بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

اوج بي غيرتي يك دولت : اظهارات ملك عبدالله را چندان جدي نمي‌گيريم!

منوچهر متكي در جمع خبرنگاران:
اظهارات ملك عبدالله را چندان جدي نمي‌گيريم!

. ادامه راه سبز(ارس): وزير خارجه ايران روز چهارشنبه در واكنش به اظهارات روز سه‌شنبه ملك عبدالله پادشاه عربستان گفت «ما اين سخنان را چندان جدي نمي‌گيريم!»

ملك عبدالله روز سه‌شنبه در حالي كه در كاخ سفيد مهمان باراك اوباما بود درباره برنامه هسته‌اي ايران ابراز نگراني شديد كرد. رئيس جمهوري ايالات متحده آمريكا و پادشاه عربستان سعودي دراين ديدار «حمايت قوي» خود را از تلاش‌هاي بين‌المللي براي محدود كردن برنامه‌هاي هسته‌اي ايران ابراز كردند.

خبرگزاري نيمه‌رسمي فارس در ايران نيز مدعي شد كه پادشاه عربستان گفته است: «دو كشور در جهان هستند كه شايستگي و لياقت موجوديت را ندارند؛ يكي ايران و ديگري اسرائيل.»

منوچهر متكي روز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيأت دولت در پاسخ به پرسش خبرنگاران در باره اظهارات ملك عبدالله گفت: «اگر كشوري سخني حقوقي و يا معذوريتي در نتيجه برخي مسائل مطرح كرده‌است، ما آن را چندان جدي نمي‌گيريم.»

وي با اشاره به اعلام حمايت عربستان از تحريم ايران ادامه داد: «اظهارات رسمي كشورها در پاسخ به تصميم شوراي امنيت مسئله‌اي جداست و مناسباتي كه در روابط اقتصادي با ايران دارند خارج از حوزه قطع‌نامه بوده و ارتباطي به آن ندارد و روند طبيعي خود را طي مي‌كند.»


به گزارش خبرگزاري ايرنا، منوچهر متكي در اين جلسه هم‌چنين در پيوند با مسدود شدن حساب بانكي ايراني‌ها توسط امارات متحده عربي گفت: «ما اطلاعات رسمي دريافت نكرده‌ايم اما اگر مورد خاصي باشد بايد به صورت موردي پي‌گيري شود.»

بانك مركزي امارات متحده عربي روز دوشنبه، ۴۱ حساب بانكي را با هدف رعايت تحريم‌هاي اخير سازمان ملل متحد عليه ايران مسدود كرد.

به گزارش آسوشيتدپرس، بانك مركزي اين كشور، با توجه به قطع‌نامه ۱۹۲۹ سازمان ملل متحد، دستور داد تا ارتباطات مالي با افراد در تماس با فهرست تحريم‌ شده سازمان ملل متحد قطع شود.

وزير خارجه ايران در واكنش به اين خبر، اظهار داشت كه «روند كار اقتصادي دوجانبه ايران با امارات و افزايش رو به رشد پنج سال گذشته آن جريان طبيعي خود را دارد.»

وي در باره فعاليت بازرگانان ايراني در كشورهاي حاشيه خليج‌فارس افزود: «ما مشكل خاصي مشاهده نمي‌كنيم اما اگر به صورت موردي مسئله‌اي باشد بايد به‌طور خاص بررسي شود.»

اين در حالي است كه يك روزنامه امارتي اين موضوع را به يك «طناب محكم دار» براي شركت‌هايي كه در فهرست سازمان ملل متحد قرار گرفته‌اند، تعبير كرده‌است.

هفته گذشته نيز دبي كه جامعه بزرگي از ايرانيان را در خود جاي داده‌است، حدود ۴۰ شركت محلي و بين‌المللي را به خاطر نقض تحريم‌هاي سازمان ملل متحد تعطيل كرد.

فشارهاي بين‌المللي بر ايران به منظور مهار برنامه هسته‌اي جمهوري اسلامي رو به افزايش است. قدرت‌هاي جهاني و شمار ديگري از كشورها از احتمال كاربردهاي نظامي اين برنامه ابراز نگراني كرده‌اند. ايران اين نگراني‌ها را بي‌اساس مي‌داند.

===========
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:

» تحليلي شگرفت! از مرد اول ديپلماسي برون مرزي دولت كودتا

12 نظرات :: اوج بي غيرتي يك دولت : اظهارات ملك عبدالله را چندان جدي نمي‌گيريم!

  1. مردك متوهم!!! لابد برزيل هم تاوان همراهي با ايران را بخاطر راي منفي دادن به قطعنامه تحريمي عليه ايران را داد و به هلند باخت و از راهيابي به دور بعدي باز ماند!

  2. از ترس تونه که جدی نمیگیرید وگرنه خیلی هم جدی میگرفتید. فعلا آمریکا و اروپا رو راضی کنید و بعد برای پادشاه عربستان کادو ببرید. شما کثافتهای آدمکش فقط بلدید بچه های مردم رو شکنجه و اعدام کنید ولی جلوی خارجیها تا کمر خم میشید.

  3. براي اينكه حرام زاده سيب زميني بي رگ هستي مرتيكه جنايت كار ما را انقدر خوار وبدبخت و بي هويت كرديد كه يك عرب سوسمار خور متعفن كثيف بيابان گرد وحشي به خودش اجازه ميده به اولين تمدن بشري توهين كنه خاك بر سرتان

  4. نبايد هم جدي بگيريد! وقتي كه زير تابلوي خليج عربي مينشينيد! و منافع درياي خزر را دو دستي تقديم به روسها ميكنيد ووووو

  5. جدي نميگيريد چون مقام معظم ولايت مطلقه بايد برقرار باشد و گور باباي ايران

  6. سيد علي رو درياب! ايران كدوم خريه!

  7. آقاي بي غيرت

    معلومه نبايد جدي بگيريد. زيرا پاسخگويي به اينگونه توهينها يك دولت مقتدر ميخواهد كه ما نداريم! پس بهتره خفه خون بكيريم و به سركوب ملت خودمان بپردايم! اينطور نيست؟؟؟

  8. متي جون

    تيم فوتبال برزيل به دليل همراهي با دوكت كودتايي و سركوبگر و ديكتاتور ايران، با باخت در مقابل هلند از ادامه راهيابي به مراحل بالاتر در جام جهاني باز ماند

  9. هر چند كه ميخواهم سر به تن شما سبزهاي لجني نباشد ولي در اين مورد حق را به شما ميدهم تا هر چه دل تنگتان ميخواهد به اين دولت بگوييد كه اوج بيغيرتي افرادي را نشان ميدهد كه كوچكترين حس وطن پرستي را ندارند

    يا علي

  10. منوچ بي غيرت ناموستم ملك عبدالله ببره برات مهم نيست خاك بر سر حرام زادت

  11. این ، یورش دوم تازیان است . می خواهند ذره ذره هایی را که ازفرهنگ ایرانی باقی مانده نابود کنند . بهوش باشید .

  12. این بی پدر ومادر به درد گدایی میخوره نه وزیر امور خارجه

آخرين اخبار ارس