بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

عقب‌نشینی دولت در پی اعتصاب امروز بازاریان؛ افزایش 70 درصدی مالیات اصناف منتفی شد

بازار تهران صبح امروز دستخوش نا آرامی و اعتصاب بازاریان بود

. ادامه راه سبز(ارس): به گزارش کلمه، بنا به گزارش شاهدان عینی از بازار تهران، جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاستهای مالیاتی دولت صبح امروز دست از کار کشیدند.

این گزارش حاکیست سرای پارچه فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده ، بازار عباس آباد و حمام چال از جمله بازارهایی بود که امروز با نا آرامی و اعتراض بازاریان همراه بود.

شاهدان گفتند نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و تلاش کرد تا از طریق مذاکره با معترضین آنها را وادار به باز کردن مغازه ها کند.

پیش از این بازار طلا و پارچه نیز همزمان با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده ، دست به اعتصاب زده بودند.این اعتراض باعث شد دولت در اجرای این قانون عقب نشینی کند.

اخبار واصله حاکیست تا لحظه تنظیم خبر جمعی از معترضان در مسجد ملک حاضر شده و در حال رایزنی با یکدیگر در این خصوص هستند.

خبر تكميلي:
عقب‌نشینی دولت در پی اعتصاب بازاریان؛ افزایش 70 درصدی مالیات اصناف منتفی شد


مسئولان وزارتخانه‌های بازرگانی و اقتصاد و همچنین اصناف در جلسه مشترک ویژه امروز سه‌شنبه خود به توافقات جدیدی درباره مالیات سال 89 مجموعه صنفی کشور دست یافتند که بر مبنای آن، افزایش 70 درصدی مالیات اصناف منتفی اعلام شد.

معاون وزیر بازرگانی، با اعلام جزئیات توافقات صورت گرفته میان اصناف و سازمان امور مالیاتی مبنی‌بر مالیات سال 89 مجموعه صنفی کشور در جلسه ویژه امروز مسئولان وزارتخانه‌های بازرگانی و اقتصاد و اصناف، گفت: اولا در این جلسه قرار شد وضعیت اصناف توسط اتحادیه های صنفی بر مبنای درآمد واقعی و فعالیت هر واحد صنفی تعیین و اعلام شود.

محمد علی ضیغمی افزود: با توجه به اینکه تعیین مالیات اصناف ممکن است زمان‌بر باشد و از سوی دیگر زمان ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی که تا 31 تیرماه مهلت دارد، به اتمام برسد واحدهای صنفی باید اظهارنامه‌های خود را بر مبنای 40 درصد از میزان مالیات قطعی سال گذشته که پرداخت شده اظهار کنند.

وی تصریح کرد: افزایش 70 درصدی مالیات اصناف منتفی شده و تنها یک اشتباه در انتقال مطلب و برداشت از قانون بودجه بوده است در حالی که آنچه در بودجه به عنوان افزایش مالیات واحدهای صنفی در سال 89 بیان شده و مبنای ارزیابی قرار گرفته، نسبت به سال قبل کمتر از 30 درصد افزایش داشته است.

ضیغمی ادامه داد: با توجه به اینکه تعیین مالیات بر مبنای درآمد واقعی و فعالیت واحد صنفی توسط اتحادیه‌ها تعیین می‌شود، لذا میزان درصد افزایش وابسته به این تعیین اتحادیه‌ها است. به‌عنوان مثال، اگر مالیات یک واحد صنفی سال گذشته 100 هزار تومان بوده است باید تا 31 تیرماه جاری 40 هزار تومان آن اظهار و نسبت به پرداخت آن نیز اقدام کنند.

معاون وزیر بازرگانی خاطرنشان کرد: در این میان اگر اختلافی بین ارقام محاسباتی اتحادیه ها با آنچه کارگروه‌ها تعیین می‌کنند وجود داشته باشد تمامی کارگروه‌های استانی و شهرستانی به‌عنوان مرجع رسیدگی بررسی و حل اختلاف تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: این توافق در جلسه امروز به امضای طرفین رسیده است و فردا نیز در اجلاس شورای اصناف کشور رئیس سازمان امور مالیاتی حضور می‌یابد و اصناف را توجیه و به سئوالات آنها پاسخ می‌دهد.

ضیغمی افزود: تمام تلاش وزارت بازرگانی حل اختلاف میان اصناف و سازمان امور مالیاتی بوده است و به نظر می‌رسد با امضای تفاهم‌نامه امروز بسیاری از مشکلات حل شده باشد اما وزارت بازرگانی همچنان در کنار اصناف و بازاریان است و اگر مسأله‌ای در این زمینه بروز کند با هماهنگی سازمان امور مالیاتی نسبت به حل آن اقدام خواهد کرد.

به گزارش آفتاب، برخی از سایت‌های خبری گزارش داده بودند که جمعی از بازاریان در اعتراض به سیاست‌های مالیاتی دولت صبح امروز دست از کار کشیدند.

براساس گزارش‌ سایت‌های خبری، سرای پارچه‌فروشان، پاساژ قائم، بازار قماش و پرده، بازار عباس‌آباد و حمام چال از جمله بازارهایی بود که امروز با نا‌آرامی و اعتراض بازاریان همراه بود.

همچنین بازار طلا و پارچه با هدف عقب‌انداختن مجدد ماليات بر اصناف صبح امروز دست به اعتصاب زدند. به گزارش جهان اين دو بازار صبح امروز به صورت نيمه ‌تعطيل درآمد.

برخي بازاری‌ها با تعطيل كردن مغازه‌های خود نسبت به ميزان قانون ماليات مستقيم اصناف اعتراض كردند. پيش از اين بازار طلا و پارچه نيز همزمان با اجرای قانون ماليات بر ارزش افزوده، دست به اعتصاب زده بودند.

اين اعتراض باعث شد دولت در اجرای اين قانون عقب‌نشينی كند.

3 نظرات :: عقب‌نشینی دولت در پی اعتصاب امروز بازاریان؛ افزایش 70 درصدی مالیات اصناف منتفی شد

  1. ذر این برهه حساس از مبارزه تنها وظیفه و مهمترین آن آگاه کردن آن قشر از جامعه که در سانسور خبری رژیم گرفتار شده اند می باشد.اندکی صبر باید سحر نزدیک است

  2. سلام اگر چند شکن معرفی کنيد ممنون میشم

  3. به يكي از لينكهاي زير مراجعه كرده و فايل مربوطه آنرا دانلود نموده و همزمان با اتصال به اينترنت آنرا هم جرا نماييد. كار تمام است! :) و از حالا به بعد شما در گوشه پايين سمت راست صفحه ويندوز خود يك علامت قفل نارنجي رنگ مشاهده ميكنيد كه نشان ميدهد برنامه فعال است و اكنون شما بمانند قبل به وبگردي خود بپردازيد و الا آخر .....

    فقط هر زمان كه ديگر نياز نداشتيد، يادتان باشد كه حتما برنامه را مجددا غير فعال كرده و سپس اينترنت را قطع يا كامپيوترتان را خاموش نماييد. (علامت غير فعال شدن هم اين است كه ديگر آن آيكون فقل نمي بينيد و بدين ترتيب ارتباط اينترنتتان مجددا عادي شده و اگر تمايل داشتيد اكنون ميتوانيد از اينترنت خارح شويد و براي دفعات بعدي مورد نياز، باز همين مراحل را تكرار كنيد)

    http://www.4shared.com/file/JqsjpGW9/u999.html

    https://www.4shared.com/file/_o2W2u0j/aras-u995.html

    يا علي
    ارس

آخرين اخبار ارس