بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

مهمترين اخبار 24 ساعت گذشته 89/06/31 (فايل pdf)

خبرنامه الكترونيكي 89/06/31:
مهمترين اخبار 24 ساعت گذشته

. ادامه راه سبز(ارس): خبرنامه چهارشنبه 31 شهريور 89، مطالب 24 ساعت گذشته را به صورت یک فایل پی دی اف در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین مهم ترین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها آورده شده است و برای مشاهده متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف انتهاي همين پست را دانلود و مطالعه نماييد:

ترور یک استاد دانشگاه دیگر؛ دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران کشته شد
عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران شب گذشته در مقابل مطب شخصی خود در بلوار کشاورز از طرف افراد ناشناس ترور شد و با ضرب گلوله درگذشت.

به گزارش مهر، عبدالرضا سودبخش استاد بیماری‌های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مقارن ساعت 21 دیشب در مقابل مطب شخصی خود از طرف راکبین موتور سوار ترور شد اما تاکنون هویت عاملان این جنایت مشخص نشده است.

گفتنی است ۲۲ دی ماه سال گذشته نیز، مسعود علی‌محمدی، استاد دانشگاه تهران در مقابل منزلش ترور شد. وی که پس از کشته شدن به سرعت از سوی حاکمیت عنوان "استاد هسته‌ای" گرفت تا این ترور بر گردن بیگانگان بیفتد، به گفته دانشجویانش از استادان سبز دانشگاه تهران به شمار می‌آمد. تاکنون مقصرین این واقعه شناسایی نشده‌اند و از کسی به عنوان عامل یا آمر این ترور نام برده نشده است.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


انفجار بمب در مهاباد 10 کشته و ۲۰ زخمی بر جای گذاشت
بر اثر وقوع انفجار در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد، ۱۰ نفر کشته و ۲۰ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری‌ها، استاندار آذربایجان غربی گفت: این انفجار رو به‌روی جایگاه و در میان زنانی كه در آنجا حضور داشتند رخ داد شد.

جلال‌زاده با بیان اینكه اطلاعات دقیقی از نوع بمب و گروهی كه این بمب را كار گذاشته‌اند در دست نیست، افزود: بر اساس آماری كه در اختیار من گذاشته‌اند شمار شهدا و زخمی‌های این انفجار 7 شهید و 20 زخمی است.

وحید جلال‌زاده با بیان اینکه مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امدادرسانی به مجروحان و شهدای این حادثه که همگی از میان زنان هستند، ادامه دارد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


شش سال زندان برای مصاحبه باقی با آیت الله منتظری
همزمان با حضورعمادالدین باقی در دادگاه برای رسیدگی به پرونده انجمن دفاع از حقوق زندانیان، وی در پرونده مربوط به مصاحبه با آیت الله منتظری به 6سال زندان محکوم شد. در حال حاضر وی پس از چهار و سال و نیم تحمل حبس، به هفت سال زندان و 5 سال محرومیت از فعالیتهای رسانه ای و مدنی محکوم شده است.

به گزارش رسیده به جرس، این مصاحبه پس از درگذشت ایشان در دیماه سال گذشته از بی بی سی پخش شده بود. دادگاه باقی در تاریخ 26مرداد89 در شعبه 26 به ریاست پیرعباسی برگزار شد. باقی در ارتباط با این مصاحبه به تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی برای برهم زدن امنیت کشور محکوم گردیده است. هرچند به گفته وی در دوره بازجویی بیش از نیمی از بازجویی ها در ارتباط با دیدگاهایش پیرامون مجازات اعدام و همکاری هایش با نهادهای حقوق بشری و فعالیت در دفاع از حقوق زندانیان تحقیقات انجام شده است اما اتهامات وارده در خصوص مصاحبه باقی با آیت الله منتظری بود.

این حکم در حالی صادر شده است که ماه گذشته شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست صلواتی نیز بابت فعالیت های باقی در انجمن دفاع از حقوق زندانیان او را به یکسال حبس و 5سال محرومیت از فعالیت های رسانه ای و مدنی محکوم کرده است. باقی از اردیبهشت 1379 تاکنون سه بار روانه زندان شده و مجموعا چهارسال و نیم حبس را تحمل کرده است.

