بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

محجوب: هدفمندسازی یارانه‌ها برای به زحمت انداختن مردم بوده

محجوب نماينده مردم تهران در مجلس:
هدفمندسازی یارانه‌ها برای به زحمت انداختن مردم بوده

. ادامه راه سبز(ارس): دبیر فراکسیون کارگری معتقد است که طرح هدفمندسازی یارانه‌ها که قرار است از سوی دولت در نیمه دوم سال اجرایی شود، برای به زحمت انداختن مردم بوده است. اینکه جامعه ایرانی را یک جامعه سرمایه‌داری فرض کرده‌اند که از قیمت‌ها تاثیر می‌پذیرد، تئوری‌ غلطی است.

علیرضا محجوب نماینده تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی که به اعلام زمان‌های مختلفی برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی دولت اشاره داشت، گفت: هنوز زمان اجرای دقیق این قانون مشخص نیست. با وجود اینکه در حال حاضر آثار اجرایی کمی از اجرای این طرح می‌بینیم، اما آثار اجرایی آن در مهرماه و در زمانی خواهد بود که دولت اقدام به افزایش نرخ حامل‌های انرژی بویژه فرآورده‌های نفتی و برق کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه از شهریور ماه اجرائیات این طرح آغاز خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر تورم انتظاری به تدریج مشاهده می‌شود اما تاثیرگذاری آن زمانی است که دولت قیمت آب، برق و گاز را بالا ببرد. آن زمان تاثیر این اقدام را بر سایر قیمت‌ها خواهیم دید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت بنزین که از ۱۰۰ تومان به ۴۰۰ تومان عملیاتی شده و شاید بیشتر شود، هنوز آثار اجرایی آن دیده نشده بلکه آثارش در ماه‌های آینده و زمانی که توام با افزایش سایر قیمت‌ها شود، کاملا ظهور خواهد کرد.

محجوب در خصوص اینکه اگر این طرح در زمستان اجرایی شود و با توجه به افزایش مصرف گاز در این فصل و افزایش قیمت گاز توسط دولت، آیا مردم با مشکل مواجه نخواهند شد؟، اظهار داشت: طرح هدفمندسازی یارانه‌ها برای به زحمت انداختن مردم است. به این جهت که طراحان، دولت و افرادی که به آن رای دادند، باورشان بر این است که از این طریق مانع مصرف بیشتر شوند. به همین دلیل تلاش می‌کنند که در فصل اوج مصرف، جلوی مصرف زیاد را بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم مصرف را باید مدیریت کرد و کنترل مصرف با پول قابل مدیریت نیست؟، خاطر نشان کرد: مردم ما دارای فرهنگ اصیل مصرف بوده و در قاعده بنزین هم نشان دادند که مدیریت‌پذیرتر هستند تا بازارپذیرتر.

دبیر فراکسیون کارگری ادامه داد: اینکه جامعه ما را یک جامعه سرمایه‌داری فرض کنیم تا مانند سایر جوامع سرمایه‌داری از قیمت متاثر می‌شود تئوری غلطی است.

0 نظرات :: محجوب: هدفمندسازی یارانه‌ها برای به زحمت انداختن مردم بوده

آخرين اخبار ارس