بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

خبرنامه جمعه 19 آذرماه 89» بازداشت مجدد علي شكوري راد

خبرنامه الكترونيكي سه شنبه 89.09.19:
«وضعیت فعلی برای منافع ملی ناگوار است» ، «منتظری هرگز نمی میرد»
. ادامه راه سبز(ارس): خبرنامه جمعه، نوزدهم آذرماه 1389، وقايع 24 ساعت گذشته را به صورت یک فایل پی دی اف (pdf) در اختیار مخاطبان قرار می دهد. عناوین خبر ها به همراه خلاصه متن آنها در زير آورده شده است و برای مشاهده و چاپ و تكثير متن کامل اخبار، عکس ها، بیانیه ها و تحلیلها، فایل پی دی اف (pdf) انتهاي همين پست را دانلود و مطالعه نماييد. شايان ذكر است تعدادي از خبرهاي درج شده در اين خبرنامه پيش از اين در پستهاي قبلي سايت ارس به اطلاع مخاطبان رسيده است و لذا در ادامه از درج خلاصه آن گونه اخبار خودداري شده است:

خاتمی در دیدار با خانواده بهاره هدایت: وضعیت فعلی برای منافع ملی ناگوار است
سیدمحمد خاتمی همزمان با شانزدهم آذرماه، روز دانشجو، با حضور در منزل بهاره هدایت، عضو در بند شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت، با خانواده وی دیدار کرد و با اشاره به احکامی که در روزهای اخیر برای برخی از فعالین سیاسی اصلاح طلب صادر شده و یا برگرداندن عماد الدین باقی به زندان وضعیت حاضر را برای معقتدان به منافع ملی ناگوار خواند.

به گزارش خبرنگار کلمه سیدمحمد خاتمی، ریاست جمهوری سابق کشورمان در این دیدار ضمن ابراز تاسف وتعجب از احکامی که این روزها برای دانشجویان صادر می شود گفت: نباید به گونه ای عمل شود که نحوه برخورد با دانشگاه و جامعه با الگویی که در کشورهای کمونیستی بود قابل مقایسه شود. این راه و این گونه برخورد با دانشگاه ها غلط و اشتباه است و این گونه برخوردها قطعا به نتیجه نمی رسد و شکست خواهد خورد.


نامه همسر تاج زاده به دادستان تهران:
اگر اسباب عدالت در نظام قضائی موجود مهیا نیست، لااقل در ظلم جاری شریک و سهیم نشوید
در پی تداوم فشارها بر زندانیان سیاسی و خانواده های آنان و همچنین اعلام ممنوع الملاقاتی مصطفی تاج زاده و محمد نوری زاد، دو فعال زندانیِ جنبش سبز، فخرالسادات محتشمی پور، همسر تاج زاده، با ارسال نامه ای سرگشاده به دادستان تهران، با ذکر گوشه ای از بیعدالتی های موجود در دستگاه قضایی کشور، خطاب به دادستان تهران خاطرنشان کرد "اگر اسباب عدالت در نظام قضائی موجود مهیا نیست لااقل در ظلم جاری شریک و سهیم نشوید."

به گزارش منابع خبری جرس، همسر سید مصطفی تاج زاده در نامه خود که تحت عنوان "عریضه بیست و نهم به دادستان تهران، از سوی همسر مصطفی تاجزاده شاکی از کودتاگران انتخاباتی، آزاده ممنوع الملاقات در قرنطینه اوین" منتشر شده، از این مقام ارشد قضایی می پرسد "شما که مدعی قضاوت مسلمانی و عدالت علوی هستید؛ چرا در نظام قضائی ما کسی که فسادش محرز و جنایاتش آشکار و سوء اخلاقش بارز است وقتی از دادستانی عزل می شود به معاونت دادستانی کل منصوب می شود؟ خطاکار کیست؟ کسی که این فعل مجرمانه را مرتکب می شود یا کسی که این فعل مجرمانه را فریاد می کند برای اصلاح ؟"


شبکه انگلیسی زبان جمهوری اسلامی، آزادی سکینه محمدی را تکذیب کرد
به فاصله چند ساعت پس از آنکه برخی منابع خبری غربی از آزادی ناگهانیِ سکینه محمدی آشتیانی، فرزندش سجاد، وکیلش هوتن کیان و همچنین دو خبرنگار آلمانی بازداشتی خبر داده بودند، شبکه انگلیسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی (پرس تی.وی)، در گزارشی خبر آزادی سکینه محمدی را تکذیب کرد.

