بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

مجمع روحانیون مبارز: رفتار روزنامه جوان کاملا مشابه رفتار رسانه‌ای منافقین است

جوابیه‌ روابط عمومي مجمع روحانیون مبارز خطاب به روزنامه جوان:
رفتار روزنامه جوان کاملا مشابه رفتار رسانه‌ای منافقین است

. ادامه راه سبز(ارس): روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز جوابیه‌ای را خطاب به روزنامه جوان در پی طرح برخی مسائل از سوی این روزنامه علیه آیت‌الله خوئینی، حجت الاسلام سیدمحمدخاتمی و مجمع منتشر کرد.

متن کامل این جوابیه که در سایت مجمع روحانیون مبارز منتشر شده در ادامه می‌آید:

کسانی که با فضای رسانه ای کشور آشنا هستند، ادبیات و رفتار سایت جوان آنلاین و روزنامه جوان را می شناسند و می دانند این رسانه از جمله رسانه های افراطی و ساختارشکنی است که ظرف یک سال گذشته گوی سبقت را از دیگر روزنامه ها و سایت ها همفکر و همراه خود در دروغ پردازی، اتهام افکنی و تخریب شخصیت های بزرگ انقلاب ربوده است.

دست اندرکاران این رسانه که خود را در مصونیت مطلق از مؤاخذه و پاسخگویی می بینند هر روز به بهانه ای یکی از پایگاه های اصیل انقلاب و استوانه های مورد اعتماد مردم را با شیوه های غیر اخلاقی و غیر شرعی نشانه رفته و به تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب برای بهره برداریهای حقیر باندی مشغول بوده اند. در این میان مجمع روحانیون مبارز که از یادگارهای حضرت امام خمینی(س) و از تشکل های مهم و اثر گذار روحانی و انقلابی در طی سه دهه گذشته بوده است و نیز شخصیت های برجسته آن از جمله حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای خاتمی و حضرت آیت الله سید محمد خوئینی دادستان و امیرالحاج منتخب حضرت امام کراراً مورد اهانت، اتهام و تعرض قرار گرفته اند. مجمع در عین حال به مقتضای تعالم عالیه قرآن کریم « و عباد الرحمن الذین یمشون علی الأرض هونا و إذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما » و آیه « ... واذا مروا باللغو مروا کراما » از کنار این ظلم ها و بد اخلاقی ها بزرگوارانه گذشت. اما موضع گیری دو هفته گذشته سایت و روزنامه جوان به جهتی که توضیح داده می شود در خور تأمل و پیگیری جدی است.

مجمع روحانیون مبارز در پی صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران و تصویب تحریم های مضاعف از سوی آمریکا و جامعه اروپا علیه ملت ایران و متعاقب آن خارج ساختن نام سازمان منافقین از لیست سازمان های تروریستی و اجازه فعالیت به این سازمان در فرانسه و دیگر کشورهای غربی، طی موضع گیری انقلابی و در خور ستایش، مجموعه این اقدامات را محکوم و رفتار دو گانه کشورهای غربی با مقوله تروریسم را توطئه علیه ملت ایران و در راستای تقویت و تشویق تروریست های منافقی دانست که دستشان به خون هزاران نفر از هموطنان عزیز بویژه شخصیت های بزرگی همچون شهیدان بهشتی، رجائی و باهنر و... آغشته و پرونده آنان به ننگ جاسوسی، وطن فروشی و همدستی با صدام و حزب بعث عراق در اشغال خاک ایران و بمباران مناطق مسکونی و هزاران جنایت دیگر سیاه است. این تحلیل و موضع گیری برای تنویر افکار عمومی و هشدار به کشورهای غربی در سایت مجمع روحانیون مبارز قرار گرفت هر چند با کمال تأسف سایت مجمع فیلتر شده و دسترسی به آن برای کاربران با دشواری انجام می گیرد.