علاوه بر این باقی امروز 30 شهریور 1389نیز در شعبه 1057 دادگاه عمومی محاکمه دیگری برای اتهام دیگری در پرونده انجمن دفاع از حقوق زندانیان دارد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


تعداد صنعتگران جانباخته در حادثه لوله گاز سرخس به دوازده نفر رسید
بنا به گزارش منابع خبری و شاهدان عینی، تعداد جانباختگان صنعتگر هفشجانی، که در انفجار مهیب خط سراسری لولۀ گاز سرخس مشهد جان خود را از دست داده اند، به دوازده تن رسید.

انفجار خط لوله مذکور، بامداد روز جمعه ١۹ شهریور ماه رخ داد که در محل حادثه تعدادی از پرسنل شرکت پیمانکار شرکت ملی گاز در حال انجام عملیات مهندسی بودند.

یکی از مسئولان هلال احمر روز گذشته به خبرگزاری مهر گفته بود "مصدومان حادثه که ١۶ نفر بودند، به همراه جنازه ۹ نفر از فوت شدگان، سریعاً به مشهد منتقل شدند."

به گزارش منابع خبری جرس، پیکر نه تن از صنعتگران جانباختۀ حادثه فوق الذکر، امروز سه شنبه ٣۰ شهریورماه در هفشجان(از توابع شهرکرد) با حضور هزاران نفر از مردم تشییع شد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


باهنر: مجلس می تواند در هر صورت بحث عدم کفایت رئیس دولت را طرح کند
در ادامه واکنش ها به اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد در نادیده گرفتن جایگاه مجلس، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، سخنان رئیس دولت را "توهم" خواند و گفت "انشاءالله که آن روز پیش نیاید، اما در هر صورت مجلس شورای اسلامی می تواند بحث عدم کفایت رئیس جمهور را طرح کند."

به گزارش تابناک، محمدرضا باهنر ضمن بیان اینکه "هیچ تغییری در قانون اساسی ایجاد نشده است که بتواند سخن محمود احمدی نژاد را مستقر کند"، خاطرنشان کرد "سخنان اخیر وی بیشتر توهمات است."

وی هشدار داد "انشاءالله که آن روز پیش نیاید، اما در هر صورت مجلس شورای اسلامی می تواند بحث عدم کفایت رئیس جمهور را طرح کند؛ چرا که هیچ مقامی نمی تواند مجلس شورای اسلامی را منحل یا تعطیل و یا اینکه جایگزینی برای آن تعیین کند و این از مشخصه نظام دموکراسی است."
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


معاون وزیر بازرگانی: یکی از خودرو سازها به صورت گسترده برنج وارد كشور كرده است
با گذشت یک روز از ادعا و وعدۀ معاون اول و سخنگوی رئیس دولت مبنی بر "کنترل و محدود سازی برنج وارداتی"، معاون وزیر بازرگانی از واردات برنج توسط یکی از خودرو سازهای بزرگ کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک افقهی که در سمینار آموزشی خبرنگاران سخن می گفت، خاطرنشان کرد "با توجه به عدم نظارت و مدیریت صحیح در واردات و همچنین ورود دستگاه‌های غیر تخصصی به بحث واردات، شاهد واردات برنج توسط یکی از خودرو سازهای بزرگ کشور بوده‌ایم. "
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


انتشار ویژه نامه اختصاصی؛ به مناسبت ٣۰ شهریورماه و روز گفتگوی تمدن ها
به مناسبت ٣۰ شهریورماه و روز "گفت و گوی تمدن‌ها"، ویژه نامه ای توسط تارنمای "دیپلماسی ایرانی" تحت عنوان با گفتاری از سید صادق خرازی، هادی خانیکی، عماد افروغ، علی خوشرو و داریوش قنبری و همچنین رویکردی به نظرگاه برخی رهبران و اندیشمندان جهان پیرامون این مسئله منتشر گردید.

