بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

پیامی که در سالگرد كودتاي 22 خرداد به جهان مخابره شد + ويدئو

روایت خزعلی از ۲۲ خرداد تهران؛ پیامی که به جهان مخابره شد

. ادامه راه سبز(ارس): مهدی خزعلی در یادداشتی که در وب سایت خود آن را منتشر کرد به شرح مشاهدات خود از خیابان های تهران در سالگرد ۲۲ خرداد پرداخت. متن اين يادداشت بدين شرح است:

سالگرد ۲۲ خرداد، تهران چهره حکومت نظامی به خود گرفت، ۱۶ آذر را بسته بودند، ترافیک شدید بلوار کشاورز موجب شد که از پارک لاله تا تقاطع دکتر قریب و آزادی را پیاده بیایم، انصافاً گاردی های جمهوری اسلامی به مراتب پیشرفته تر و مجهز تر از کماندوهای شاه هستند، مثل آدم آهنی لباس می پوشند، تازه خودشان که درگیر نمی شوند، اول لباس شخصی ها به سبک شعبان بی مخ عربده می کشند و حمله می کنند و پشت سر آنها گارد، سواره یا پیاده حرکت می کند!

نمی دانم آن چهل و اندی میلیون نفر که برای تجدید بیعت به پای صندوق های رای آمدند اینقدر ترسناکند یا آن پنجاه میلیون نفر که در ۲۲ بهمن برای حمایت از آقایان به میدان آمدند خطرناکند؟! وگرنه طبق گزارش کیهان که برای جنبش سبز دیگر پنجاه نفر هم نمانده است ( رجوع شود به آخرین گزارش کیهان که اعلام کرد پنجاه نفر هم به دعوت جنبش سبز پاسخ ندادند) نمی دانم رژیمی که به پنجاه میلیون مردم پا به رکاب فدایی مستظهر است چرا باید برای پنجاه نفر معاندِ ملحدِ محارب، آن هم از نوع ترسو و بی دین، این همه نیرو بسیج کند!

حکومت نظامی امروز تهران، پیامی به جهان مخابره کرد، آن پیام این بود: ” ملت علی رغم سرکوب مضاعف زنده است ” ، دیگر نیازی نیست که مخالفان به خیابان بیایند، حضور نیروهای سرکوبگر همان پیام را دارد! از نظر اینجانب حجم نیروهای ضد شورش صد برابر زمان شاه می باشد، شاه در آن زمان ۳۶ میلیون مخالف داشت، پیدا کنید پرتقال فروش را….

۲۲ خرداد ۱۳۸۹
دکتر مهدی خزعلی
تهران خیابان آزادی

شاهد انقلاب

دانلود flv

شاهد چهارراه وليعصر

دانلود flv

3 نظرات :: پیامی که در سالگرد كودتاي 22 خرداد به جهان مخابره شد + ويدئو

  1. ســایــه هـای خســوف مــی بــارد

    شب چه پُر شد ز لخته های سیــاه

    در شــبی این چــنین سیاه بپوش

    مرده رویای هـــــر ســــتاره و مـــاه

    ***

    سوز شلاق می کشد عریان

    بر تن ِ بی گناه یاس سفیــــد

    باغبـــانان اسیر و زخمی و زار

    گشته در باغ ، هر شکوفه شهید

    ***

    گریه کن بر مصیبتی سنگین

    که رطوــبت ز ِ آب دزدیــدند

    در کمین نسیم و باد ِ بهار

    شعله کشتند و خاک پاشیدند

    ***

    در گلو بند نی لبک پر شد

    بغض ماسیده ی شکایت ها

    گریه هایی که بی صدا بودند

    با تو هر لحظه در حکایت ها

    ***

    قلم و نون و نقطه در بند است

    قحطی واژه و عبارت نیست !

    آن دهانی که مشت کوبیدند

    در سکوتش بدان رضایت نیست !

    ***

    ناشران ترانه در قهر اند

    باغ ما را چو بی نوا دیدید

    بی گمان در نقابی از خاک اند

    دانه هایی که بی ندا دیدید

  2. آقا ما مونديم كه كيهان ميگه 50 نفر هم به خيابانها نيامدند آنوقت نيروي انتظامي اعلام ميكنه 91 را دستگير كرده. بقول اقاي دكتر پيدا كنيد رتقال فروش را!

  3. کجا 22 بهمن 50 میلیون آمدند خیلی که اومده با شند 25 میلیون که نسبت به سرانه سال های گذشته هیچیه تازه سال های گذشته هم جاهای توی چشم و هم غیر توی چشم پر بود ودغدغه جمعیت را هم نداشتند وامسال ما دیدیم که چقدر دغدغه جمعیت داشتند برو اصلاح کن نوشتار را 50 نه 25

آخرين اخبار ارس