با کمال تعجب روزنامه جوان مورخ 89/4/16 در صفحه اول با عصبانیت و سراسیمگی خاصی به پریشان گویی افتاد و با تکرار اتهامات واهی و هتاکی علیه مجمع عملاً به دفاع از منافقین برخواست و به شیوه گفتاری و نوشتاری آنان مقاله ای با عنوان « پارادوکس های مجمع روحانیون مبارز در فاز جدید » منتشر نمود – از آنجا که فعالیت مجمع و تماس اعضاء آن با دیگر تشکل ها و شخصیت های اثر گذار سیاسی کشور برای اتخاذ مواضع مشابه و محکوم کردن سیاست جدید کشورهای غربی در قبال سازمان تروریستی منافقین ادامه داشت – سایت جوان آنلاین و روزنامه جوان مجدداً در روزنامه مورخ 89/4/28 در صفحه دوم مطلبی با عنوان « رؤیای ایجاد اپوزیسیون مؤثر » و نیز نوشته های سراسر کذب و اتهام آمیز علیه برخی دیگر از اعضاء مجمع را در سایت جوان آنلاین منشر نمود. نکته مهم و قابل تأمل این که سایت و روزنامه مذکور از این که مجمع و خصوصاً رئیس محترم شورای مرکزی مجمع حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای خاتمی دارای مواضع معتدل هستند و برای آرامش و اتحاد و همبستگی ملی تلاش می کنند به شدت برافروخته و عصبانی شده است گویا موجودیت و یا منافع دست اندرکاران این رسانه ها در تشدید اختلافات و تشنج در کشور است، همان راهی که دشمنان ملت ایران در انجام عملیات تروریستی زاهدان و کشتن صدها نفر از مردم مظلوم آن سامان برای ایجاد تفرقه و اختلافات قومی و مذهبی و نا امن کردن فضای عمومی جامعه تعقیب می کنند.

آنچه که موجب نگارش این نوشتار گردید، پیدایش این احتمال است که عوامل سازمان منافقین با سوء استفاده از تندروی و افراط گری به درون برخی نهادها و دستگاها و رسانه های نظام نفوذ کرده و در صدد انتقام از امام، یاران امام و انقلاب اسلامی بر آمده باشند! آنچه که این گمان را تقویت می کند رفتار کاملاً مشابه این رسانه ها با رفتار رسانه ای منافقین در سال 59 و 60، در تخریب و ترور شخصیت استوانه های انقلاب همچون آیت الله شهید بهشتی، آیت الله خامنه ای، آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهید رجائی و... است. لذا ضمن هشدار نسبت به این خطر بزرگ امیدواریم قبل از این که این جریان مرموز ضربه های بزرگتری به نظام وارد کنند، شناسایی، افشاء ورسوا گردند تا از بروز فجایع احتمالی نظیر آنچه که در سال های آغازین انقلاب از رهگذر نفوذ منافقین بر کشور و ملت تحمیل گردید جلوگیری بعمل آید.

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز

2 نظرات :: مجمع روحانیون مبارز: رفتار روزنامه جوان کاملا مشابه رفتار رسانه‌ای منافقین است

  1. البته که خدا جای حق نشسته و به گفته ی قرآن " ما بعضی ظالمین را به نابود کردن ظالمین دیگر می گماریم " و این روند ادامه دارد .
    یادتان هست دهه ی شصت در سر تصاحب قدرت چقدر از جوانان را به کشتن دادید؟ مطمئن باشید گناه شما پیش مردم از همان مجاهدین خلق بیشتر نباشد کمتر نیست .
    فعلا همینطور توی سر هم بزنید وان شاء الله که مردم فهمیده اند که خودشان را دیگر در سر دعواهای شما دخالت ندهند تا بیهوده هزینه نپردازند . آنقدر آبروی نداشته ی یکدیگر را ببرید و توی سر هم بزنید تا برسد روزی که از هیچ کدام شما اثری باقی نماند و مملکت به دست صاحبان واقعی خود یعنی همین مردم برسد

  2. این منو یاد دعوای گرگ و پلنگ بر سر خوردن بره انداخت .
    آنقدر به هم زخم وارد کردند که هر دو بی جان و خونین بر زمین افتادند سپس بره راه خود را گرفت و رفت . و چه زیبا گفته قرآن که
    " و نرید .... و نجعلهم وارثین"
    جز این هم نمی تواند باشد یعنی توده های معصوم و بی سلاح و ضعیف نگه داشته شده به همین ترتیب است که وارث زمین می شوند .
    فقط باید خودشان را از این کثافت کاری های شما به نام دین و سیاست جدا نگه دارند .

آخرين اخبار ارس