بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

گزارش سحام نيوز از حمله اوباش سازماندهی شده روز گذشته به کروبی در قم + (فیلم و عکس)

گزارش سحام نيوز از حمله اوباش سازماندهی شده روز گذشته به مهدی کروبی در قم

. ادامه راه سبز(ارس): مهدی کروبی روز گذشته ساعت ۲ بعد از ظهر به دیدار آیت الله صانعی رفت. به گزارش خبرنگار سحام نیوز، دقایق اندکی پس از حضور مهدی کروبی در منزل آیت الله صانعی، عده ای مزدور و جیره خوار سازماندهی شده مقابل منزل معظم له تجمع نموده و شروع به سر دادن شعار بر علیه مهدی کروبی و آیت الله صانعی کردند. بنا به این گزارش ؛ این افراد با زنجیر و چوب به خودروی مهدی کروبی حمله و خسارت زیادی را به این خودرو وارد کردند. همچنین این افراد با پرتاب سنگ به منزل آیت الله صانعی حمله و موجب بروز خساراتی به منزل ایشان شدند.

در ادامه تجمع کنندگان شعارهایی را علیه سید حسن خمینی، صانعی، کروبی و موسوی سر دادند. این افراد همچنین با سردادن شعارهایی به حمایت از رهبری پرداختند.

بنا به این گزارش مهدی کروبی در ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر پس از ترک منزل آیت الله صانعی ابتدا به منزل احمد منتظری و سپس سعید منتظری و در نهایت به منزل آیت الله منتظری رفتند. متاسفانه در هنگام ملاقات آقای کروبی با بیت آیت الله العظمی منتظری، این افراد با یورش و پرتاب سنگ به سمت منزل آیت الله منتظری موجب شکستن شیشه ها و وارد آمدن خسارات شدیدی به این خانه شدند.


نیروهای سازماندهی شده در روز 23 خرداد 89 به مهدی کروبی در قم حمله کردند.
کروبی جهت دیدار با آیت الله صانعی و سید حسن خمینی به قم رفته بود.


مهدی کروبی به دلیل احتمال حمله اوباشان به منزل آیت الله منتظری و درخواست مسوولین سپاه و نیروی انتظامی و مسئولین امنیتی شهر قم در ساعت ۱۱:۳۰ شب به ساختمان سپاه که جنب منزل آیت الله منتظری بود نقل مکان کردند و در نهایت با تمهیدات مسوولین امنیتی قم در ساعت ۴ صبح از ساختمان سپاه خارج و به تهران عزیمت کردند. لازم به توضیح است که مهدی کروبی روز گذشته جهت دیدار با آیت الله صانعی، سید حسن خمینی به قم سفر کرده بودند.

تصاویرزیر مربوط به خودروی حامل مهدی کروبی که مورد حمله تعداي اوباش در قم قرار گرفته است.
(شایان ذکر است که خودرو ضد گلوله بوده ولی به علت شدت حملات دچار خسارات شدید شده است)



1 نظرات :: گزارش سحام نيوز از حمله اوباش سازماندهی شده روز گذشته به کروبی در قم + (فیلم و عکس)

  1. تکرار تاریخ شعبان بی مخ ها ،

    شعبان بی مخ ها ، اوباش و اراذل زیر فرمان ایت الله مصباح یزدی، برنامه ریز حکم شرعی مهدور الدم (حذف فیزیکی)، گزیده فراماسیون جهانی لژ “حجتیه”، با حمله به بیت مرحوم آیت الله العظمی منتظری و بیت مرجع تقلید آیت الله العظمی صانعی خود را براي قتلهای مرموزی اماده میسازند. مصباح یزدی با بکار گرفتن اوباش و اراذل، نقش ایت الله کاشانی خود فروش، در کودتای 28 مرداد را برای انگلیسها بازی میکند. نمونه ان، حمله فیزیکی شعبان بی مخ و گروههای خیابانی از همدستان ایت الله کاشانی برای قتل دکتر فاطمی بود.

    فرمان ایت الله مصباح یزدی قاتل : “هر جا كه آهنگ مخالفت با ولايت فقيه يا ولى فقيه ساز شده سعى كنيد آنرا خاموش كنيد اگر از روى نادانى است، توضيح دهيد و شبهه‏ اشان را رفع كنيد ولى اگر از روى غرض ورزى است ” او را خفه كنيد”

آخرين اخبار ارس