خبرگزارش رویترز، شامگاه پنجشنبه با پخش این خبر به نقل از گروهها و کمپین های حقوق بشری اعلام کرده بود که سکینه و سجاد در اسکو به خانه خود برگشته و زندگی جدیدی را شروع کرده اند.

به فاصله چند ساعت و در حالیکه مقامات جمهوری اسلامی و رسانه های رسمی کشور سکوت کرده بودند، در ساعات اولیه بامداد جمعه ١٩ آذرماه (١۰ دسامبر)، پرس تی.وی خبری روی خروجی خود قرار داد مبنی بر اینکه سکینه محمدی همراه با گروه تلویزیونی مربوط به برنامه «ایران امروز»، برای تولید یک برنامه مستند به خانه خود برده شد، تا روند به قتل رساندن همسرش را در محل توضیح دهد.


بدون اشاره به دولتی ها و شبه دولتی ها؛ کیفرخواست و جزئیات پرونده تعدادی از مفسدان اقتصادی کشور اعلام شد
همزمان با اعلام فرار یکی از بدهکاران شبکه های بانکی به خارج از کشور و در حالیکه طیف گسترده ای از مفسدان مالی و بدهکاران سیستم بانکی کشور دولتی ها و وابستگان دولتی هستند و کسی به آنها رسیدگی نمی کند، سایت قسط، متعلق به مجتمع قضایی امور اقتصادی (قسط)، اسامی تعدادی از مفسدان مالی کشور - به جز دولتی ها - اعلام کرد

این اسامی چند ساعت بعد از آن منتشر گردید، که رئیس قوه قضاییه، از انتشار آنها در سایت مربوط به آن مجتمع قضایی خبر داده بود، و مجتمع قضایی امور اقتصادی (قسط) نیز، همراه با نام این افراد، کیفر خواست و حکم قطعی تعدادی از پرونده های آنان را نیز اعلام کرد


دادستان تهران: جرم اعضای تحریریه شرق امنیتی است
دادستان تهران خبر دستگيري 4 عضو تحريريه‌ روزنامه شرق را تاييد كرد و ادعا نمود که جرایم این افراد امنیتی است.

عباس جعفري دولت‌آبادي روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایسنا، تاييد كرد كه «چهار عضو هيات تحريريه روزنامه شرق همراه يك فرد مرتبط با امور مالي و پشتيباني اين روزنامه روز سه‌شنبه به دليل ارتكاب جرايم امنيتي بازداشت شده‌اند و تحقيقات درباره‌ي اتهامات آنان ادامه دارد.»

در پی حمله ماموران امنیتی به روزنامه شرق موبایل تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران این روزنامه مورد تفتیش قرار گرفت و در نهایت سه نفر از اعضای تحریریه به نام های کیوان مهرگان، فرزانه روستایی و احمد غلامی و همچنین علی خدابخش، مدیر عامل و سرمایه گذار آن بازداشت شدند.


انتقال دانشجویان بازداشت شده دانشگاه امیرکبیر به زندان اوین
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که در روز ۱۶ آذر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند به زندان اوین منتقل شده اند.

به گزارش دانشجونیوز، درپی برگزاری مراسم ۱۶ آذر در دانشگاه پلی تکنیک تهران حدود ۱۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند. ۱۰ تن از آنان پس از بازجویی در دفتر پی گیری وزارت اطلاعات آزاد شده اند و مابقی بازداشت شدگان به زندان اوین منتقل شده اند. دانشجویان آزاد شده از ضرب و شتم شدید خویش در دفتر پی گیری وزارت اطلاعات خبر داده اند. از دانشجویان منتقل شده به زندان اوین می توان به هادی شاکری و محسن محبوبیان اشاره کرد.


تعطیلی خودجوش بازار نجف آباد و آغاز مراسم سالگرد آیت الله منتظری
به رغم محدودیتهای امنیتی امروز، روز پنجشنبه هجده آذر ماه ، مصادف با سوم محرم، سالروز رحلت آيت الله منتظري كليه مغازه هاي شهرستان نجف آباد(به جز مايحتاج و ضروري) تعطیل است.

به گزارش رسیده به جرس، كليه مغازه هاي شهرستان نجف آباد(به جز مايحتاج و ضروري)، به پاس آزادي خواهي و حق گويي و مظلوميت اين مرجع شيعه و به مناسبت رحلت ايشان و به صورت كاملا هماهنگ و خودجوش در تمام شهر تعطيل است
در حال حاضر مردم شهر در حال شركت در مراسم عزاداري در مسجد بازار اين شهر هستند.


