بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

سرحلقه باند فساد اقتصادی فاطمی: مدعیان فساد اقتصادی من، بیمار و دشمن نظام‌اند!

معاون اول احمدی نژاد و سرحلقه باند فساد اقتصادی فاطمی:
مدعیان فساد اقتصادی من، بیمار و دشمن نظام‌اند!!!

ادامه راه سبز(ارس): محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد گفت که افرادی می‌خواهند با اتهام‌زنی و تخریب نزدیکان و کابینه‌ احمدی‌نژاد مانع از «مبارزه جدی دولت با مفاسد اقتصادی» شوند. اين سركرده مفسدين اقتصادی معروف به خانه فاطمي، برای فرار از قانون از احمدی نژاد مایه گذاشته و گفته است: بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیرمستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم می‌کنند
آقای رحیمی امروز ۲۶ دی طی یک سخنرانی در محل همایش‌‌های وزارت کشور افرادی را که به وی «اتهام» زده اند را به باد حمله گرفت و گفت: «اقدامات مخرب این افراد نشانه بیماری و دشمنی آنها با نظام است و اینکه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر می دارند.»

محمدرضا رحیمی که از تابستان سال ۱۳۸۸ معاون اولی محمود احمدی نژاد را برعهده دارد از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فساد اقتصادی و «سرحلقه باند فساد اقتصادی فاطمی» متهم شده است.

وی که ریاست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در دولت را بر عهده دارد به طور تلویحی نمایندگان مخالف خود را به فساد اقتصادی متهم کرد و گفت: «در کارگروه این ستاد، «با بسیاری از تخلفات اقتصادی، زمین خواری ها و معوقات بانکی مبارزه شده است که این اقدامات برای بسیاری از متخلفین ناخوشایند بوده و به همین دلیل به تهمت سازی و اتهام زنی علیه معاون اول رییس جمهور اقدام کرده اند.»

رحیمی برخی از افراد به گفته وی، «مفسدان اقتصادی و رانت خوار» را متهم کرد که «از اسفندماه سال گذشته تاکنون اقدام به تخریب دولت و اتهام افکنی کرده اند و با بی شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیر مستقیم رییس جمهور و معاونش را در رسانه ها متهم می کنند.»

الیاس نادران، نماینده تهران در مجلس، فروردین ماه سال جاری خبر داده بود که محمدرضا رحیمی «رییس حلقه فساد در خیابان فاطمی است که نسبت به جمع آوری منابع از محل منابع فاسد و توزیع آن تصمیم گیری می کرده است و اکنون تقریبا همه اعضای این شبکه فاسد اقتصادی در خیابان فاطمی دستگیر شده اند الا معاون اول فعلی رییس جمهور.»

این اتهام ها با واکنش تند مقام های دولت دهم روبرو شده و محمود احمدی‌نژاد اعلام کرده است که محمدرضا رحیمی از آقای نادران و چند نماینده دیگر به قوه قضاییه شکایت کرده است.

بحث بر سر اتهام های معاون اول محمود احمدی نژاد پس از آن دوباره بالا گرفت که غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور، اواخر آذرماه اعلام کرد که محمدرضا رحیمی در پرونده فساد اقتصادی متهم است و وی باید به اتهام ها پاسخ دهد.

2 نظرات :: سرحلقه باند فساد اقتصادی فاطمی: مدعیان فساد اقتصادی من، بیمار و دشمن نظام‌اند!

  1. فساد در فساد! عجب مملکتی!من نمی دونم این ملت چرا انقلاب کردن؟!خب قبلا هم که وضع همین بود!

  2. نادران وزیر علوم را بخاطرمدرک تحصیلی رحیمی به مجلس فراخواند:

    جرس: منازعه الیاس نادارن و محمررضا رحیمی به دور تازه​ای رسیده و از مرز مصاحبه و سخنرانی علیه هم فراتر رفته و عملیاتی​تر شده است.

    احضار وزیر علوم به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سوی الیاس نادران برای بررسی مدرک تحصیلی معاون اول رئیس​جمهور، شاهدی بر این مدعاست.
    امیر طاهرخانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به اینکه وزیر علوم چه جوابی به سوال نادران داد؟، گفت: آقای دانشجو گفتند که از مدرک آقای رحیمی هیچ اطلاعی ندارند و باید این موضوع را بررسی کنند.

    وی به نقل از وزیر علوم گفت که هیچ مدرکی از سوی رحیمی به هیات دولت و اداره فارغ التحصیلان وزارت علوم ارائه نشده و تا کنون هم وزیر علوم چگونگی اخذ مدرک علمی از سوی وی را بررسی نکرده است.

    طاهرخانی افزود: آقای دانشجو در مقابل اصرار آقای نادران که می​پرسید بالاخره مدرک ایشان لیسانس است، یا فوق​لیسانس یا دکترا؟، گفت: من از هیچ کدام از مدارک ایشان اطلاعی ندارم.
    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه نادران از پاسخ​های وزیر علوم قانع نشد، ادامه داد: نهایتا قرار بر این شد که آقای دانشجو مدارک تحصیلی آقای رحیمی و روند اخذ آنها را بررسی کرده و ظرف یکی دو هفته آینده گزارش نهایی خود را به مجلس ارائه دهد.

    گفتنی است نادران پیش از این نیز از محمدمهدی زاهدی وزیر علوم دولت نهم درباره مدرک تحصیلی مرحوم علی کردان همین سوال را کرده بود و با همین پاسخ هم روبرو شده بود که مدرکی از وی در وزارت علوم نیست.

آخرين اخبار ارس