بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نشريات سبز: «اعتـمـاد مـلـّي» شماره 14 ؛ «قلـم سبــز» شماره 17 ؛ «دانشجــو» شماره 13

آخرين شماره نشريات سبز اينترنتي:
«اعتـمـاد مـلـّي» شماره 14 ؛ «قلـم سبــز» شماره 17 ؛ «دانشجــو» شماره 13

ادامه راه سبز(ارس): آخرين شماره نشريات سبز اينترنتي مورخه شنبه 11 دي ماه 89 جهت چاپ و تكثير بر روي پيشخوان سايت ارس قرار گرفت. دانستن حق مردم است و آگاهي چشم اسفنديار خودكامگان، لذا همت يكايك ما براي رساندن حتي يك نسخه به دست مشتاقان را طلب ميكند:

نشـريـــه «دانشــجـــــو» شماره 13
«ايران بيشترين تعداد روزنامه نگار زنداني را دارد»


روزنــامــه «قلــم سبـــز» شماره 17
«بصيرت كودتاگران كور»


روزنــامــه «اعتمادملـي» شماره 14
«تاجزاده همچنان ممنوع ملاقات است»


2 نظرات :: نشريات سبز: «اعتـمـاد مـلـّي» شماره 14 ؛ «قلـم سبــز» شماره 17 ؛ «دانشجــو» شماره 13

  1. نه تنها پخش آن.بلکه هموطنان بدانید دولت عربدهکشان و کاسه لیسان ثروت ایران را برای سرکوب ونابودی هموطنان شما وکشتار مردم به کار میبرد.عصر تکنولوژی که در خدمت مردم قرار گرفته نیاز به حمایت هم دارد.با کمک میرزا قاسم خان تبریزی بود که روزنامه صور اسرافیل شکل گرفت و در هدایت وطن پرستان سهم داشت.سخن من با ثروت مندان ایرانی که در جهان بسیارند هست.سخنی از اندرو کارنگی(مردی که ثروت مند بمیرد.بی آبرو مرده است.اندوخته های مالی تان را هرگز به باز ماندگانتان نسپارید"چون بر روی پای خویش نخواهند توانست ایستادن.به هیئت وبنیاد نیز وامگذارید"چون عاقبت بر خلاف خواسته هایتان عمل خواهند کرد.ثروتتان را خود وقف کنید:نه به عنوان بخشش وصدقه"بلکه بعنوان هدیه به موسسات عمومی که درخدمت بشریت میکوشند)برای آزادی ایران همه به پیش.(شوریده حال)

  2. اندرو کارنگی یک سرمایه دار ونیکو کار اسکاتلندی تبار _بنیان گذار شرکت فولاد کارنگی-او با ثروت خود کتابخانه ها(3000کتابخانه عمومی) ومدارس ودانشگاهها تاسیس نمودو..../حال ما در گوشه و کنار میخوانیم کتابخانه های (اینترنتی)فارسی زبانان که تعداد آنها هم زیاد نیست همیشه با مشکل مالی(برای نمونه کتابخانه گلش ودیگران)روبرو هستند.کتابخانه های اینترنتی را گسترش دهید.با سایت های علمی وهنری واجتماعی وسیاسی به جنگ جهل و فقر واعتیاد واستبداد بروید(شوریده حال)

آخرين اخبار ارس