بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

حمله به بیوت آیات عظام منتظری و صانعی، پس از سفر محرمانه رهبری به قم + فيلم و تصوير

حمله به بیوت آیات عظام منتظری و صانعی، پس از سفر محرمانه رهبری به قم


. ادامه راه سبز(ارس): در یک اقدام هماهنگ و سازماندهی شده، بعد از سفر محرمانه روز گذشته آقای خامنه ای به قم، جمعی از نیروهای لباس شخصی با محاصره بیوت آیات عظام منتظری و صانعی، خواستار تعطیل شدن دفاتر آنان و تعطیلی کلاسهای درس حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی شدند.

تجمع کنندگان که در امنیت کامل و بدون مداخله نیروهای انتظامی عکسهای رهبری را در دست داشتند، به سردادن شعارهایی علیه آیات عظام و بیت بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداختند.

گزارش شاهدان عینی حاکی است که حاجی زاده معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم که مسئول امنیت استان می باشد در محل حضور داشت و نظاره گر هتک حرمت بیوت این دو مرجع بود ولی هیچ واکنشی نشان نداد.

سخنران این جلسه که در کمال آزادی سخنرانی می کرد، مرجع تقلید آیت صانعی را " مرجع امریکایی و نانجیب" و نوه آیت الله خمینی را " نانجیب" و " ناخلف" خواند.

گفته می شود تجمع کنندگان از طلاب موسسه مصباح یزدی و مدرسه معصومیه و تیپ 83 امام صادق بودند.

خامنه ای امام است

این طلبه جوان که سخنانش با تکبیر لباس شخصی ها مواجه می شد، آقای خامنه ای را " امام" و " نایب امام" خواند و به مقامات امنیتی هشدار داد که خودشان قصد دارند بساط فتنه را از قم جمع کنند.

وی به سید حسن خمینی هشدار داد بعلت هماهنگی با " سران فتنه" و اینکه به " سرسره" تبدیل شده است، از اول مهرماه اجازه تدریس در قم را ندارد و کلاسهای درس وی تعطیل خواهد شد.

او ادعا کرد: ما اجازه نمی‌دهیم از اول مهرماه ایشان درس در قم داشته باشد. فیضیه محل خون شهدای روحانی است؛ محل تحصیل بر و بچه‌های انقلابی و بچه‌های سیدعلی خامنه‌ای است. ما اجازه نمی‌دهیم؛ ما کار خودمان را می‌کنیم، بچه‌های اطلاعات و امنیتی و انتظامی و نظامی، بدانند؛‌ فردا چیزی نگویند؛ ما انتظارمان این است، که از اول مهر وجود نانجیب این فرزند حاج احمد آقای خمینی را ما در قم نداشته باشیم. ان شاءالله به زودی زود بقیه نانجیب‌ها هم اصلاح بشوند و ملت حقشان را بگذارند کف دستشان.

این سخنران که سردسته لباس شخصی ها محسوب می شد، از مقامات قم خواست که هر چه سریعتر بساط فتنه و " غائله خانه ها" و " مسجد ضرار" و " بیت مرجع امریکایی" و " آقایان کثیف" را از قم جمع کنند. وی به مسئولان قم اولتیماتوم داد که طلبه ها و قمی ها خودشان تکلیف اینها را روشن می کنند.


امام و نايب امام خوانده شدن آقاي خامنه اي توسط سردسته اوباش

اودر ادامه هتاکی را به آیت الله هاشمی رفسنجانی کشاند و تهدید به حذف ایشان کرد و گفت: آقای هاشمی باید به راه بگردد و گرنه خیلی راحت حذف شان می‌کنیم؛ ملت نشان داد نه انتساب به امام و نه انتساب به مقام و رتبه خاصی، هیچ چیز را در مقابل ولایت نمی‌فروشد.

این جمع با شعارهایی علیه کروبی، موسوی، خاتمی، هاشمی و در حمایت رهبری مثل " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده،" و " وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد"، اقدام به سنگ اندازی به سوی بیوت آیات عظام منتظری و صانعی کردند.

امنیت برای هتاکان و آشوبگران

گزارشهای رسیده به جرس حاکی است که این جمعیت که حدود سیصد نفر بودند، عکس آقای خامنه ای را دستشان گرفته و تعدادی از آنها که معلوم بود چند ساعتی است در آنجا حضور دارند در کوچه پشتی بر روی زمین نشسته بودند.

یک موتورسوار که لباس بسیجی پوشیده بود بینشان آب معدنی پخش می کرد.

