بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

ترس حکومت از جنبش سبز: پيل.تر شدن كل دامنه بلاگ اسپات گوگل در آستانه ۲۵ بهمن

ترس مشهود حکومت از ملت ايران و جنبش سبز:
پيل.تر شدن تمامی وبلاگهاي بلاگ اسپات گوگل در آستانه ۲۵ بهمن

ادامه راه سبز(ارس): در آستانه ۲۵ بهمن سبز همه وبلاگ هاي بلاگر گوگل (كل دامنه blogspot.com) پیل-تر شد و حتی در نظر نگرفتند که همه وبلاگ های بلاگ اسپات سیاسی و مربوط به جنبش سبز نیستند ولی آنچه که مشخص است ترس حکومت از رسیدن صدای حق به گوش مردم است.

ضمنا جهت مقابله با اختلالات ايجاد شده توسط عوامل كودتا كه اخيرا در اينترنت داخل كشور مشاهده ميگردد (دستكاري در تايمينگ پورت 80 و بعضي پورتهاي ديگر بر روي بسياري از رنجهاي ip و كند نمودن كل پروتكل امن ssl - https) و باعث فريز شدن صفحات درخواستي كاربران ميشود(صفحه‌هاي وب اكثر اوقات نصفه نيمه باز شده يا اصلا باز نميشود)، پيشنهاد ميگردد مرورگر اوپرا 11 (opera v.11) را دانلود كرده و پس از نصب، بجاي ديگر مرورگرها مانند اكسپلورر ، فايرفاكس و يا كوروم از آن استفاده نماييد. توجه داشته باشيد در منوي پايين سمت چپ صفحهء اين مرورگر امكاني بنام توربو turbo وجود دارد كه بايد آنرا روشن (on) كرده و سپس براحتي از اينترنت بدون اختلال، بهره ببريد.


آدرس جهت دانلود اوپرا ورژن 11 :


نرم افزار پيل..تر..شكن اولترا را بدون نياز به داشتن اكانت گوگل ميتوانيد از لينك زير دانلود كنيد

جهت دانلود يك نرم افزار عبور از پيل-تر-ينك مخابرات (اولترا 10.06) كه كافيست پس از دانلود و در زمان اتصال به اينترنت آنرا اجرا كرده و بمانند قبل از مرورگر خود بدون محدوديت استفاده نماييد و فراموش نشود كه پس از قطع اينترنت حتما آنرا ببنديد(exit) و از آن خارج شويد:


دانلود: اينجا

موفق باشيد

1 نظرات :: ترس حکومت از جنبش سبز: پيل.تر شدن كل دامنه بلاگ اسپات گوگل در آستانه ۲۵ بهمن

  1. سرويس دهنده وبلاگ وورد پرس هم فيلتر شد:

    سایت “وردپرس” در ایران فیلتر شد. به نوشته آفتاب، وردپرس از روز گذشته از دسترس کابران خارج شد.

    وردپرس، نرم‌افزاری تحت وب است که کاربران می‌توانند از آن برای ساختن سرویس وبلاگ‌دهی، وب‌سایت یا طراحی‌های زیبا و قدرتمند استفاده نمانید.

آخرين اخبار ارس