بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

حمله نيروهاي امنيتي به دفتر موسوي و بي خبري مطلق از مسئول دفتر وي

حمله نيروهاي امنيتي به دفتر ميرحسين موسوي

. ادامه راه سبز(ارس): با هجوم نیروهای امنیتی به دفتر میرحسین موسوی، فشارها و محدودیت‌ها علیه وی وارد مرحله جدیدی شد.

به گزارش خبرنگار کلمه، چهارشنبه شب گذشته نیروهای امنیتی با حمله به دفتر مهندس موسوی، اقدام به تفتیش و بازرسی از محل کرده و و برخی وسایل موجود در دفتر را نیز با خود برده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی، کامپیوترهای موجود در دفتر را جمع‌آوری کردند.

گفتنی است از چند هفته قبل نیروهای امنیتی با حضور در کوچه‌ها و خیابان‌های مجاور دفتر میرحسین موسوی، مانع از حضور مراجعان در این دفتر می‌شدند. در روزهای گذشته نیز مسوول دفتر میرحسین موسوی بازداشت شد تا حلقه محاصره به دور ایشان تنگ‌تر شود. حال با هجوم ماموران لباس شخصی به دفتر میرحسین موسوی، به نظر می‌رسد دور تازه‌ای از محدودیت‌ها آغاز شده است.

تحرکات جدید نیروهای امنیتی حاکی از برنامه هایی است که دولت برای آینده تدارک دیده است. علیرغم خفقان رسانه ای حاکم بر جامعه، مشکلات کشور و بحران پیش رو در زمینه اقتصادی و زد و بند های دولت با یک کشور خارجی که مستلزم تامین منافع ملی نیست از جمله نگرانی های دولتیان برای آگاهی مردم است و یکی از دلایل تصمیم آنها برای منحرف کردن افکار عمومی از طریق محدود سازی و ایجاد مانع برای اطلاع رسانی همراهان جنبش سبز مانند موسوی و کروبی درباره وضعیت کشور است. همچنین اینگونه اقدامات همزمان با انتشار جزییاتی بیشتر از اسناد کودتای انتخاباتی صورت می گیرد.

بنا بر گزارش‌های رسیده به کلمه، در روزها و هفته‌های آینده باید منتظر تشدید اقدامات ستاد کودتا باشیم.

بی خبری مطلق از محسنی، مسوول دفتر میرحسین موسوی

با وجود گذشت پنج روز از بازداشت محسنی ،مسوول دفتر میر حسین موسوی هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت وی در دست نیست و او هیچگونه تماسی با خانواده اش نداشته است . این در حالی است که طبق گفته دادستان تهران هر متهم پس از گذشت ۲۴ ساعت از بازداشتش باید با خانواده اش تماس بگیرد و محل بازداشت اش را اطلاع دهد .

به گزارش کلمه، در ادامه افزایش محدودیت ها برای میر حسین موسوی ، مسوول دفتر وی دوشنبه گذشته بازداشت شد. هنوز مشخص نیست آقای محسنی به کدام زندان یا بازداشتگاه منتقل شده و کجا نگه داری می شود .

خیلی ها معتقدند با بازداشت مسوول دفتر موسوی فشار های امنیتی بر وی وارد مرحله ی تازه ای شده است .

نیروهای امنیتی از هفته های گذشته با حضور در اطراف دفتر میرحسین از حضور مراجعین به دفتر وی جلوگیری و آنها را بازداشت و پس از ساعتها بازجویی و اخذ تعهد کتبی برای عدم مراجعه مجدد ،رها می کردند.

همچنین ، چهارشنبه شب گذشته نیروهای امنیتی با حمله به دفتر مهندس موسوی، اقدام به تفتیش و بازرسی از محل کرده و برخی وسایل موجود در دفتر را نیز با خود بردند.

1 نظرات :: حمله نيروهاي امنيتي به دفتر موسوي و بي خبري مطلق از مسئول دفتر وي

  1. من ديروز(5شنبه) به اتفاق خانواده به دماوند رفته بودم در در آنجا به يك باغدار بسيار مومن و معتقد محلي آشنا شديم كه به علت وضعيت بد اقتصادي چند سال گذشته وضعيت معيشتي زندگيش به هم ريخته شده بود و قصد داشت كه باغ ميوه خود را بفروشد و با اصرار زياد براي خواب ما را به منزل خودش دعوت كرد. با كمال تعجب مشاهده كرديم اين كشاورز در كلبه درويشي خود ماهواره داشته و از آن تعجب برانگيزتر اينكه كانال رسانه سبز ايران(رسا) را هم دارد و راس ساعت نه ماهواره را روي كانال رسا قرار داد و گفت برنامه اش ساعت 9 شروع ميشود! (بقيه گفتگوهاي في ما بين بماند) و بعد از دقايقي به من گفت راستي شما ميداني كه چگونه من ميتوانم از اينجا براي پشتيباني اين كانال پول برسونم؟!!

    اينجاست كه بايد كه گفت جنبش هر چه از ديد خودشان محدودترش ميكنند برعكس جواب ميدهد و سطح آگاهيها بيشتر ميشود

    ياحسين - ميرحسين

آخرين اخبار ارس