شاهدان عینی از حضور دو عدد ماشین وانت که تعدادی از نیروهای ضد شورش نیروی انتظامی در آن بودند خبر داد که در محل تجمع حاضر و بدون هیچ واکنشی محل را ترک کردند.

گفته می شود یکی از باندهای خیابان شهید محمد منتظری ( مصلی) ، برای تردد لباس شخصی ها، توسط نیروهای انتظامی بسته شد.

حمله به بیت آیت الله منتظری

در حالی که لباس شخصی ها مشغول شعار دادن و شعار نویسی بر روی دیوارهای اطراف بودند. تعدادی از آنها نیز از در دفتر آیت الله منتظری بالا رفته بودند و مشغول نگاه کردن به داخل دفتر و خانه های اطرا ف بودند.

یکی از بسیجی ها در این مراسم اعلام کرد که قصد گرفتن دفتر آیت الله منتظری را دارند و اعلام کرد فردا صبح مراسم پلمپ رسمی دفتر انجام می شود.

شاهدان عینی گفته اند که گویا آنها قصد داشتند با شکستن شیشه ها وارد دفتر شوند. در این لحظه ناگهان درگیری شدید فیزیکی بین دو نفر از بسیجی های ارشد ایجاد شد. یکی از آنها ظاهراً دستور داده بود که نیروهایشان داخل دفتر بریزند و آن دیگری مخالف بود و می گفت: " داخل دفتر و خانه آیت الله منتظری که غیر از زن و نوه اش کسی نیست، چرا می خواهید فردا بگویند که ما حتی به زن ها و بچه ها هم رحم نکرده ایم.

یکی از افراد حاضر در صحنه گفت که این بسیجی گفته است: " مراجع قم مدام به دفتر آقا [آقای خامنه ای] زنگ می زنند و می گویند این بسیجیاتون و از قم جمع کنید."


حمله مواجب بگيران اوباش به بيت آيت الله العظمي منتظري

خبرها حاکی است که کمی دورتر یعنی وسط بلوار و همچنین آن طرف بلوار حدود 500 نفر از مردم عادی ایستاده بودند و وقایع را تماشا می کردند و خیلی از آنها افسوس می خوردند و با تعجب به کارهای این لباس شخصی ها نگاه می کردند.

قم با بیش از یک میلیون و نیم جمعیت، از حضور و عملکرد تعدادی معدود که با سازماندهی، به مراجع و علما اهانت می کنند، همواره بیزاری جسته است.

در بین لباس شخصی ها تعدادی طلبه نیز به چشم می خورد که یکی از آنها مدام دیگران را به شعار دادن و حمله به دفتر آقایان تشویق می کرد. این در حالی بود که چراغ های دفاتر آقایان خاموش بود و ظاهراً کسی در آنها نبود.

گزارشهای رسیده از قم حاکی است که این لباس شخصی ها که همیشه در تجمعات اینچنینی حضور دارند برای مردم قم آشنا هستند. خیلی از آنها دارای کارت فعال بسیج می باشند و تعدادی ازآنها هم در استخدام اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات هستند. اکثر آنها مجهز به اسپری فلفل، باتوم های کوچک، بی سیم ودر برخی موارد اسلحه کوچک می باشند. آنها برای تجمعات اینچنینی بوسیله مسئولانشان سریعاً فراخوانده می شوند.

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار ما گفت که این افراد همان کسانی هستند که در جریان مراسم آیت الله منتظری نیز مردم را بازداشت می کردند.

وی افزود: حتی خود من در چهلم آیت الله منتظری شاهد بودم که آنها جوانان را بازداشت و به خانه های اطراف دفتر آیت الله منتظری که در اختیار اطلاعات سپاه است می بردند.

برخی از این افراد روی دیوار حسینیه مرحوم آیت الله منتظری با اسپری سبزشعارهایی از جمله مرگ بر منافق، مرگ بر ضد ولایت فقیه یا علی سید علی و همچنین با اسپری سیاه تابلوی دفتر آیت الله صانعی را سیاه کردند وبر روی دیوار حسینیه ایشان شعارهایی چون مرگ بر صانعی ضد ولایت نوشتند.

همچنین در اطراف این دو بیت همزمان با تجمع، گروه های فشار پاره های آجر وسنگ آماده کرده بودند تا به محض خروج کروبی، که برای دیدار با آیت الله صانعی به قم سفر کرده بود، و در آن زمان در خانه ایشان حضور داشت، به وی حمله ور شوند.


