بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

احمدی نژاد پس فردا: کی؟ حبیب؟! ما تو ایران اصلاً اعدام نداریم!

احمدی نژاد پس فردا: کی؟ حبیب؟! ما تو ایران اصلاً اعدام نداریم!

ادامه راه سبز(ارس): در راستای اینکه خودتان می‌دانید، پس فردا با احمدی نژاد مصاحبه‌ای انجام دادیم که امروز منتشر می‌شود:


ما: با تشکر از حضور شما در برنامه لطفاً سوالهای خودتان را از ما بپرسید.

مموتی: یک نفر در سنندج حالا خلافی کرده خلافی نکرده اونش تحت بررسی‌ست . ما برادران محارب کـُردمونو دوست داریم ما بهشون علاقه مندیم . در سفر قبلی هم اونجا یک واحد تشخیص طبی افتتاح کردیم که برادران کرد همینجور مادرزاد محارب به دنیا نیان . اونوقت اینا برداشتن داد و هوار تمام دنیا رو پر کردن که آی حبیب الله لطیفی یکشنبه اعدام میشه . یکسری از این قدرتهای پوشالی هم برای فرار از بحران اقتصادیشون اومدن حمایت کردن . به فضل الهی قوه قضائیه‌ی ما مستقل عمل میکنه ما هم نامه نوشتیم گفتیم مستقل‌تر عمل بکنه حتی خبر داریم که رهبری هم نامه نوشته گفته همینجوری مستقل بمون .

ما: خیلی ممنون که سوال اول را پرسیدید حالا سوال دوم را بپرسید بی‌زحمت.

مموتی: اصلاً یکی از راهکارهای این دولت برای جلوگیری از اعدام در منطقه همین هدفمند کردن یارانه‌ها بود. شما دقت کنید طی سیاستهای اصولی ما در پنج سال گذشته به فضل الهی تمام برادران کـُرد برای کارگری آواره تهران شدن. در تهران هم کسی که مجبوره چهارصد تومن بده که یه بربری بخره خب ملت کـُرد ما ملت هوشیاری هستن میرن صبح تا شب زحمت می‌کشن که بتونن شب یه بربری بخرن که تازه فقط بتونن زنده بمونن. در واقع این طرح هزاران ساعت کارشناسی روش و توش انجام گرفته. تمام کارشناسها گفتن آدم اول باید زنده بمونه بعد بتونه بره محارب بشه . حالا من از شما می‌پرسم ؛ کسی که مجبوره صبح تا شب کار بکنه که بتونه یه بربری بخره اصلاً فرصت میکنه که محارب هم بشه؟

ما: عجب احساس شعف خاصی بما دست داده الآن با این توضیح رسانی شما . خب دیگه ؟

مموتی: من اصلاً از همین قدرتهای پوشالی سوال می‌کنم : شما در مملکت خودتون کسی کشته نمیشه ؟ ایناش این عکس خواهر مروه الشربینی ، ببینید چه جور مظلومانه به شهادت رسید . خب این اعدام نیست ؟ اینا در امریکا خودشون صندلی الکتریکی رو گذاشتن تو موزه‌هاشون . خب مگه با صندلی الکتریکی چیکار میکردن ؟ جز این بوده که ممه رو می‌دادن دست لولو آدمهای مظلوم و بی‌گناه رو اعدام می‌کردن ؟ همین پریروز در ایالت ویرجینیا که یک جزیره‌ کوچکی است در غزب قطب شمال حوالی بوتسوآنا یک خانم مومن متعهد که فقط دوتا قتل کرده بوده رو اعدام کردن که البته ما به سازمان ملل نامه نوشتیم شکایت کردیم و بشدت پیگیر ماجرا هستیم .

ما: این وسط نموداری چیزی نمی‌خوای نشون بدی ؟ نذر داریما !

مموتی: اتفاقاً تمام نمودارهای ما الآن تو وزارت خارجه‌ست که خب اونم یه تغییراتی داشت که البته تغییرات در هر دولتی عین دولت ما کاملاً طبیعیه . منتها آقای صالحی چون بالاخره تازه اومدن سر کار اینه که دقیقاً به کشوهای وزارتخارجه عادت نکردن جای نمودارها رو بلد نیست . البته متاسفانه یه سری کارهای تخریبی هم توسط مسئولان قبلی در وزارتخارجه انجام شد که من از آقای متکی گله دارم . ایشون تمام نمودارها رو گذاشته سر طاقچه اتفاقاً نمودار محاربه و تمام مدارک تبرئه همین برادر محاربمون آقای لطیفی هم لب همون طاقچه بوده . ایشالا به محض اینکه طاقچه پیدا شد با یک گونی سیب زمینی و سه هزار تومن پول نقد ، تمام اسناد و نمودارها و مدارک را به اطلاع ملت محارب پرور کـُرد خواهیم رساند!
وبلاگ عليرضا رضايي

1 نظرات :: احمدی نژاد پس فردا: کی؟ حبیب؟! ما تو ایران اصلاً اعدام نداریم!

  1. «بازداشت ۲۰ نفر در منزل پدر حبیب‌الله لطیفی»

    جرس: در پی یورش ماموران امنیتی و اطلاعاتی به منزل پدری حبیب الله لطیفی زندانی محکوم به اعدام 20 تن بازداشت و روانه بازداشتگاه نامعلومی شدند.

    به گزارش هرانا، در ساعت 22 شب گذشته 12 تن از مهمانان به همراه هشت عضو خانواده حبیب الله لطیفی در یک یورش گسترده به منزل پدری این زندانی سیاسی بازداشت شدند.

    از سوی دیگر تمامی تماس‌های زندانیان محبوس در زندان سنندج قطع شده و هیچگونه اطلاعی از سرنوشت حبیب الله لطیفی به دست نیامده است.

    لازم به ذکر است، شب گذشته دست کم 30 تن از نیروهای گارد ضد شورش به همراه نیروهای اطلاعاتی به منزل پدری وی یورش برده و در نتیجه آن بیست نفر بازداشت شدند که هویت 12 بازداشتی که میهمان خانواده حبیبی بوده اند نامشخص است.

آخرين اخبار ارس