کیان تاجبخش سخنران ویژه جامعه اسلامی مهندسان
در حالی كه تاكنون هیچگونه خبری مبنی بر اتمام محكومیت یا بخشودگی، کیان تاجبخش یكی از زندانیان حوادث پس از انتخابات منتشر نشده است، وی روز گذشته مهمان جامعه اسلامی مهندسان بود.

به گزارش مشرق به نقل از ثامن، در اجلاس دبیران استانهای جامعه اسلامی مهندسین که پنج شنبه گذشته در دفتر مرکزی این تشکل در میدان هفتم تیر تهران برگزار شد، کیان تاجبخش که از افرادی که در جریان مبارزه با جنگ نرم بازداشت شد، از زندان به جلسه منتقل و به عنوان مهمان ویژه سخنرانی کرد.


حسین درخشان پس از 26 ماه حبس آزاد شد
حسین درخشان که به 19.5 سال حبس تعزیری محکوم شده است، شب گذشته با تودیع وثیقه میلیاردی به مرخصی آمد.

به گزارش مشرق، درخشان که برای گذراندن مرخصی با تودیع وثیقه از زندان آزاد شده قرار است در چند روز آینده به زندان باز گردد.
این وبلاگ نویس زندانی، که از پاییز دو سال پیش، بعد از ورود به ایران بازداشت شد، تا ماه گذشته بلاتکلیف در بازداشتگاه نگهداری می شد؛ تا اینکه بر اساس رای قاضی صلواتی (شعبه ١۵ دادگاه انقلاب تهران)، به تحمل نوزده و نیم سال زندان محكوم شده و پرونده وی در مرحله تجدیدنظر است.


خانواده معاون وزیر دفاع پیشین ایران مفقود شده در ترکیه با تجمع مقابل سفارت ترکیه خواستار پیگیری وضعیت وی شدند
در چهارمین سالگرد مفقود شدن علی‌رضا عسگری، معاون وزیر دفاع پیشین ایران در تركیه، جمعی از اعضای خانواده وی در مقابل سفارت تركیه در تهران تجمع كردند و خواستار پیگیری جدی‌تر این موضوع از سوی سفارت تركیه شدند.
علیرضا عسگری سرتیپ سپاه و معاون اسبق وزیر دفاع ایران بود، که در اوایل ۲۰۰۷در ترکیه ناپدید شد و برخی گزارش‌ها از ربوده شدن او توسط سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل خبر داده بودند. اما گزارش هایی نیز از سوی غرب مبنی بر پناهندگی وی به آمریکا منتشر گردید.


تداوم اعدامهای دسته جمعی زندانیان عادی در زندان وکیل آباد و ادامه سکوت مقامات قضایی
با وجود افشاگری های صورت گرفته توسط احمد قابل (زندانی عقیدتی محبوس در زندان وکیل آباد مشهد)، پیرامون اعدامهای فلّه ای، دسته جمعی، مخفیانه و بدون رعایت تشریفات قانونیِ زندانیان عادی در آن زندان، و گزارش های کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران، پیرامون جزئیات این اعدامها، این تشکل حقوق بشری از اعدام دهها تن دیگر از زندانیان عادی به همین روال طی هفته های اخیر خبر داد.

به گزارش کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران، ۹ تن دیگر نیز در تاریخ ۹ آذرماه اعدام شده اند و در ۱۸ آبان ماه نیز ۱۱ تن دیگر از متهمان مرتبط با جرائم موادمخدری در این زندان اعدام شده بودند. با احتساب ۱۰ زندانی که در روز ۴ آبان امسال در این زندان اعدام شده بودند و پیش از این کمپین گزارش آن را منتشر کرده است، شمار اعدام های دو ماه گذشته در زندان وکیل آباد مشهد به ۳۰ تن رسید. در مهر ماه امسال نیز به بنابر گزارش های منابع مطلع که در اختیار کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گذشتند ۲۳ نفر دیگر در این زندان اعدام شده بودند. اعدام های یاد شده در آمارهای رسمی که در اختیاررسانه های دولتی توسط بیانیه های رسمی دستگاه قضایی گذاشته می شود دیده نمی شود.