انتقاد از مراجع عظام به خاطر حمایت از سیدحسن خمینی و توهین به خانواده و یاران امام

سفر محرمانه رهبری به قم

قبل از ظهر شنبه 22 خرداد رهبری برای زیارت حرم حضرت معصومه به قم مشرف شد. ره آورد سفر ایشان برداشته شدن تخته نشان آرامگاه مرجع فقيد آیت الله منتظري بود، مبادا ایشان با دیدن قبر استادشان بياد فجایعی بیفتند که در حق آيت الله منتظری روا داشتند و ناراحت شوند. به گفته سعید منتظری بعد از بازگشت مقام رهبری هم این تخته به جای خود برگردانده نشد. الان قبر آیت الله منتظری همانند قبر ائمه بقیع (ع) بی نشان است.

به گفته سعید منتظری به برکت قدوم مقام رهبری جو قم متشنج شد. ابتدا قبل از ظهر یکشنبه بیت آیت الله صانعی محاصره شد. خودرو حجت الاسلام مهدی کروبی که برای ملاقات با آيت الله صانعی به قم آمده بود مورد حمله قرار گرفت. لباس شخصی ها شعار می دادند شهر مقدس قم جای منافقین نیست. الآن آقایان صانعی و کروبي در محاصره لباس شخصی ها در بیت آقای صانعی محصورند.

گفته می شود در این سفر که دومین سفرآقای خامنه ای به قم طی دو هفته گذشته می باشد، وی با تنی چند از علما از جمله آیات سبحانی و جوادی آملی دیدار کرد.

حمله به ماشین کروبی

مهدی کروبی، امروز در سفر خود به قم مورد حمله گروهی از افراد قرار گرفت که به گفته فرزند مهدی کروبی، خودسر نبوده وسازماندهی شده بودند.

حسین کروبی، در گفت و گو با جرس گفت: امروز گروهی به ماشین آقای کروبی که مقابل منزل آیت‌الله صانعی بوده، با زنجیر و باتوم و چوب حمله کرده‌اند و با این که این ماشین بسیار محکم است، اما کاملا از بین رفته و این شدت حملات این گروه را نشان می‌دهد.

وی با بیان این که پدرش همچنان در منزل آیت‌الله صانعی حضور دارد گفت: این جمع که به چند صد نفر می‌رسند همچنان در مقابل منزل آیت‌الله صانعی جمع شده‌اند.

حمله و تخریب دفتر آیت الله العظمی صانعی

عناصر سازماندهی شده مدعی ارزشها با حمله به دفتر آیت الله العظمی صانعی اقدام به هتک و تخریب دفتر نمودند. به گزارش خبرنگار کلمه این نیروها که از عصر دیروز بیت آیت الله العظمی صانعی را محاصره کرده بودند و به شعار و فحاشی می پرداختند نیمه شب گذشته حوالی ساعت ۴ با حمله به بیت ایشان در پیش چشمان نظاره گر پلیس به تخریب و توهین و فحاشی پرداختند. دفتر آیت الله صانعی همچنین اعلام کرد به علت تهاجم شب گذشته وتخریب اموال دفتر، کلیه خطوط تلفن مسدود می باشد. خبرهای تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.












2 نظرات :: حمله به بیوت آیات عظام منتظری و صانعی، پس از سفر محرمانه رهبری به قم + فيلم و تصوير

  1. به خدا ما راضی نبودیم آنهایی که نسبت به جنایتهاو خیانتهای دهه ی شصت سکوت می کردند امروز تا این حد مورد آزار و شکنجه قرار بگیرند !
    ما فقط می خواستیم با بیان اشتباهاتشان از مردم حلالیت بطلبند و در ضمن یک افشاگری هم بشود
    تا دیگر کسی جرات آن کارها را نداشته باشد
    اما اکنون می بینیم گویا دامنه ی آن جنایتها خیلی زیاد بوده که اینچنین مستوجب عقاب شده اند .
    بنابراین برادران لباس شخصی به جنایتهای خود ادامه دهید
    آنقدر بکشید و بزنید و تخریب کنید تا دیگر اولا نشانی از اسلام و مسلمانی نماند زیرا تمام کارهای شما به نام اسلام تمام می شود و ما هر چه که می کشیم از دست این دین فاسد و سیاست زده هست و دوما کار ما را آسان می کنید چون وقتی که دشمنانت به جان هم می افتند روز شادی و عید توست و تو بدون هیچ هزینه ای به اهداف خود می رسی

  2. خدا لعنتشان کند این از خدا بی خبرهارا!

آخرين اخبار ارس