همزمان با اعلام سال ٢۰۰۸ به عنوان "سال گفت و گوی تمدن‌ها" در ‌اروپا، در تهران مرکز گفت و گوی تمدن‌ها پس از نه سال فعالیت در "مرکز ملی مطالعات جهانی شدن" ادغام و در اصل منحل شد. مرکز بین المللی گفت و گوی تمدن‌ها ، پنج ماه پس از طرح آن موضوع توسط سید محمد خاتمی در مجمع عمومی سازمان ملل، در دی ماه ١٣۷۷ تاسیس و محمد جواد فرید زاده به ریاست آن منصوب شد.
پس از فرید زاده، سید عطاالله مهاجرانی وزیر مستعفی فرهنگ و ارشاد اسلامی به ریاست مرکز منصوب شد و پس از چندی، محمود بروجردی بر جای او نشست. در سال آخر دوره ریاست جمهوری خاتمی، این مرکز از ریاست جمهوری به وزارت خارجه منتقل شد؛ تا اینکه بعد از به قدرت رسیدن محمود احمدی نژاد، شورای عالی اداری کشور طی مصوبه ای این مرکز را به زیرمجموعه ای از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تبدیل کرد و در دی ماه ۸۴، انحلال آن اعلام شد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


نظام حسن پور؛ شش سال حبس براساس یک عکس
وکیل مدافع نظام حسن پور، از متهمان تظاهرات عاشورای تهران و از زندانیان گمنام حوادث پس از انتخابات که اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد نسبت به حکم صادر شده علیه وی در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی اعتراض کرد و با ارائه لایحه تجدیدنظرخواهی به این دادگاه خواهان برائت وی در دادگاه تجدید نظر از اتهاماتی شد که به عقیده وی هیچ مدرک قانونی برای اثباتش وجود ندارد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


سازمان هدفمندی یارانه ها: مردم امکان برداشت یارانه های نقدی خود را ندارند
در آستانه آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها و درحالیکه هنوز هیچ مبلغی به حساب بانکی مردم بابت این امر واریز نشده، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و همچنین سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی، طی مصاحبه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که مردم امکان برداشت یارانه‌های نقدی را از حساب بانکی خود ندارند.

همزمان به گفته یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تا یک ماه دیگر به تاخیر افتاده است.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


عکس: کاریکاتور خانواده درگیر - بخش100
شعار الله اكبر كتبي!
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.

تمجید نخست وزیر سابق ایتالیا از خاتمی
همزمان با ٣۰ شهریورماه و روز "گفتگوی تمدن ها"، رومانو پرودی نخست وزیر سابق ایتالیا و ریاست پیشین شورای اروپا که در ایران به سر می برد، طی تماس تلفنی با سید محمد خاتمی گفت و گو کرد.

به گزارش سایت رسمی محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران با تأکید بر احترام ملت و مسؤولان ایران به شخصیت رومانو پرودی، اظهار امیدواری کرد که همفکری و همکاری ها در جهت صلح و همزیستی و مبارزه با تبعیض های بین المللی و فقر و مصیبت هایی که انسانها با آنها روبرو هستند و در جهت گفت و گو و نزدیکی تمدن ها و ادیان در سطحی بالاتر ادامه یابد.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


وزارت ارشاد، اظهارات رامین را محرمانه و انتشار آنرا غیرقانونی خواند
در پی انتشار اظهارات محمدعلی رامین، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، پیرامون لزوم محدود ساختن فعالیت های اصلاح طلبان و بازداشت و محاکمه آنان، دفتر وی با انتشار اطلاعیه‌ای، توضیحاتی را پیرامون سخنان مذکور، که شب گذشته وی در جمع وعاظ ولائی ایراد شد، ارائه كرد .

همزمان، به دنبال دروغ پراکنی های این مقام دولتی علیه بنیاد باران، این بنیاد غیر دولتی در اطلاعیه ای توضیحاتی را جهت آگاهی مردم منتشر کرد.