پیام آیت الله بیات در اولین سالگرد درگذشت مرجع فقید: با انتشار آثار آیت الله منتظری، فقدان وجود علمی ایشان را جبران کنید
آیت‌الله بیات زنجانی در پیامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت آیت‌الله منتظری، با گرامیداشت یاد آن مرجع فقید اظهار امیدواری کرد که کمااینکه دورۀ حیات این مرد بزرگ، منشأ خیر و برکت در حوزه های علمیه بود، آثار و یادگارهای به جای ماندۀ از ایشان نیز به همت بیت شریف بالاخص فرزند فاضل آن فقیه فقید جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ احمد منتظری(زید عزه) و شاگردان مکتب فقهی آن بزرگوار منتشر گردد تا شمع وجود ایشان، در مراکز علمی روشن تر گشته و فقدان وجود پرکت شان تا حدودی جبران گردد.


کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی: نسرین ستوده باید بیدرنگ و بدون قید و شرط آزاد گردد
در پی از سرگیری اعتصاب غذای خشک، توسط نسرین ستوده، وکیل مدافع زندانی، و سومین ماه از بازداشت این فعال حقوق بشری در سلول انفرادی، «کمیته مبارزه برای آزادی زندانیان سیاسی»، طی صدور بیانیه ای، خواستار اقدامی جدی در سطح بین المللی برای فشار به حکومت ایران جهت آزادی وی شد.

به گزارش تارنمای این کمیته، حکومت جمهوری اسلامی نسرین ستوده وکیل مدافع زندانیان سیاسی و از فعالین اجتماعی را از سیزدهم شهریور ماه ١٣۸۹ تا کنون در سلول انفرادی بعنوان گروگان نگهداشته و اعتصاب غذاهای متوالی وی نیز، واکنشی به بدرفتاری مسئولین زندان و اتهامات واهیِ نسبت داده شده به خود، بی پاسخ ماندن اعتراضاتش و همچنین عدم اجرای وعده‌های داده شده از سوی مسئولان اطلاعاتی و قضایی است.


هشدار دادستان به دخالت دولت و مجلس در پرونده های قضایی در واکنش به ادعاهای وزیر ارشاد
در پی اظهارات اخیر برخی مقامات دولت، از جمله وزیر ارشاد در مورد "لزوم عدم حمایت از مهدی هاشمی به عنوان یک متهم فراری"، دادستان تهران از مقامات اجرایی و تقنینی بار دیگر خواست در پرونده‌های قضایی دخالت نكنند، چرا که در صورت تكرار این قبیل اظهارنظرها، طبق مقررات با آنها عمل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عباس جعفری دولت‌آبادی با اشاره به انتشار برخی مطالب منتسب به وزیر ارشاد در بعضی از سایت‌های خبری و جراید كشور، گفت: روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مطالبی به نقل از وزیر ارشاد در خصوص رسیدگی به موضوع پرونده روزنامه ایران مطرح شده است كه امیدواریم این اظهارات صحت نداشته باشد.

دادستان تهران با ابراز تاسف از چنین اظهارنظرهایی بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات افزود: چون در مورد روزنامه‌ ایران پرونده قضایی تشكیل شده و رسیدگی به آن در حال انجام است انتظار می‌رود مقامات اجرایی و تقنینی به نحوی اظهارنظر نكنند كه شائبه تلاش آنان برای تاثیرگذاری در فرآیند قضایی به اذهان متبادر شود.


عزل آیت الله مسعودی خمینی از تولیت حرم حضرت معصومه
سعیدی علاوه بر امامت جمعه قم، ریاست شورای فرهنگ عمومی استان قم و ریاست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این استان، به عنوان تولیت حرم حضرت معصومه (س) معرفی شد.

سعیدی علاوه بر امامت جمعه قم، عهده دار سمت ریاست شورای فرهنگ عمومی استان قم و ریاست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این استان نیز هست.
پیش از این آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عهده دار مسئولیت تولیت حرم حضرت معصومه (س) بود.


حکم حبس ارسلان ابدی، بازداشتی وقایع عاشورای ٨٨، به سه سال کاهش پیدا کرد
حکم زندان حبس ارسلان ابدی، دانشجوی دانشگاه بین‌المللی قزوین که در حوادث عاشورای سال گذشته بازداشت و توسط دادگاه بدی به نه سال و نیم محکوم شده بود، به سه سال کاهش پیدا کرد.

به گزارش منابع خبری جرس، وی که هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می‌برد، در کیفرخواستش ابتدا "محارب" معرفی شد که پس از چندی تغییر کرده و در ابتدا به نه سال و نیم حبس محکوم و بعد از آن در دادگاه تجدید نظر به شش سال تعزیری تبدیل شد، که همزمان با عید غدیر، به سه سال تقلیل یافت.


