بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نماهنگ «من ايستاده ام» تقديم به شهداي جنبش سبز مردم ايران

نماهنگ "من ايستاده ام تا راي خود را پس بگيرم"
«تقديم به شهداي جنبش سبز مردم ايران»

"مردان حق زندانند **،** يا كشته در ميدانند"


جهت دانلود "" كليك كنيد
دانلود فرمت 3gp مناسب موبايل با حجم ~ 6 مگ
لينك دانلود كمكي مديافاير زيپ شده: mp4 حجم ~ 14 مگ
. مثلث “زر و زور و تزویر” در دو اپیزود

اپیزود اول: قبل از قدرت، دهه پنجاه

کمي بالاتر از کانون نشر حقائق اسلامِ استاد محمدتقی شریعتی در یک کتابفروشی نزدیک مسجد کرامت مشهد از یک سید روحانی شیک پوش که بوی معطر پیپش فضا را آکنده کرده بود، پرسیدم: آقا به نظر شما چه کتابی بخوانم؟ سید با نگاهی مهربان و لحنی دلنشین پاسخ داد: کتابهای شریعتی جانم! با تعجب پرسیدم: کتابهای شریعتی؟ پاسخ داد: بله عزيزم، کتابهای علی شریعتی. بخوان تا روشن شوی.

نسل من شریعتی را قبل از آيت الله خمینی شناخت و با کتابهای او و طالقانی و بازرگان راه افتادیم.

درگذشت مشکوک شریعتی موجی بود در مرداب جوانی ما. همراه با دهها هزار با پلاکادرهای شریعتی در سال 57 تظاهرات کردیم: معلم شهیدم راهت ادامه دارد.

انقلاب که پیروز شد، آقای محمدتقی مصباح یزدی علیه شریعتی منبر می رفت و دکتر بهشتی و همان سید خوش پوشی که پیپ معطر می کشید و بین دانشجويان جاذبه ای داشت تا اوائل دهه 60 از شریعتی دفاع می کردند.

***

اپیزود دوم: پس از قدرت، اواخر دهه هشتاد

پوران شریعت رضوی، احسان، سارا و سوسن شریعتی همسر و سه فرزند علي شریعتی به همراه ناصر میناچی مدیر حسينیه ارشاد از کلانتری یوسف آباد تهران تقاضای مجوز برگزاری مجلس سي و سومین سال یادبود علی شریعتی می کنند. برای دومین سال پیاپی به ایشان اجازه برگزاري مجلس فاتحه داده نمی شود. جنازه علي شریعتي هنوز به امانت در زینبیه دمشق انتظار می کشد.

کتابهای علی شریعتی به سی و شش زبان ترجمه شده است. او هنوز در بسیاری کشورهای مسلمان حرکت آفرین است. شریعتی شاخص ترین متفکر نیم قرن اخير جهان اسلام است.

من الآن مثل شریعتی فکر نمی کنم، هر چند سخت به او به عنوان معلم دوران نوجوانیم احترام می گذارم، اما سه دوستم که از رهبران مسلمانان اندونزی، ترکیه و الجزایر هستند بشدت گذشته من، الآن از شریعتی دفاع می کنند.

آن سید روحانی مسجد کرامت دیگر در ملأ عام پیپ نمی کشد، مثل سابق هم لباس نمی پوشد، نزدیک سی سال است از همشهري نامدارش علی شریعتی ذکر خیر هم نمی کند، حتی قدغن کرده حرفهای سال شصتش درباره شریعتی را منتشر کنند. او دیگر مثل سی چهل سال قبل مهربان سخن نمی گوید، حالا با مصباح یزدی همنواست. زندانها هم پر از دانشجوست، برخی از آنها زیر شکنجه در کهریزک شهید شده اند.

فرزند نوجوانم که هم سن سي سال قبل من است دارد کتاب شریعتی می خواند، می پرسد: بابا! "مثلث زور و زر و تزویر" یعنی چه؟ به فکر فرو می روم، چشمانم تر می شود، می گويم: یعنی این، همین که توي تلویزیون می بينی. فرزندم سرش را بلند می کند. تلویزیون دارد بخشهائی از خطبه های "ولی امر مسلمین جهان" در 14 خرداد امسال را درباره فتنه طلحه و زبیر برای چندمین بار پخش می کند.

5 نظرات :: نماهنگ «من ايستاده ام» تقديم به شهداي جنبش سبز مردم ايران

  1. سلام
    چند وقتیه که یه مشکلی در دانلود فایل های صوتی و تصویری ارس دارم و صفحات مربوط به دانلود باز نمیشه
    لطفا مشکل رو حل کنید
    اگه میشه لینک های کمکی اضافه کنید

  2. با سلام به msa عزيز

    1- چك كنيد ببينيد مشكلتان حل شد!؟
    2- لينك كمكي قرار داده شد

    در صورتيكه مشكل لينك 4shared براي شما حل نشده باشد، دو علت ميتواند وجود داشته باشد
    1- سرويس دهنده شما در ساعات اداري سايتهاي شير براي آپلود و دانلود را مسدود ميكند، كه در اين حالت در خارج است ساعات اداري بايد اقدام به دانلود نماييد
    2- چند روزي است كه فيلترچيان بغير از سيستم فيلترينگ معمول، يك پراكسي سرور هم در مسير اينترنت ايران قرار داده اند كه بدون پيغام فيلترينگ از لود شدن صفحات مسدود شده (در موارد خاص) جلوگيري ميكند و به دليل اينكه اينجا نامحرم زياد سر ميزند از چگونگي نحوه عبور از آن صرف نظر ميكنيم.

    به هر جهت نتيجه لينك جديد را به ما بدهيد كه آيا موفق به دريافت شده ايد يا خير

    موفق باشيد
    ارس

  3. اي حروم زاده ها! پس بگو چه گندي زده اند كه من هم با توجه به اينكه سرويس 2مگ دارم اما حدودا 20 روزي ميشود كه سرعت اينترنتم شديدا پايين آمده و بخصوص ابتدايي كه وارد يك صفحه ميخواهم بشوم مدت زمان زيادي طول ميكشد تا ارتباط با آدرس درخواستي بر قرار گردد(حدودا 30 تا 45 ثانيه مكث و گاهي بيشتر) ولي بعد از آن صفحه سريعا لود ميشود. الان متوجه شدم كه بخاطر همين پروكسي هستش! اي تف به اون شرفي كه ندارند!

  4. فعلا يك توصيه به دوستان ميكنيم كه براي كمتر شدن اين مكثهاي مرتبط با پراكسي سرور مخابرات از مرورگر كروم گوگل استفاده كرده و از امكانات آن بهره ببرند!!!. دليل هم اين است كه كروم گوگل براي برقراري ارتباط با صفحات سايتهااز نگوشيتهاي خاصي بهره ميبرد كه با ديگر برازرها فرق ميكند (متاسفانه بيش از اين نميشود بصورت عمومي توضيح داد!).

    در اينطور مواقع بدترين مرورگر اكسپلورر ie است!!!

  5. سلام دوباره
    می خا-.استم اطلاع بدم که مشکل دانلود حل شد
    متشکرم
    موفق باشید

آخرين اخبار ارس