بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

نوانما «براي تمام فصول» بازخواني سخنان ميرحسين

ویدیویی بر اساس بیانیه‌های میرحسین موسوی:
ويدئو كليپ «براي تمام فصول»
موسیقی انتخابی: کیهان کلهر | قطعه: در انتظار باران

. ادامه راه سبز(ارس): «برای تمام فصول» فیلم کوتاهی است برآمده از متون بیانیه‌های میرحسین موسوی که در طول یکسال گذشته تنها کلمات مشترکی بودند که پیوسته خوانده شده‌اند. این کلمات متصل، ورای مسایل سیاسی، به دنبال احقاق حق و ترویج اخلاق در جامعه امروز ایران هستند.

ساختار منسجم، ارزش‌های معنوی، ادبی و سیاسی و دیدگاه استراتژیک و جهان‌شمول، این متن‌ها را بدل به یکی از متمایزترین اسناد تاریخ معاصر ایران و منبعی غنی برای خلق آثار گوناگون هنری کرده‌اند. باشد که این فیلم کوتاه آغاز تکثیر و تفهیم این کلمات، نه فقط در میان همفکران و دوستان ما، بلکه فراتر از آن در میان همه اقشار و گروه‌ها بویژه مخالفین و حتی معاندین جنبش سبز ایران قرار گیرد.

این فیلم را تقدیم به همه مردمی می‌کنم که در یکسال گذشته با بزرگواری و خردی بی نظیر جهان را به تماشای هنر حضور خویش نشاندند. و قدردانی و سپاسی ویژه نثار هموطنان عزیزی که با صداهای گرم و امیدوار خود مهمترین نقش را در خلق این فیلم کوتاه ایفا کردند.


جهت دانلود "" كليك كنيد
دانلود ويدئو در فرمت 3gp حجم ~ 14مگ


دانلود فايل صوتي mp3 حجم~ 3.5مگ

ایستاده با مشت - خرداد ۸۹

0 نظرات :: نوانما «براي تمام فصول» بازخواني سخنان ميرحسين

آخرين اخبار ارس