بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

رامين سیاه ترین فرد دوران معاونت مطبوعاتی ارشاد جای خود را به ظهوریان میدهد

سیاه ترین فرد دوران معاونت مطبوعاتی ارشاد جای خود را به ظهوریان میدهد

. ادامه راه سبز(ارس): یک منبع آگاه در وزارت ارشاد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان نیوز» خبر برکناري رامین را تایید کرد. پارلمان نيوز در ادامه ذكر كرده است: پیش از این داداش پور مدیرکل حوزه وزارتی در وزارت ارشاد تغییر کرده بود.

همچنین سایت آخرین نیوز نیر در این باره نوشت: در راهروهای ساختمان وزارت ارشاد اخبار متعددی در این خصوص شنیده می شود و حتی از ابلاغ حکم معاون جدید مطبوعاتی خبر داده می شود و اینکه مراسم تودیع و معارفه این دو این هفته در وزارتخانه برگزار خواهد شد.

جهان نيز با تاييد اين خبر نوشته است: شنیده ها حاکی از آن است که رامین معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با خداحافظی از این مسئولیت جای خود را به علاءالدین ظهوریان می دهد. به گزارش آخرین در راهروهای ساختمان وزارت ارشاد اخبار متعددی در این خصوص شنیده می شود و حتی از ابلاغ حکم معاون جدید مطبوعاتی خبر داده می شود و اینکه مراسم تودیع و معارفه این دو این هفته در وزارتخانه برگزار خواهد شد.البته پیش از این هم خبری درباره برکناری رامین منتشر شده بود که وی این خبر را تکذیب کرده بود.

لازم به ذکراست رامین سال۱۳۵۳ از کشور خارج ودر سال ۱۳۷۳ به ایران مراجعت میکند.ونه دوران انقلاب اسلامی ونه دردوران جنگ تحمیلی در کشور حضور نداشت وبه محض ورود پله های ترقی را به سرعت طی کرد

گفتنی است هنوز درباره علت اصلی این تغییر در وزارت ارشاد خبری منتشر نشده است اما معاون جدید مطبوعاتی پیش از این مدیرکلی امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.

1 نظرات :: رامين سیاه ترین فرد دوران معاونت مطبوعاتی ارشاد جای خود را به ظهوریان میدهد

  1. معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد: پخش شایعه برکناری رامین از شگردهای رسانه های صهیونیستی در جنگ نرم است!:

    معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد درباره خبر “رامین از معاونت مطبوعاتی کنار رفت” به خبرگزاری مهر تذکر داد و این خبر را “شایعه سازی ، تخلف از قانون و جرم” دانست.

    به گزارش مهر، متن کامل نمابر اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت ارشاد به شرح زیر است:

    ترویج اکاذیب و پخش شایعات که از شگردهای رسانه های صهیونیستی در جنگ نرم می باشد در قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران ممنوع بوده و جرم به شمار می آید.طبق ماده ۶ بند ۱۱ قانون مطبوعات، اقدام آن خبرگزاری در شایعه سازی یا شایعه پراکنی در مورد “تغییر – برکناری – کناره گیری” معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تخلف از قانون و جرم محسوب می شود.

    بدینوسیله به جنابعالی تذکر داده می شود تا در انجام رسالت مطبوعاتی و مراعات دقیق قانون، اطلاع رسانی صحیح و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم کوشا باشید.

    گفتنی است این خبرگزاری ذیل این مطلب ارسالی از سوی رامین توضیحاتی را در این مورد ارائه داده است، که به شرح زیر است:

    ۱- خبرگزاری مهر متن کامل تذکر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را جهت اطلاع و قضاوت افکار عمومی منتشر می کند.

    ۲- خبر فوق یک خبر عادی است و به جای نسبت دادن خبر کنار رفتن معاونت مطبوعاتی از این سمت به شگردهای صهیونیستی در جنگ نرم ، اتهام شایعه سازی و همچنین صدور رای تخلف از قانون و جرم برای خبرگزاری مهر ، بهتر می بود طبق ماده ۲۳ از فصل ششم قانون مطبوعات از رویه پیش بینی شده در قانون یعنی ارسال جوابیه و پاسخ برای درج آن در “مهر” استفاده می نمودند. طبعا شکایت از خبرگزاری مهر نیز طبق تبصره های ۳ و ۴ همین ماده از قانون مطبوعات جزو حقوق قانونی جناب آقای رامین می باشد. اما بهتر است صدور رای مجرمیت را به مرجع پیش بینی شده در قانون یعنی دستگاه قضایی سپرد. چرا که انتساب همین موارد و جرم به دیگران نیز قبل از اثبات در دادگاه صالحه خود جرم است.

    ۳- نامه فوق را جناب آقای سعید جابری انصاری از طرف مدیر کل محترم امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد امضاء و ارسال نموده اند. این سرعت واکنش مکتوب در قبال یک خبر خود نشانه میزان اهتمام معاونت مطبوعاتی به عرصه رسانه ای است که امیدواریم در تمامی موارد این حساسیت را شاهد باشیم.

آخرين اخبار ارس