بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نماهنگ «سپاه عشق» فراخوان ۲۵ بهمن توسط تلويزيون رسا

نماهنگ «سپاه عشق» فراخوان ۲۵ بهمن توسط تلويزيون رسا

ادامه راه سبز(ارس): بگزارش سايت تحول سبز، فعالین جنبش سبز با صدور فراخوانی از عموم ملت ایران دعوت کرده اند تا شنبه ۲۳ بهمن ماه و یکشنبه ۲۴ بهمن ماه راس ساعت ۱۰ شب به وقت تهران، با فریاد الله اکبر های خود بار دیگر تپش حیات جنبش سبز را به رخ کودتاچیان و دیکتاتور های ایران بکشانند و نشان دهند که مردم ایران همانند تمامی مردم خاورمیانه بر خواستگاه شان که همان حاکمیت مردم است، استوار ایستاده اند. امید است تا با ندای سبز الله اکبرهایمان نوید فردایی بهتر را به شهرمان بدهیم.



3 نظرات :: نماهنگ «سپاه عشق» فراخوان ۲۵ بهمن توسط تلويزيون رسا

  1. نه مبارک شتری ، نه ولایت موتوری

    ننگ بر ديكتاتوري

  2. رجانیوز آمد سند رو کند، خودش را لو داد

    سایت خبری رجانیوز، ارگان جنگ روانی دولت کودتا با دستپاچه گی سبزها را برای حضور در راه پیمایی 25 بهمن بی انگیزه خواند و دلیل آن را هم پیروزی قیام مردم بر حسنی مبارک در مصر اعلام کرد. رجانیوز در عین حال در بیان طرفداران و مخالفان مبارک گفت که طرفداران مبارک 10% و مخالفان او 90% بودند، درحالیکه در ایران رئیس جمهور فعلی با رای قاطع خود در انتخابات سال گذشته پیروز شده است.

    البته به نظر می رسد تعداد طرفداران مبارک در مصر با پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دهم ربطی ندارد اما قثط برای یادآوری بد نیست بگوییم که اسم مبارک هم به عنوان رئیس جمهور از صندوق های رای با 88% آرا بیرون آمد. همانگونه که آقای احمدی نژاد در ظاهر پیروز صندوق های رای گیری بودند. اتفاقاً مشکل مردم مصر با مبارک هم همین بود که هر انتخاباتی برگزار می شد مبارک و طرفدارانش پیروز می شدند اما در کوچه و خیابان مردم چیز دیگری می گفتند.

    درعین حال رجانیوز این نکته را هم نگفت که اگر واقعاً سبزها برای حضور در راه پیمایی 25 بهمن به دلیل قیام مردم بی انگیزه هستند چرا دولت به آنها مجوز حضور در راه پیمایی نمی دهد تا برای همیشه رسوا شوند و رئیس قوه قضائیه مدعی نشود که اگر سران فتنه را دستگیر کنیم آنها امامزاده خواهند شد.

    دستگاه تبلیغاتی دولت کودتا پس از راه پیمایی 22 بهمن و استقبال ناامیدکننده مردم با سردرگمی مواجه و از ارائه اخبار تبلیغاتی و جنگ روانی خودش هم عاجز شده است. در عین حال کودتاگران سعی دارند مردم را برای حضور در راه پیمایی 25 خرداد بی انگیزه نشان دهند تا از لحاظ روانی روی مردمی که قصد حضور دارند تاثیر بگذارند.

  3. تهران ایران است، 25 بهمن همه پیش به سوی پایتخت

    تهران شهرخاطره هاست در بیشتر نقاط آن اتفاقاتی افتاده است که در یادها مانده وتاریخ ساز شده است.از انقلاب مشروطه گرفته تا جنبش سبز صحنه ها و حوادثی در خیابانها ومیدانهای آن رخ داده که هر یک به تنهایی تابلوی تمام نمای زمان ومکانی مشخص اند.

    خاطرات مبارزات مردمی که بیش از صد سال است برای ابتدایی ترین حقوق خود به هر دری زده اند ومخاطرات زیادی را به جان پذیرفته اند.تهران شهر پر خاطره ایست برای مسن ترهایش یادآور28مردادوبرای میان سالانش انقلاب 57.میشود باز به گفته نیکفرتورتهران گردی ترتیب دادوبه دبدار جاهایی رفت که آدمهای زیادی در مقاطع مختلف تاریخی به رگبار بسته شده یا کشته واعدام وزخمی ودستگیرشدند. مثلن همین پارسال در خیابان امیرآباد ندا اقاسلطان روز روشن به قتل رسید وصحنه مرگش کل دنیا را تکان داد. تهران از این دست اتفاقات بسیار دارد.

    پایتخت ایران مرکز گرا مثل همه کشورهای جهان سوم اغلب قریب به اتفاق اهالی فن وعلم وسیاست وادب وهنر را به خود جذب کرده است.درایران هرکس که اندک توانایی در هر زمینه ای دارد سعیش زندگی وکار در تهران است.محور هر حرکت سیاسی درصد وچند سال اخیدر تهران است وباید باشد چرا که خلاصه ونماد ایران است.اقوام وفرهنگهای گوناگون کشور بزرگ وتاریخی درطول دویست ساله پایتختی تهران به آنجا کوچیده اند.

    تهران همه ایران است. جنبش درتهران جوانه زد شکوفا شد و گل داد و کشته و زخمی به خود دید.

    جنبش سبز در تهران باطوم واشک آور دید لباس شخصیهایش به دنیا معرفی شدند تهران جنبش سبز تهران دیگری شد و بیش از بیش در انظار وافکار عمومی جهان نمایان شد و جا گرفت. خیز تازه ای برداشته این جنبش وقراراست گذشته با شکوه خود را پر افتتخار تر کند.جنبشی که به گفته خیلیها الگوی خیزش کشورهای عربیست قصد دارد به حمایت از آنان بر خیزدوقدرت نهفته وآشکارش را نشان دهد.تهران باز آماده دیدن مردم در خیابانهاست مردمی که سال گذشته حماسه آفریدند وماندگار شدند.

    تهران 88بخش عظیمی از خاطرات همه ماست.تهران دلش برای ما وما دلمان برای تهران تنگ شده است.تهران که باشی و درمیان مردم جنبش انگار در خانه ای وبا فامیل آشنا حرف میزنی به راحتی با دیگران میجوشی وسیگار تعارف میکنی به اشک آور خورده ها وبرای غریبه هایی که درکنارت می افتند زار زار میگریی.

    چقدر دلم هوای تهران کرده که در خیابانهایش گم نمیشوم تهرانی که برای من شهرستانی زیاد تهران نرفته بس آشناست.باید به تهران بروم فایده ندارد این همه دلتنگی خالی.این جا تهران است امروز25بهمن1389خورشیدی مردم از گوشه وکنار ایران به تهران آمده اند تا باردیگر قدرت جنبش سبز را به داخل وخارج نشان دهند.

    این جا تهران است صدای جنبش سبز. ساعت 15

آخرين اخبار ارس