بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

آقایان مسئول! بیكاری فرزندان شما باعث افتخار نیست كه جار می زنید

آقایان مسئول! بیكاری فرزندان شما باعث افتخار نیست كه جار می زنید

ادامه راه سبز(ارس): پسر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور تا همین چند وقت پیش بیكار بوده است. برادر حمید بقایی معاون رئیس جمهور بیكار است. سه فرزند محمد رضا باهنر عضو ارشد فراكسیون اصولگرایان مجلس بیكار هستند. تا چند وقت پیش 4 فرزند لیسانسه آقای قرائتی رئیس نهضت سواد آموزی كشور نیز بیكار بودند. شاید باید به این فهرست اسامی فرزندان تعداد دیگری از مسئولین (از جمله شجوني روحاني طرفدار احمدي نژاد كه گفته بود "منبری 20 تومان می گیرم می دهم پسرهای بیکارم!") را اضافه كرد.
به گزارش شفاف؛ اینكه فرزند یك مسئول كشور بیكار باشد، عیب نیست و اشكالی به آن وارد نیست. اما به نظر می رسد كه افتخار كردن به بیكاری فرزندان مسئولان و اعلام آنها با صدای بلند محل اشكال است.

برخی مسئولان كشور تا مشكلی از سوی مردم مطرح می شود می گویند ما هم همین مشكل را داریم! مردم می گویند هوای تهران آلوده است یكی می گوید من با این پست و مقامم به همراه خانواده ام در یكی از آلوده ترین نقاط تهران زندگی می كنیم! وقتی كسی می گوید فرزندان من بیكار هستند، مسئولی می گوید فرزندان خود من هم بیكار هستند!

به نظر می رسد برخی مسئولان محترم یك نكته اساسی را اشتباه گرفته اند. زندگی كردن در آلوده ترین نقطه تهران افتخار نیست. بیكاری فرزندان افتخار نیست. بلكه افتخار این است كه مسئولی سرش را بالا بگیرد و با افتخار بگوید من تمام مطالبات شهرداری تهران را داده ام و با كمك مدیریت شهری كاری كرده ایم كه دیگر در تهران هیچ نقطه آلوده ای وجود ندارد. افتخار این است كه مسئولی بگوید به گونه ای برنامه ریزی كرده ایم كه هیچ بیكاری در كشور وجود ندارد و فرزندان من هم شاغل هستند.

ساده زیستی و زندگی كردن به مانند مردم خوب است. اما مشكل مردم صرفا با ساده زیستی مسئولان حل نمی شود. مشكل مردم این نیست كه فلان مقام دولتی در بالای شهر تهران زندگی می كند یا جنوب شهر. خواسته مردم این است كه فاصله شمال و جنوب شهر كاهش پیدا كند و عدالت میان شمال و جنوب برقرار شود. مردم نمی خواهند مسئولان سوار خودروی بی كیفیتی مانند پراید شوند. میخواهند صنعت خودرو سازی را به جایی برسانند كه بهترین كیفیت خودرو را تولید كنند.

مردم نمی خواهند مسئولان شبانه روز نان و پنیر بخورند. می خواهند كاری كنند كه همه شهروندان این مملكت توان خوردن غذاهای مناسب را داشته باشند. مردم نمی خواهند مسئولان كشور لباس خوب نپوشند، می خواهند مسئولان كاری كنند كه همه بتوانند لباس خوب بپوشند.

بنابراین اینكه عده ای می آیند و با افتخار می گویند فرزند فلان مقام بیكار است، اصلا توقع نداشته باشند مردم برای آنها سوت و كف بزنند. مردم وقتی سوت و كف می زنند و مسئولانشان را تشویق می كننند كه درصد بیكاری جوانان كشور را به پایین ترین حد ممكن برسانند.

4 نظرات :: آقایان مسئول! بیكاری فرزندان شما باعث افتخار نیست كه جار می زنید

  1. توکلی: اعلام نکردن نرخ بیکاری نشان می‌دهد ادعاهای اقتصادی دولت درست نیست

    احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طبق قانون اساسی کشور وظیفه دولت اعلام شاخص های اقتصادی است گفت: نرخ بیکاری در کشور در حدود ۱۴ درصد است که عدم اعلام نرخ بیکاری از سوی دولت سبب افزایش سوءظن مردم می شود.

    به گزارش افکارنیوز، وی ادامه داد: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش هزینه های تولید سبب کاهش میزان سرمایه گذاری و تولیدات کشور در طی ۲ سال آینده می شود که این امر خود در افزایش میزان نرخ بیکاری نقش موثری دارد.

    نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه اعلام نکردن نرخ بیکاری از سوی مرکز آمار مربوط به دلایل سیاسی است افزود: شاخص بیکاری محکی بود برای ادعای دولت که بسیاری از اقدامات اقتصادی خود را درست می دانست در حالی بیان نکردن نرخ بیکاری نشان می دهد این ادعا درست نیست.

  2. آقای شجونی!شما دیگه چرا؟!!

  3. بعد از این هر ایرانی در برابر این نطفه های شیطان و دروغ سکوت کند.با زبان رسا میگویم به امام حسین(ع) و امام زمان (عج)خیانت کرده.اگر آیین دگر دارد باز او هم به آیین خود پشت پا زده.هموطنان اینها فکر میکنند با مردم ساده و از دنیا بخبر طرفند.من به این احمقها که دماغشان مانند پینوکیو با هر دروغ سانتی متر به سانتی متر رشد میکند.تصمیم گرفتم با این در یوزگان و شاگردان کردان(استاد قلابی دانشگاه که مورد بیمار روان پرش(احمدی نژاد )بود.این گونه صحبت کنم.شما احمق های بیسواد و کاسه لیس باعث بیکاری وهزاران بلای دیگر هستید.اگر پسر تو بیکار است از دله دزدی های شما شب سیر به خواب می رود و ولی مردم چی؟سر زمین ایران(شیعیان ودیگران...)از دست بیسوادی ودروغگوی شما به سوی نابودی است.شریف سیدعلی کجا رفت؟(شوریده حال)

  4. حال که بوی شرف از آنانی که ادا آن را در می آورند پیدا نیست.ما مدعیان دروغین را دگر درس ونصیحت نخواهیم کرد.بلکه جایگاه آنان که ویرانه های تاریخ است نشان خواهیم داد.من از این فرزندان ناخلف شیطان که هیولاوار بر جان مردم سایه افکنده اند می پرسم.این همه دغل بازی برای چیست؟مردم ایران آگاه تر از همیشه هستند دلتان را به چند کاسه لیس خوش نکنید.زمانی خواهد رسید که مردم ایران آن شاخ خراسانی که به زیر تنبان دارند روزی تیز خواهند کرد(برداشتی از عبید زاکانی)و نشانتان خواهند داد که سزاوار چه هستید(شوریده حال)

آخرين اخبار ارس