محمدعلی رامین، شامگاه روز دوشنبه ٢۹ شهریورماه، در جمع گروهی از روحانیون حامی دولت موسوم به "وعاظ ولائی"، فعالیت‌های بنیاد باران (وابسته به محمد خاتمی) را "سیاسی‌کاری" خواند و تاکید کرد که آن موسسه که با نام فرهنگی ثبت شده، باید تعطیل شود و مدیران آن مجازات شوند.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


پاسخ آمریکا به ایران: شرایط مذاکره و مبادله سوخت از سال گذشته تغییر کرده است
یک روز پس از اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی ایران مبنی بر "لزوم از سرگیری فوری گفتگوها درباره طرح مبادله سوخت هسته ای برای رفع نگرانی های غرب"، دولت آمریکا اعلام کرد که شرایط مبادله سوخت اتمی با ایران از سال گذشته که این پیشنهاد مطرح شده تغییر کرده و این بار دولت ایران باید ثابت کند که صادقانه می خواهد وارد گفتگو شود.

به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، روز دوشنبه ٢۹ شهریورماه، طی سخنانی در کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین، شکایت کرده بود که هیچ پیشرفتی در زمینه مبادله سوخت صورت نگرفته است.
به گزارش رویترز، استیون چو وزیر انرژی آمریکا روز سه شنبه ٣۰ شهریورماه (٢١ سپتامبر) گفت که واشنگتن در مورد مبادله سوخت "همیشه به گفتگوی دوباره با ایران علاقه دارد" اما می خواهد مطمئن شود که ایران صادقانه وارد گفتگو می شود.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


افروغ : فعاليت حزبي دولت، آزار دهنده است
يك فعال سياسي اصولگرا فعاليت‌هاي حزبي‌اي را پيرامون قدرت دولتي شاهد هستيم، از سوي ديگر مي‌بينيم كه اين نوع فعاليت از سوي دولت نفي مي‌شود، به اين معنا كه فعاليت حزبي صورت مي‌گيرد، اما در قالب مخالفت با تحزب،چنين امري آزار دهنده است كه گروهي فعاليت حزبي بكند اما در عين حال فعاليت‌هاي حزبي را نيز نفي كند، اين ماجرا را پيچيده‌تر مي‌كند.

عماد افروغ در گفت‌وگو با خبرنگارايلنا ، در مورد تشكيل احزاب حامي دولت و نگاه دولت به مسئله احزاب، اظهار داشت: در عالم سياست اگر يك رجل سياسي كه قصد دارد واردكار اجرايي سياست شود، ادعا كند كه بدون اتكا به گروه‌ها و جريانات سياسي غير از احزاب توفيق پيدا كرده ادعاي گزافي است.

وي با بيان اينكه تنها قشري كه مي‌تواند به تنهايي فعاليت بكند و معمولاً هم هزينه‌هاي زيادي را متحمل مي‌شود و به قول ادوارد سعيد «در زندان خود تحميلي خودش محبوس مي‌شود روشنفكر است» ، متذكر شد: تنها روشنفكر است كه بدون اينكه قصد داشته باشد وارد قدرت سياسي شود با روشنگري‌هايش خود را به حاشيه مي‌كشاند و انواع هزينه‌ها را متقبل مي‌شود.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


تایید حکم پنج سال زندان مهدی محمودیان توسط دادگاه تجدیدنظر
بنا به گزارش های رسیده، حکم پنج سال حبس تعزیری مهدی محمودیان عضو جبهه مشارکت، در دادگاه تجدیدنظر تایید و به وکیل وی ابلاغ گردید.

به گزارش منابع خبری جرس، حکم محمودیان که هم اکنون در زندان رجایی شهر به سر می برد، به وکیل وی ابلاغ شده است.
این فعال مطبوعاتی، ٢۵ شهریورماه سال گذشته و در جریان حوادث بعد از انتخابات و وقایع کهریزک، بازداشت گردید و از آن زمان حتی یک روز هم به مرخصی اعزام نگردید.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.


تغییر در تقویم رسمی کشور؛ روز گفت و گوی تمدنها حذف، میثاق امت با ولایت اضافه!
براساس تصمیم شورای دولتی فرهنگ‌عمومی؛ روزهای مبارزه با استعمار انگلستان، بصیرت و میثاق امت با ولایت، بسیج اساتید، مقاومت و پایداری به تقویم‌ملی کشور اضافه و روزهای اسنادملی، گل و گیاه و گفت‌وگوی تمدن‌ها از تقویم حذف می‌شوند.
..... متن کامل خبر را در فایل ضمیمه مشاهده نمایید.