بازداشت مجدد دکتر شکوری راد به دلیل افشای تبریک ٢٢ خرداد ٨٨ صادق لاریجانی به میرحسین موسوی
دادستانی تهران اعلام کرد علی شکوری راد بازداشت و به زندان معرفی شده است.

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران،‌ با اعلام این خبر آورده است: "در پی انتشار اظهارات علی شکوری راد در برخی از سایت ها و انتساب اظهارات وی به ریاست قوه قضائیه، و نیز طرح مطالب خلاف واقع علیه جمهوری اسلامی ایران که به موجب قوانین جرم تلقی می شود، در روز جاری (پنجشنبه ۱٨ آذر) نامبرده احضار و به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب تحت تعقیب قرار گرفته و پس از انجام تحقیقات و با توجه به پرونده و اتهامات قبلی با تشدید قرار، بازداشت و به زندان معرفی شد. "


پیام جامعه مدرسین و طلاب قم ونجف(متقن) به احمد منتظری: منتظری هرگز نمی میرد، می بینید که چگونه از قبر او هم قدرت نا مشروع هراس دارد
در ادامه پیامهای تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد درگذشت مرحوم آیت الله العظمی منتظری، و در واکنش به اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم سالگرد توسط حکومت، تشکل جامعه مدرسین و طلاب قم و نجف(متقن)، با ارسال نامه ای خطاب به احمد منتظری، فرزند آن مرحوم، ضمن گرامیداشت یاد آن مرجع تقلید مردمی، خاطرنشان کرد "منتظری شهید واقعی بود و این حکم الهی است که هرگز نمی میرد او زنده جاوید است و می بینید که چگونه از قبر او هم قدرت نا مشروع هراس دارد."

این تشکل همچنین طی بیانیه ای که به مناسبت سالگرد درگذشت آن مرجع مردمی به صورت جداگانه منتشر ساخت، خاطرنشان کرد روزهای غمباری پیش روی ماست. ازِ یک سو در غم جانکاه حسین علیه السلام و یارانش به سوگ نشسته ایم و از سوی دیگر خاطره رحلت غمبار و مظلومانه آن فقیه عالیقدر قلب ما را می سوزاند، ولی از همه بالاتر عزای صدها جوان به خون خفته ای است که حتی به مادران داغدیده ی آنان اجازه داده نمی شود تا بر جای خالی آنان حتی یک شمع روشن کنند."


اعتصاب غذای غلامحسین عرشی، از شهروندان بازداشتی حوادث بعد از انتخابات، وارد هفتمین روز شد
بنا به گزارش منابع خبری، غلامحسین عرشی، از شهروندان معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری اواخر هفته گذشته پس از اعتراض به شرایط نامناسب بند ۳۵۰ به سلول انفرادی منتقل شد . او در اعتراض به این اقدام مسوولان زندان دست به اعتصاب غذا زد.از آغاز اعتصاب غذای وی بیش از هفت رور می گذرد.

به گزارش کلمه، وی در هفته های اخیر وضعیت جسمانی بسیار نامناسبی داشته، و بارها از مسوولان زندان خواسته است او را به بهداری زندان اوین انتقال دهند اما هربار مسوولان زندان از این کار سر باز زده اند. موضوعی که موجب اعتراض عرشی و دیگر هم بندان او به مسوولان زندان و به ویژه مسوول بند ۳۵۰ بزرگ نیا شده است .


امیرهادی انواری، یکی دیگر از روزنامه نگاران روزنامه شرق نیز بازداشت شد
در ادامه موج بازداشت روزنامه نگاران و فعالان مطبوعاتی، امیر هادی انواری، یکی دیگر از خبرنگاران روزنامه شرق نیز، امروز پنجشنبه ۱٨ آذرماه بازداشت شد.

به گزارش جرس، انواری خبرنگار حوزه اقتصادی بود که سابقه فعالیت در روزنامه اعتماد و دیگر روزنامه های اصلاح طلب را دارد.
گفتنی است روز سه شنبه هفته اخیر (۱۶ آذرماه) نیز، ماموران امنیتی به ساختمان روزنامه شرق یورش بردند و فرزانه روستایی، کیوان مهرگان و احمد غلامی و سرمایه گذار این روزنامه علی خدابخش را بازداشت نمودند.

جهت دانلود و مشاهده متن كامل اخبار خبرنامه، روي تصوير زير كليك نماييد

حجم فايل 462 كيلوبايت

0 نظرات :: خبرنامه جمعه 19 آذرماه 89» بازداشت مجدد علي شكوري راد

آخرين اخبار ارس