بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

خمس يارانه‌ها و دعوايي بر سر لحاف ملا!

خمس يارانه‌ها و دعوايي بر سر لحاف ملا!:
آیت‌اله‌سیستانی: یارانه‌ جایزه سلطان است، خمس دارد


ادامه راه سبز(ارس): به گزارش مركز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمودی نماینده آیت‌الله سیستانی در پاسخ به یك استفتاء درباره خمس یارانه‌های نقدی گفت: «نظر آیت‌الله العظمی سیستانی درباره این مبالغی كه به حساب افراد واریز می‌شود این است كه این‌ها جزء جوایز سلطان هست و تا زمانی كه دریافت نكردید، خمس ندارد؛ چنان‌چه دریافت و برداشت كردید، به حساب دیگر ریختید یا این‌كه برداشت كردید و به جیب خودتان گذاشتید یا جای دیگر گذاشتید؛ چنانچه سال بر آن گذشت، بله آن وقت است كه خمس دارد، اما سال نگذشته باشد این مشكلی ندارد و شما می‌توانید در آن تصرف كنید و اگر در حساب مانده باشد به عنوان جوایز سلطان هست و خمس ندارد»

فلاح زاده نماينده آيت الله خامنه اي هم هفته پيش گفت: «به نظر حضرت آقا آنچه كه بعنوان يارانه نقدي به افراد داده مي شود هديه اي است ازطرف نظام اگر تا سر سال هم باقي بماند خمس ندارد ولي اگر كسي سپردگذاري كند يا به كار نبرد و سود بياورد آن سود اگر باقي بماند تا سر سال خمس دارد»


ارس: حالا ما مانده ايم و اين جيب خالي و لحاف ملا!. آقايان بگذارید اولین قبوض آب و برق و گاز را كه وعده داده شده از 15 دی بصورت یك ماهه می آید را مشاهده و پرداخت كنیم! و بعدش اگر چیزی ته این "ولیمه" ماند! و اگر قرار نشد كه كفگير در ته جیب مبارك خودمان زده و كسری پرداخت را جبران كنیم! و "اصل و فرعش" را مجددا به دولت "باز گردانیم"!!!؛ بعدش به چشم!، خمس كه سهل است!، همه باقی مانده اش را دو دستی تقدیم میكنیم!. فعلا بر سر لحاف ملا دعوا نكنيد خواهشا"!

9 نظرات :: خمس يارانه‌ها و دعوايي بر سر لحاف ملا!

  1. این پول مال امام زمان بوده داده به ما (محمود خودش گفت) حالا ما دوباره بدیم به امام زمان پس این چه كاریه!

    اصلا منتظر فتواي حضرت آيدولا ميرمحمودنجات مي مانيم! اون باحال تره

  2. اين دولت خودش بلد است كه چطوري شيره جان اين ملت ستم ديده را تا تهش بكشد! و شما بزرگواران لطفا با خمس و زكات مضاعغش نكنيد!

    هوگومحمود چاوزنژاد

    ۱۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۵۳

  3. والله كه كوفت هم به اين وليمه تعلق نميگيرد چه رسد به خمس

  4. پدرم ميگويد آنقدر دست اين احمدي نژاد مانند پول قمار بي بركت است كه اين ماه نه تنها پول يارانه ها خرج شد بلكه پس اندازي را هم كه در آن شماره حساب داشته را خرج كرده و هنوز نيمي از ماه هم باقي مانده! و هيچ قبضي هم نيامده تا پرداخت كند.

    ميگفت: كاش يك شماره حساب جداگانه براي اين پول يارانه ها باز ميكردم كه حداقل با پول خودمان قاطي نمي شد تا بركت پول خودمان از بين نرود.

