بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

يكي ديگر از ديكتاتورها بركنار ميشود

احتمال کناره‌گیری حسنی مبارک از قدرت

ادامه راه سبز(ارس): يک مقام بلندپايه دولت مصر روز پنجشنبه از کناره‌گيری احتمالی حسنی مبارک رييس جمهوری اين کشور خبر داده است و ارتش به همراه مقامات حزب حاکم نيز همزمان اعلام کرده‌اند که خواسته‌های مشروع تظاهرکنندگان برآورده خواهد شد.

در همين زمينه، به گزارش تلويزيون دولتی مصر شورای عالی نظامی اين کشور روز پنجشنبه بدون حضور حسنی مبارک ، رييس اين شورا، تشکيل شده است.

طبق اين گزارش، شورای عالی نظامی مصر اعلام کرده است که «از خواسته های مشروع مردم» حمايت می‌کند.

يک سخنگوی شورای عالی نظامی مصر اعلام کرده است: اين شورا به دنبال دستيابی به اقدامات و توافقاتی است که ضمن تضمين امنيت ملت و دستاوردهايش، مطالبات ملت بزرگ مصر را برآورد می‌سازد.

در همین زمینه، حسن بدروايی، دبيرکل حزب دموکراتيک ملی، به شبکه بی بی سی گفته است «اميدوار است که حسنی مبارک قدرت را به عمر سليمان، معاون رييس جمهور واگذار کند». حسن بدروايی همچنين گفته است: حسنی مبارک به احتمال خيلی زياد به زودی با مردم صحبت خواهد کرد.

احمد شفيق، نخست وزير مصر، نیز به شبکه بی بی سی عربی گفته است موضوع کناره‌گيری حسنی مبارک مورد بحث و گفت وگو قرار گرفته است.

5 نظرات :: يكي ديگر از ديكتاتورها بركنار ميشود

  1. تا سه نشه بازي نشه

    25 بهمن

  2. مبارك هم مانند ديكتاتور ما ، بازهم امشب همان حرفهاي گذشته خود را تكرار كرد!

    مرگ بر ديكتاتورها

  3. حضرت امام(ره):اگر ولایت فقیه نباشد دیکتاتوری می شود. "جهت اطلاع آقایون مدعی پیرو خط امام"

  4. سخن امام در تئوري قبول ولي در عمل ديديم و مي بينيم كه ولايت (مطلقه) ديكتاتوري آورده است .

    مطلق خدوند است و بس، و تمام مخلوقات در برابر مردم بايد پاسخگو باشند

  5. استبداد (ديكتاتوري) ديتي بدترين و خطرناكترين نوع استبداد و ديكتاتوريست

    فكر ميكنم سخنان و كتب استاد مطهري را خوانده باشيد

آخرين اخبار ارس