بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

بيچاره آنانكه يك عمر، دور دنيا را در نيمه زيرين سير كردند!

بيچاره آنانكه يك عمر، دور دنيا را در نيمه زيرين سير كردند!

ادامه راه سبز(ارس): پارسینه نوشت؛ ابراهیم فیاض استاد دانشگاه امام صادق می‌گوید که حجاب «تخیل جنسی» انسان‌ها را تحریک می‌کند و «محرک‌های جنسی» عامل حوادث سال گذشته در ایران بوده است!

فیاض در گفت‌وگو با ماهنامه «پگاه حوزه» گفته است در تظاهرات سال گذشته مخالفان دولت، زنانی «به شدت اروتیک» حضور داشتند که منظور نهایی آنها «آزادی روابط جنسی» بود!

این استاد دانشگاه همچنین از اعتراض‌های به نتیجه انتخابات نیز با عنوان «جنگ نرم جنسی» یاد کرد و اظهار داشته که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، برخی نامزد‌های «معارض» به دنبال «خودنمایی جنسی» رفته بودند!

به گفته وی پس از حوادث انتخابات سال گذشته «کشف حجاب در جامعه بیشتر شده؛ مثلا در عروسی‌ها زنان با لباس‌های کوتاه و یا بی‌حجاب بیشتر شده‌اند که این نشان از رخ دادن یک انقلاب در بعد اخلاقی و جنسی دارد.»

فیاض در بخش دیگری از این گفت‌وگو از حجاب به عنوان یک «فرهنگ جنسی» نام برده و گفته است: «حجاب سبب گرم واقع شدن غریزه جنسی در سطح یک جامعه و هدایت ارضای آن در قالب خانواده می‌شود.»

به گفته این استاد دانشگاه «حجاب سبب رشد انگیزه جنسی در جامعه و نیز رشد نشاط جامعه اسلامی می‌شود، بدون آنکه به سستی و لهو و لعب دچار شود.»

وی همچنین از نبود یک چهارچوب «اجتماعی مشروع» برای ارضاء غرایز جنسی در ایران انتقاد کرده و گفته است: «باید بدانیم که غریزه جنسی را در خیابان نمی‌توان ارضاء کرد.»

آقای فیاض افزوده که پیش‌تر به دولت پیشنهاد کرده بود «به صورت انقلابی خانه‌های ده متری، بیست و سی متری» بسازد تا مانع «انقلاب جنسی» در ایران شود.

وی پیش‌بینی کرده که اگر جامعه با این شرایط پیش برود در چند سال آینده در ایران «انقلاب جنسی» رخ خواهد داد.

اظهارات این استاد دانشگاه در شرایطی ایراد می‌شود که مقام‌های جمهوری اسلامی بارها رهبران مخالف دولت را به ترویج «بی‌حجابی» در جریان حوادث سال گذشته متهم می‌کنند.

محمد شعبانی یک مقام دانشگاه امام حسین پیش‌تر ادعا کرده بود «زنان بدحجاب» در جریان حوادث سال گذشته هفته‌ای سه هزار دلار برای بی‌حجابی پول می‌گرفتند!















10 نظرات :: بيچاره آنانكه يك عمر، دور دنيا را در نيمه زيرين سير كردند!

  1. حالا فهمديديم كه وقتي ميگويند (نخبگان بصيرت بصيرت!)يعني چي؟!، يعني تفكر با نيم تنه پايين!

    اي بيچاره استاد بصيرت!

  2. استاد جان مثل اينكه "جنس"ش خوب بوده تركونده

  3. از نظريات جناب فرويد ايران كلي بصيرت دار شديم!

  4. اين بزرگوار عينك بصيرتشان را به چشمشان ميزنند يا به...!

  5. تف به روت بياد مردك نادان

  6. بيچاره دانشجوياني كه زير دست امثال اين استاد پروش يابند، در آينده چه از آب خواهند آمد!!!؟ لابد يكي مثل مشايي و احمدي نژاد

  7. فقط یک سوال، بعد از این تفاسیر و تعابیر عارفانه! هنوز دانشجویان دختر سر کلاس های این بیمار روحی - جنسی می روند؟ اگر می روند ...

  8. بابا استاااااااااااد! بابا بمب جنسسسسسسسسسسي! اي ول آقااااااااا!

  9. میگه در عروسی ها زنان با لباس کوتاه و بی حجاب ظاهر میشن////خوب عروسی که خانوادگی چه ایرادی داره با لباس کوتاه ؟؟؟

  10. به این میگن بصیرت واقعی!!!!
    خوش به حال دانشجوهاش!!!کلی می خندن!!

آخرين اخبار ارس