بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

جسارتا سر كوچه فلاني برق ارزان نمي فروشند؟!!!

مردم: قبض های برق را نمی توانیم بپردازیم؛
جسارتا سر کوچه فلانی برق ارزان نمی فروشند ؟؟؟


. ادامه راه سبز(ارس): معاون وزیر نیروگفت، یارانه‌ها از قبض برق مشترکان پرمصرف حذف شده؛ می‌توانند قسطی پرداخت کنند!

با وجود اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور هنوز آغاز نشده اما قبوض برق، شهروندان تهرانی را همچون مردم شمال کشور شوکه کرده است. قبوض برق 150 ، 200 و حتی بیش از 220 هزار تومان برای برخی مشترکان برق در شهر تهران آمده است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تائید وجود قبوض برق ۲۰۰ هزار تومانی برای برخی مشترکان گفت: این قبوض به دلیل مصرف بالای برق بدون محاسبه یارانه اعمال شده است. وی افزود: به دلیل رفاه حال مشترکین آنها می توانند مبلغ قبوض را به صورت اقساط پرداخت کنند!
به حمدالله دو سه سال پیش که قیمت گوجه فرنگی به شدت بالا رفته بود و سر و صدای مجلسیان را در آورده بود طی یک اقدام انقلابی و انفجاری ناگهان مشکل حل شد و توصیه شد که همه بیایند و از سر کوچه ما گوجه فرنگی بخرند! . از این قبیل مشکلات مرتب پیش آمد و با اقدامات انقلابی مشابه یکی پس از دیگری حل و فصل شد . به عنوان مثال زمانی که بنزین تحریم می شود با یک اقدام انقلابی سهمیه مردم کاهش پیدا می کند! و در عرض یک هفته کشور در تولید بنزین خودکفا می شود!. یا وقتی که حجم نقدینگی در جامعه کم می شود و بدهی های دولت سر به فلک می کشد در یک اقدام انقلابی دستگاههای چاپ اسکناس با آخرین سرعت شروع به کار می کنند! و بدهی های دولت اندکی بهبود می یابد . ما که کشته و مرده این اقدامات انقلابی شده ایم از بس که جواب میده . از این رو پیشنهاد می دهیم که طی چند فقره اقدامات انقلابی در سر کوچه مذکور چند واحد صنفی جدید تاسیس شود تا هم بقیه مشکلات مردم حل شود! هم فتنه گران از کارهای خود پشیمان شوند و هم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی نواخته شود!

لیست پیشنهادات :

۱- تاسیس مرغداری سر کوچه : با توجه به افزایش شدید قیمت مرغ که باعث شده عده ای از مردم ماهها نتوانند گوشت مرغ بخورند پیشنهاد می شود با تاسیس یک مرغداری در سر کوچه این توطئه بیگانگان (گران شدن مرغ) هم در عرض یک هفته خنثی شود و همه بروند و از سر کوچه فلانی مرغ بخرند .

۲- تاسیس باغ میوه جات سر کوچه : خیلی ها می گویند ما فقط در مهمانی ها و عروسی ها و اینگونه اتفاقات چشممان به جمال میوه روشن می شود و حکایت یخچالشان و میوه مانند حکایت جن است و بسم الله . از این رو پیشنهاد می کنیم یک باغ بزرگ میوه جات در سر کوچه افتتاح شود تا همگان بروند و از سر کوچه ایشان میوه بخرند و دیگر به دلیل گرانی میوه ها را فقط در خواب نبینند .

۳- افتتاح دامداری سر کوچه : قیمت گوشت گوسفند به شدت افزایش پیدا کرده و نصف بیشتر مردم جامعه برای خرید گوشت با مشکل مواجه هستند .پیشنهاد می کنیم طی یک عملیات انقلابی و انتحاری یک فقره دامداری (همان گله دانی) در سر کوچه افتتاح کنید و ملت مفلوک را از این مشکل هم در عرض یک هفته نجات دهید .

۴- تاسیس پمپ بنزین سر کوچه : این یکی واقعا از اوجب واجبات است . چرا سهمیه بندی ؟ چرا بازی با اعصاب و روان مردم ؟ چرا ؟ مگر یک پمپ بنزین چقدر زحمت دارد . یک پمپ بنزین سر کوچه تاسیس کنید و چشم استکبار را کور کنید .

۵- تاسیس نیروگاه برق سر کوچه : قبض های برق این اواخر برق از سر مردم پرانده و خواب از چشمان آنها ربوده . میشود و میتوانیم با تاسیس یک نیروگاه برق در محل سر کوچه این مشکل را هم در عرض یک هفته رفع کنیم تا مردم به جای پرداخت قبض های سنگین بروند و از سر کوچه یک کابل برق بکشند و از برق ارزان استفاده کنند .

خودمونیم عجب کوچه ای دارند بعضی ها!، ما که نه از کوچه شانس آوردیم نه از خونه نه از محله نه از شهر نه از ...

وبلاگ سبزه زار

2 نظرات :: جسارتا سر كوچه فلاني برق ارزان نمي فروشند؟!!!

  1. گزارش ها نشان می دهد: قبوض برق ۱۵۰ ، ۲۰۰ و حتی بیش از ۲۲۰ هزار تومان برای برخی مشترکان برق در شهر تهران آمده است.

    یکی از مشترکان برق در شهر تهران با بیان اینکه کولر گازی در منزل خود ندارد، گفت: قبض برق ۲۰۳ هزار تومانی وی را شوکه کرده است.

    در این میان، برخی شهروندان تهرانی هم هستند که همیشه قبض برق آنان به طور متوسط ۱۰ هزار تومان می آمد اما این بار قبض برقشان بیش از ۵۰ هزار تومان آمده است.

    این موضوع حتی برای برخی مشترکان برق که همیشه قبض برقشان زیر ۱۰۰۰ تومان بود، صادق است به طوری که در قبض دوره جدید این مشترکان رقم بیش از ۷ هزار تومان درج شده است.

    در این میان، اگر مسئولان وزارت نیرو نیز قبض برق منزلشان را کنار یکدیگر بگذارند، قطعا به این نتیجه می رسند که اتفاقی در قبوض برق مردم پیش از اجرای هدفمندی یارانه ها افتاده است. اگرچه برخی‌ها درج رقمهای نجومی در قبوض برق را تلنگری به مردم برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها تعبیر می‌کنند.

  2. ميگم بجاي اينكه اينهمه چيز سر كوچه فلاني بساريم بهتره سر هر كوچه يك دونه فلاني بكاريم كه دايم در حال شعار دادن باشه و بدين ترتيب صداي بقال سر كوچه فلاني را به سر كوچه همه ملتي كه تلويزيون نگاه نميكنند برسانيم تا باشد چشم دشمن كور شود.

    راستي سركوچه فلاني جون آدميزاد ارزون هم پيدا ميشود!!!!

آخرين اخبار ارس