    فرزند يك پدر زحمت كش با سه شيف كاري

    فرزند يك پدر زحمت كش

    ۱۴ دی ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۰

  5. دولتهای که منابع طبیعی کم و هیچ ندارند با مالیاتها و اقتصاد سالم(دله دزد ندارند.که در ایران شیوه جدید از دولتی آقا امام زمان(عج)دزدهای دولتی دیگر به رقم بالا هم راضی نیستند)کشور شان را به سوی رشد سالم که فساد در آن کم است اداره میکنند.سوال اول من از آیت ا...سیستانی که سلطان کیست.این مرد با تقوا هنوز نمیداند که ایران جمهوری است آن هم اسلامی و امام زمانی.(دزدان در راس کار نیستن-اعتیاد وجود ندارد-فحشاکه(اول بنیاد آن فقر است )هر گز وجود ندارد-علما راستین تشیع در حال تدریس آزادگی از سالار خود هستند وهرگز مورد هجوم هیچ عربده کش و قداره بند قرار نمی گیرند.هزاران بلای دیگر که در آینه سکندر وار ولی...جلوه دگر دارد.(در این آینه بدی بازتابش به دروغ خوبی نشان داده میشود).و فراش امام زمان(عج)(یک بیمار روان پرش نیست.مرجع عالیقدر با این سخن(فتوا)آخرت خود را بر باد داده ای.چون یارانه باید به اقتصاد کشور تزریق شود و پول نفت و منابع دیگر به جیب مردم.سید علی بداند با این حماقت احمق ها که هنداونه به زیر بغلش میگذارند.اقتصاد کشور در نابودی قرار میگیرد و قیام که بنیاد همه شماها(ظلم وستم)را از ریشه در خواهد آورد.ای کاش گوش شنوای بود(شوریده حال)

  6. سخن فلاح زاده مانند آب نبات چوبی که به بچه یتیم داده می شود.بقول سید علی این هدیه است......احمق جان هدیه هر نظام به کشورش ساختن مدرسه-دانشگاه-بیمارستان-آمو زش رایگان-درمان بیمار با حداقل پول-جاده های ایمنی و خوب- و هزاران پیشرف وتکنولوژی بالا-دست دزدان را کوتاه کردن از سرمایه مردم وکشور-و هزاران خوبی دیگر.حال شماها دزدان جان و ناموس مردم نه تنها رفاه برای مردم(شیعیان و دیگران...)نیاوردید بلکه زمین خواران به زمین دانشگاه هم نظر ناموسی دارند.شارلاتنها هر روز از زلزله در تهران میکنند.افسوس که دیگر دیر پنبه ها را از گوش خود بیرون آوردید.افسوس(شوریده حال)

  7. تازه احمدي نژاد در سمنان گفت: خوده آقا گفت كه به مردم بگم اين صدقه يارانه ها پول امام زمان است!!!

  8. ميخواهم بگويم ......

    فقر همه جا سر ميكشد .......

    فقر ، گرسنگي نيست ، عرياني هم نيست ......

    فقر ، چيزي را " نداشتن " است ، ولي ، آن چيز پول نيست .....

    طلا و غذا نيست .......

    فقر ، همان گرد و خاكي است كه بر كتابهاي فروش نرفته ي يك كتابفروشي مي نشيند ......

    فقر ،تيغه هاي برنده ماشين بازيافت است كه روزنامه هاي برگشتي را خرد ميكند ......

    فقر ، كتيبه ي سه هزار ساله اي است كه روي آن يادگاري نوشته اند .....

    فقر ، پوست موزي است كه از پنجره يك اتومبيل به خيابان انداخته ميشود .....

    فقر ، همه جا سر ميكشد ........

    فقر ، شب را " بي غذا " سر كردن نیست

    فقر ، روز را " بي انديشه" سر كردن است

    معلم شهيد دكتر علي شريعتي

    ۱۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۳:۰۵

  9. خداوندا......برای همسایه که نان مرا ربود، نان!
    برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مه...ربانی!
    و برای کسانی که روح مرا آزردند،بخشـــــــش!

آخرين اخبار ارس