بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

«كلمـه» ويژه ۲۵ بهمن ؛ «اعتمادملي» فراخوان ۲۵ بهمن ؛ «نداي‌سبـز» ۲۵ بهمن بسوي آزادي

آخرين شماره نشريات سبز اينترنتي:
«كـلـمـــه» ويژه نامه ۲۵ بهمن ؛ «اعتماد ملـّي» فراخوان ۲۵ بهمن شماره ۲۷ ؛ «نداي‌سبـز» شماره ۴۰

ادامه راه سبز(ارس): آخرين شماره نشريات سبز اينترنتي مورخه دوشنبه هجدهم بهمن ماه ۱۳۸۹ جهت چاپ و تكثير بر روي پيشخوان سايت ارس قرار گرفت. دانستن حق مردم است و آگاهي چشم اسفنديار خودكامگان، لذا همت يكايك ما براي رساندن حتي يك نسخه به دست مشتاقان را طلب ميكند:

روزنــامــه «قلــم سبـــز» شماره ۴۳
۲۵ بهمن نقطه عطف ديگر جنبش سبز


روزنــامــه «نــداي سبـز» شماره ۴۰
۲۵ بهمن پيش بسوي آزادي


روزنــامــه «كــلـــمــــــه» ويژه
ويژه نامه راهپيمايي 25 بهمن


روزنــامــه «اعتمادملـي» شماره ۲۷
ويژه فراخوان راهپيمايي 25 بهمن


روزنــامــه «قلــم سبـــز» شماره ۴۲
هزينه هاي درمان و به زير خط فقر كشيدن ۲.۵ ميليون خانوار ايراني

4 نظرات :: «كلمـه» ويژه ۲۵ بهمن ؛ «اعتمادملي» فراخوان ۲۵ بهمن ؛ «نداي‌سبـز» ۲۵ بهمن بسوي آزادي

  1. هموطنان آقای احمدی نژاد و دولت کودتا دوباره به نجات اسرائیل خواهند شتافت1.زمانی که طرفداران آزادی ملتها شدیدن به دولت اسرائیل میتاختند که حق ملت فلسطین باید در نظر گرفته شود و ثبات و استقلال کشور فلسطین باید در نظر سازمان ملل قرار گیرد.یک بیمار روانی با شعار آبکی و پوچ که اسرائیل باید از بین برود نه تنها خدمت به مردم فلسطین نکرد. بلکه باعث ضربه پذیر شدن آنها شد.تمام دنیا و نیروهای غرب به دور اسرائیل جمع شدند و دولت اسرائیل از این حرف چه سودها که نبرد.چند روز پیش سید علی هم دوباره به نجات اسرائیل و ضد مردم مصر و تونس دور(جواهر)فشانی کرد.من نمی دانم اگر این حرف را نمیزد به او میگفتند لال ست یا پهن بارش میکردند.رهبر فرزانه جهان(البته از در عقب)واقعا ری....!حال دوباره رهبران دولت کودتا به نجات اسرائیل خواهند شتافت.22بهمن نمایش نجات اسرائیل است از طرف کودتاچیان(شوریده حال)

  2. اخوان‌المسلمین: نمی‌توان اسلام را به زور بر مردم تحمیل کرد

    عضو ارشد جماعت اخوان المسلمون گفت: «این یک انقلاب اسلامی نیست و اخوان المسلمین رهبری این تظاهرات را به عهده ندارد.»

    کمال الهلباوی عضو ارشد جماعت اخوان المسلمون در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فارسی بی بی سی با اشاره به مذاکرات گروه‌های معارض از جمله اخوان المسلمون با عمر سلیمان گفت: «من اسم این را مذاکره نمی‌گذارم. این نوعی از گفت و گو است و تا زمانی که مبارک از قدرت کنار نرفته باشد به نتیجه‌ای مثبتی نخواهد رسید خواسته مردم مسلمان از جمله اخوان المسلمین این است که مبارک از قدرت کنار برود. مشکل فقط قانون اساسی نیست بلکه قبل از اینکه حزب ما نتیجه را بپذیرد. مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.»

    وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا می‌شود اسم این اتفاقی که در مصر افتاده انقلاب اسلامی گذشت؟ گفت: «این یک انقلاب اسلامی نیست چون اخوان المسلمین رهبری این تظاهرات را به عهده ندارد و شعار این انقلاب، اسلامی نیست بعد از خروج حسنی مبارک انتخاباتی برگزار خواهد شد که نتیجه آن یک مجلس دموکراتیک و یا شورا خواهد بود.»

    وی افزود: «در آن زمان مردم تصمیم خواهند گرفت که حکومت آینده چه باشد. مردم قوانین اسلامی یا هر قانون دیگری که بخواهد انتخاب می‌کنند.»

    عضو ارشد جماعت اخوان المسلمون در پاسخ به این سئوال که بعضی کشورهای غربی و همین طور اسرائیل خیلی از به قدرت رسیدن اخوان المسلمین در مصر نگران هستند فکر می‌کنید چرا اینطور است؟ گفت: «این رواج اسلامی هراسی است که ریشه‌اش در درک نادرست غرب از اسلام است البته باید به یادداشت که مسیحیت از نیویورک بر این؟ به کشورهای غربی نیامده زادگاه مسیحیت خاورمیانه است اگر ذهن غربی‌ها به اندازه کافی باز باشد باید با اسلام هم مثل مسیحیت رفتار کنند. البته غرب اختراعات زیادی داشته است علوم و فناوری‌های مختلفی به جهان داده است ولی در عوض مذهب و ارزش‌های معنوی را از خاورمیانه گرفته است.»

    وی درباره سخنان آیت الله خامنه ای درباره مصر هم گفت: «من از امام خامنه‌ای و تمام کسانی که از انقلاب مصر حمایت می‌کنند متشکرم اما شرایط مصر با ایران کاملا فرق می‌کند در مصر احزاب زیادی فعالیت می‌کنند احزابی مانند اسلامگراها، ملی گراها و چب‌گراها، بنابراین قانون اساسی باید تغییر کند مردم باید نماینده مجلس را خودشان انتخاب کنند و بعد از رفتن مبارک باید انتخاباتی سالم برگزار شود و مردم نوع حکومت آینده را خودشان انتخاب خواهند کرد.»

    به گفته این عضو اخوان المسلمین، اگر آنان دولت اسلامی بخواهند که امیدوارم اینطور شود خب این خواسته ملت است اگر نوع دیگری از دولت را انتخاب کنند نمی‌توانند اسلام را به زور به آنان تحمیل کرد اداره مردم نوع حکومت آینده مصر را تعیین می‌کند.

  3. shahrestanha ra faramoush nakonid
    hatman masir ra elam konid

  4. بعداز سخنرانی سیدعلی که انعکاس جهانی داشت.تنها جواب اخوان مسلمین نبود.دولت مردان امریکا هم با ماندن مبارک روی خوش نشان دادند.اسرائیل از سخنان رهبر فرزانه جهان به مقصد خود رسید.دولت اسرائیل هراسی که داشت و درمانده بود که چکار کند با به ثمر رسیدن انقلاب مصر(ملی گرایان-وطن پرستان-مذهبی ها(مسلمانان-مسیحیان)وقتی یک پارچه شوند و وحدت مردم ونبوغ دانشمندان مصر دیگر خواب را از چشم اسرائیل خواهد ربود(نمونه زمان عبدا...ناصر)حال شخصی پیدا شد با حرف های پا منقلی تمام آرمانهای مردم مصر را نقش بر آب کرد و یا به تعویق انداخت.خدایا خدایا چه باید کرد از دست این نادانها که ادای خدای دارند.خدایا خدایا چرا؟چرا؟سرزمین ایران را به حال خود رها کرده ای که خیلی ها از روی حماقت و نادانی و کاسه لیسی هم وطن خود را به خاطر یک احمق که خود را ولی امام زمان(عج) میداند به خاک و خون میکشند.و سزای آنی که تنها در برابر تو زانو میزند بی حرمتی و یا حتا مرگ است(شوریده حال)

آخرين اخبار ارس