جهت دانلود و مشاهده خبرنامه با متن كامل اخبار، روي تصوير زير كليك نماييد

حجم فايل 381 كيلوبايت

3 نظرات :: مهمترين اخبار 24 ساعت گذشته 89/06/31 (فايل pdf)

  1. ««یارانه نقدی هنوز واریز نشده توقیف شد!»»

    مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و سخنگوی کارگروه تحول اقتصادی در مصاحبه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که مردم امکان برداشت یارانه‌های نقدی را از حساب بانکی خود ندارند.

    این در حالی است که هنوز هیچ مبلغی به حساب بانکی مردم واریز نشده است و این ابهام نیز به وجود آمده است که آیا حساب بانکی اعلام شده، به کلی توقیف شده است یا فقط مبلغ یارانه واریزی قابل برداشت نیست.

    مدیر عامل سازمان هدفمند کردن یارانه ها گفت: تا زمانی که قیمت حاملهای انرژی افزایش نیابد مردم نمی توانند از حسابی که دولت به آن یارانه نقدی واریز کرده برداشت کنند.

    بهروز مرادی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: پیش از افزایش نیافتن قیمت حاملهای انرژی پولی که به حساب خانوار واریز می شود نزد دولت باقی می ماند اما صاحب حساب به طور معمول می تواند تمامی عملیات بانکی از جمله برداشت حقوق، واریز وجه و برداشت دیگر وجوه را در حسابش انجام دهد.

    وی افزود: این رقمی که به عنوان یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز می شود در حساب باقی می ماند تا زمانی که قیمت حاملهای انرژی تغییر کند و همزمان با تغییر قیمتها مجوز برداشت رقم پرداخت شده از حساب مردم صادر می شود.

    مرادی اضافه کرد: اصولا مبنا همین است که این پول به مردم داده می شود تا بدانند و آرامش خاطر داشته باشند که با افزایش یافتن قیمت حاملهای انرژی جای هیچ نگرانی نیست و آنها می توانند به محض اینکه تغییر قیمتی در حاملها به وجود آمد مبلغ واریز شده را برداشت کنند (؟!)
    =====================
    آقا من ميگم اين دولت محترم براش امكان داره كه اين پولهاي يارانه را هميشه در توقيف نگه داره ولي يك زحمتي بكشه و اين قبوض آب و برق تلفن و گاز و تفاوت بنزين و نان مردم كه قراره سرسام آور گران بشه را خودش با همون پول پرداخت كنه و ملت هم براي بقيه آثار گراني و تورمهاي ديگر كالاها و خدمات چشمشان كور خودشان از جيب نداشته و مبارك خوشان پرداختمي كنند و بدين ترتيب اين نگراني مردم را از بابت جبران بخشي از اين تورمهاي نجومي آينده اندكي كاسته بشه؟!!!!

    شهروند در ب در

    ۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰:۲۶

  2. و اگر پس از پرداخت همان جزيي قبوضي كه گفتم چيزي توي حسابها باقي ماند همه اش ما خوده دولت و نوش جانش ، اما اگر هم كم و كسري آمد!، ديگه سراغ اين ملت فقرزده و بيچاره را جهت وصول بقيه اش نگيرد! و بزاره ملت خودشون به درد خودشون براي بقيه موارد بسوزند و بسازند!

    شهروند در ب در

    ۱ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۰:۳۴

  3. عذرخواهی روزنامه مرتضی نبوی از مجمع روحانیون مبارز

    در پی درج خبری در ستون شنیده‌ها و نکته‌های روزنامه رسالت مبنی بر سکوت چهره‌ها و احزاب اصلاح‌طلب از جمله مجمع روحانیون مبارز در محکومیت هتک حرمت قرآن، روزنامه مرتضی نبوی از مجمع روحانیون مبارز عذرخواهی کرد.

آخرين اخبار ارس