بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

محاصره منزل كروبي و محرومیت کلیه اعضای خانواده کروبی از دیدار با وی!

توسط نيروهاي امنيتي عوامل كودتا به اجرا در آمد:
محاصره منزل كروبي و محرومیت کلیه اعضای خانواده کروبی از دیدار با وی!

ادامه راه سبز(ارس): صبح امروز ماموران امنیتی مانع ورود یکی از فرزندان مهدی کروبی به منزل پدری وی شدند.

به گزارش سحام نیوز ماموران امنیتی که در برابر ساختمان منزل مسکونی مهدی کروبی بودند ، به فرزند کروبی اعلام کردند که حق ورود به منزل پدری خود را تا ۲۵ بهمن ندارد.

ماموران امنیتی همچنین اعلام کردند که به استثنای فاطمه کروبی – همسر مهدی کروبی – هیچ کدام از فرزندان، عروسان و بستگان مهدی کروبی حق دیدار و ورود به خانه وی را ندارند.

گفتنی است که مهدی کروبی و میرحسین موسوی برای برگزاری راهپیمایی حامیان جنبش سبز در حمایت از جنبش های آزادی خواه تونس و مصر، از وزارت کشور درخواست مجوز کرده بودند.

به گزارش سحام این حصر تازه اعمال شده برای مهدی کروبی به احتمال زیاد در ارتباط با درخواست این راهپیمایی است.

******************************
حمله ماموران امنيتي مصر با اسب و شتر به معترضان مصري

حمله ماموران امنيتي ايران با موتور به معترضان سبز ايران

چه با موتور ، چه با شتر ، ننگ به هر چه ديكتاتور

1 نظرات :: محاصره منزل كروبي و محرومیت کلیه اعضای خانواده کروبی از دیدار با وی!

  1. بازداشت دکتر شریف زادگان و صالح نقره کار و بازداشتهاي گسترده ديگر:

    همزمان با اِعمال فشار و تهدید علیه فعالان جنبش سبز و همچنین در آستانه ٢۵ بهمن و تظاهرات پیشنهادیِ راهبران جنبش سبز، نیمه شب چهارشنبه، بیستم بهمن ماه، صالح نقره کار ، خواهر زاده زهرا رهنورد و دبیر کمیته حقوقی ستاد میرحسن ، توسط مامورین وزارت اطلاعات بازداشت شد .

    براساس گزارش جرس دستگیری نقره کار همراه با تفتیش چهار ساعته منزل و اثاثیه او بوده و هنوز علت این دستگیری مشخص نشده است. وی سال گذشته نیز در جریان حوادث بعد از انتخابات دستگیر و مدتی را در بازداشت به سر برده بود.

    همچنین شب گذشته امید محدث و میثم محمدی دو خبرنگار با سابقه و از کارکنان بنیاد شهید بهشتی نیز بازداشت شدند.

    تقی رحمانی، از فعالین ملی- مذهبی و مشاور مهدی کروبی و همچنین دکتر شریف زادگان نخستین وزیر رفاه در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی نیز، بازداشت شدند.محمد حسین شریف زادگان وزیر رفاه دولت هشتم بازداشت شد.

    به گزارش کلمه، ماموران امنیتی شب گذشته با ورود به منزل دکتر شریف زادگان که در زمان انتخابات ریاست جمهوری، مسوول کمیته اقشار ستاد میرحسین بود وی را بازداشت کردند. دکتر شریف زادگان استاد دانشگاه شهید بهشتی است. وی از ابتدای انقلاب در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی فعالیت داشته و از امنای نظام محسوب می شد. هنوز از علت بازداشت و نیز نهاد مسوول اطلاعی در دست نیست. به نظر می رسد این دستگیری در راستای افزایش فشار بر همراهان جنبش سبز صورت گرفته باشد. شریف زادگان همسر خواهر آقای موسوی است. اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

آخرين اخبار ارس