بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

حالا تلافي قطعنامه را سر ملت در ميارند!

حالا تلافي قطعنامه را سر ملت در ميارند!

در راستای اینکه متاسفانه تلاشهای وجدانی لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا ملقب به چخه و عبدلله گل که با پولهای جمهوری اسلامی هزار ماشالا روز به روز بیشتر گل می‌اندازد کمونه کرد و چهارمین قطعنامه زرت تصویب شد نتایج مارو داشته باش که در زیر می‌آید . این نتایج همچنین می‌تواند جهت هـُل دادن هرچه بیشتر دولت میمون فعلی محض افتادن در بیخ چاه جمکران بصورت بخشنامه به تمام ادارات و سازمانها و بقیه‌ی جاهای جهان که تحت مدیریت دولت میمون ما است ارائه بشود :

1. از فردا شعار کوبنده‌ی "نه شرقی" مانند قبل به انتهای "نه غربی" چسبیده لازم است ته همان شعار داسیلوا و گل یکجوری چپانده بشود . بدیهیست در اینصورت اگر پشت نیروگاه بوشهر را دیدی اس.سیصد را هم دیده‌ای لیکن علی الحساب فک و فامیل آدم در آمازون در رأس تمام امور است .

2. اکنون که شورای امنیت با تصویب قطعنامه سعی در دخالت در امور داخلی و سرکوب و شکنجه و اعدام و قتل و غارت و چپاول و زندان و شکنجه و کهریزک و غیره‌ی ایران دارد ، از حالا مسئولیت هرگونه اتفاق فجیع در 22 خرداد بعهده‌ی ایشان بوده حالا که اینجوری شد حتماً از تانکرهای چینی و چماقهای روسی جهت آبیاری و وجین دسته گلهای مردم در خیابان شدیداً استفاده می‌شود تا بدنام بشوند .

3. لازم است تا واحدهای مختلف بسیج برادران مخ less بطور زنده و مستقیم و خودجوش و بدون اطلاع هیچکسی از هیچ جائی ناگهان با اتوبوس جلوی سفارتخانه‌های دشمن فرضی پیاده شده و بدون حمایت هیچکسی ولی با حفاظت پلیس اقدام به تخریب و پرتاب هر چیزی دستشان می‌رسد به هرجائی که بـُرد دستشان می‌رسد نمایند .

4. همچنین واحد خواهران كلاغ پر نیز می‌توانند همانجوری بدون اطلاع هیچکسی کلاً چادرشان را ببندند دور کمرشان و چون دور کمرشان زیاد است می‌توانند یه تیکه در خیابان چادر بزنند کمرهایشان را ببرند زیرش و با در دست داشتن پلاکارد به همه مشت بزنند . متن پلاکارد که خودجوش تنظیم گردیده در زیر می‌آید :

! WI JAST BIUTIFOL RITURNING EY TOF INTO OON ZATET INGILISH

5. بدیهیست پس از این اقدامات سازنده‌ی ملت قهرمان پرور ، در فرصت مقتضی طی یک سفر استانی در اجتماع میلیونی قصبه‌ی دویست نفره‌ی چپر کلاغ مورچه خورت این قبیل قطعنامه‌ها را ما مثل کاغذ پاره نموده نقش شورای امنیت در کشته و زخمی و ناپدید و زندانی شدن ملت در روز 22 خرداد برای جهانیان افشاء شده مزاحمین نوامیس انشالله با جرثقیل به پارکینگ اعزام می‌شوند !

عليرضا رضايي

0 نظرات :: حالا تلافي قطعنامه را سر ملت در ميارند!

آخرين اخبار ارس