بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

در مراسم يادبود شهيد قتلگاه كهريزك: اعتراض سردار دفاع مقدس به محاکمه نشدن قاضی مرتضوی

اعتراض یکی از سرداران دفاع مقدس به محاکمه نشدن قاضی مرتضوی در مراسم سالگرد فرزند دکتر روح الامینی

. ادامه راه سبز(ارس): مراسم سالگرد محسن روح الامینی که سال گذشته در ماجرای جنایات زندان کهریزک به دیدار معبود شتافت، امروز بعد از ظهر در مسجد حضرت ولی عصر(عج) ـ خوزستانی‌ها ـ تهران واقع در خیابان خالد اسلامبولی برگزار شد.

در این مراسم که از سوی خانواده داغدار روح الامینی برگزار شده بود، جمع کثیری از دوستان، آشنایان، اساتید دانشگاه‌های تربیت مدرس، امیرکبیر، شهیدبهشتی و تهران برخی مسئولین و نمایندگان مجلس و... حضور داشتند و برای شادی روح وی به قرائت فاتحه پرداختند.

بنابر این گزارش در این مراسم که خانواده‌های داغدار سه مقتول دیگر این حادثه ـ آقایان جوادی‌فر، کامرانی و قهرمانی ـ نیز حضور داشتند، پس از قرائت آیات کلام‌الله مجید و مرثیه‌ثرایی برای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یکی از دبیران دوران دبیرستان مرحوم محسن روح‌الامینی به ذکر گوشه‌ای از سکنات و خلق و خوی رفتاری وی پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسم حجةالاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

این گزارش می‌افزاید: در میان سخنان حجةالاسلام ابوترابی فرد یکی از سرداران دوران دفاع مقدس که در جلسه حضور داشت، صحبت ایشان را قطع کرد و با لحنی اعتراض‌گونه، گفت: جناب ابوترابی سخنان شما به‌جاست ولی چگونه است که با توجه به پیگیری‌های موکد و موثر رهبر انقلاب و دستگاه‌های مسئول در این ماجرا، شخصی که به واسطه مسئولیتش در آن زمان متهم اصلی این پرونده است بلافاصله از جانب رییس‌جمهور مسئولیت می‌گیرد و هنوز خبری از بررسی اتهامات او نیست!، که در این لحظه حجةالاسلام ابوترابی فرد گفت: شما بدانید که مبارزه با چنین مفاسدی به مراتب از مبارزه با مفاسد اقتصادی و امثالهم سخت‌تر است که انشاءالله به ثمر خواهد نشست.

آیت‌الله راستی کاشانی، احمد توکلی، علیرضا مرندی، محسن رضایی، حسین علایی، رضا طلایی‌نیک، محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حسین محمدی، کبکانیان معاون سابق وزیر علوم، شهریاری نماینده مجلس، حمیدرضا کلانتری استاندار اسبق یزد، محمد نوری‌زاد، علی شکوری‌راد، معصومه ابتکار و... در این مراسم حضور یافتند.

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

فردا (جمعه) مراسم ترحیم شهید محمد کامرانی در مسجد نور تهران

. ادامه راه سبز(ارس): مراسم ترحیم اولین سالگرد شهادت یکی از جوان ترین شهدای سبز، شهیدمحمد کامرانی در مسجد نور تهران برگزار می شود.

این مراسم فردا از ساعت ۱۹:۰۰ الی۲۰:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی در روز جمعه مورخه ۱۳۸۹/۴/۲۵توسط خانواده آن مرحوم منعقد گردیده است.

شهید محمد کامرانی جوان ۱۸ ساله ومتدین تهرانی در روز ۱۸ تیر سال گذشته حوالی خیابان ولیعصردستگیر وبه بازداشتگاه کهریزک منتقل گردید.به دنبال ضرب وشتم وحشیانه بازداشت شدگان این روز که به دستور سعید مرتضوی به این بازداشتگاه غیر استاندارد منتقل شده بودند ونیز به دلیل نگهداری ایشان در شرایط غیر بهداشتی ووحشتناک نامبرده به دلیل وخامت وضعیت جسمی پس از چند روز به بیمارستان لقمان منتقل گردید.

گفتنی است، بنا برگفته پدر ایشان درحالی که محمد از سطح پایین هوشیاری برخوردار بود اما بنا به فرموده، مامور همراه پای شهید را به تخت زنجیر کرده بود. درحالی که آثار ضرب وشتم بر پیکر این شهید مشهود بود متأسفانه معالجات کارگر نیفتاد ومحمد کامرانی نبز به خیل شهدای پس از انتخابات از جمله هم بندانش محسن روح الامینی وامیر جوادی فر پیوست.

هر چند علت مرگ بنابه دستور سعید مرتضوی ناشی از مننژیت اعلام گردیده بود که در بررسی های بعدی تکذیب شد.




0 نظرات :: در مراسم يادبود شهيد قتلگاه كهريزك: اعتراض سردار دفاع مقدس به محاکمه نشدن قاضی مرتضوی

آخرين اخبار ارس