گونه کمی وحشی بوده و به جای علف سبز.....انسان سبز میخورند و در یک ویژگی بارز توانایی تکلم دارند!!!!!!!!!!!

آخرين اخبار ارس