بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

خود احمدی نژاد را به مزایده بین المللی بگذارید ، شاید کسی او را بخرد و دل ملتی را شاد کند

خود احمدی نژاد را به مزایده بین المللی بگذارید ، شاید کسی او را بخرد و دل ملتی را شاد کند

ادامه راه سبز(ارس): پژوی 504 مدل 1977 احمدی نژاد به مزایده بین الملی گذاشته شده است. صرف نظر از این حرکت نمایشی که بر اساس نارسیسم (خودشیفتگی) آشکار احمدی نزاد و عوامفریبی یارانش انجام شده است و اینکه درهمان روز رونمایی سایت مربوطه هم خبر از پیشنهاد یک میلیون دلاری یک عرب برای خرید این ماشین داده شده که البته نباید نقش پولهای آنچنانی باند خیابان فاطمی را در این یک میلیون دلار ادعایی نادیده گرفت.

اما سوال اینجاست که اگر خود احمدی نژاد را به مزایده بین المللی بگذارند آیا کسی پیدا میشود که حاضر باشد او را بخرد و به سمت رئیس جمهوری کشورش بگمارد؟

آیا اگر پولهای باد آورده نفتی ایران را که احمدی نژاد برای ملتهای دیگر و نه ملت ایران خرج میکند از او بگیرند، جز شعارهای توخالی و لمپنیسم وی چیزی باقی میماند؟

آیا ملتها و دولتهای دیگر برای شعارهای توخالی او و بدون بذل و بخشش هایش از کیسه ملت ایران، تره هم خرد میکنند؟

با این حال با توجه به ادعای محبوبیت وی، کاش میشد خود احمدی نزاد را به مزایده بین المللی گذاشت تا بلکه از همان عربهای ادعایی پیدا شود و او را بخرد و ملت و کشوری را شادمان کند. نه تنها ملت که حتی همین رهبر و مجلس و قوه قضائیه حامیش هم راحت شوند. چرا که انها هم به ماهیت احمدی نژاد پی برده اند، اما برکناری او برایشان "تف سربالایی" شده است که به آن تن نمیدهند و حاضرند به قهقرا رفتن فرهنگ و تاریخ یک کشور و دست و پا زدن یک ملت در مشکلات و مصائب مختلف را نظاره کنند، اما دم نزنند.

وبلاگ نواي سبز

1 نظرات :: خود احمدی نژاد را به مزایده بین المللی بگذارید ، شاید کسی او را بخرد و دل ملتی را شاد کند

  1. آقا تورو به خدا میشه بفرمایید یک مزایده هم برای رئیس جمعیت هلال احمر بگذارند چند دست کت و شلوار و یه دبیر کل خوشگل اطو کشیده با آسانسور شخصی جایزه برنده مزایده

    رویا رمضانی نژاد

    ۱۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۱

آخرين اخبار ارس