بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

قرار بود 20 هزار میلیارد تومان طی یکسال از مردم گرفته شود نه در 3 ماه!

محمد رضا خباز نماينده مجلس در گفتگو با پارلمان نیوز:
قرار بود 20هزار میلیارد تومان طی یکسال از مردم گرفته شود نه در 3 ماه

ادامه راه سبز(ارس): عضوشوراي مركزي فراکسیون خط امام مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان ساخت: دولت ظرف 90 روز از اجرای قانون یارانه ها تنها می تواند 6600 هزار میلیارد به دست آورد نه 20 هزار میلیارد تومان و مشخص نیست که 13400 میلیارد تومان باقی مانده را میخواهد از کجا بیاورد.

"محمد رضا خباز" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام (ره) پارلمان نیوز در پاسخ به این سوال که آیا شیوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها مطابق با قانون مصوب مجلس است گفت: قانونی که دولت در رابطه با حذف یارانه ها اجرا می کند با قانونی که مجلس مصوب کرد کاملا متفاوت است.

نماینده اصلاح طلب خراسان رضوی افزود: مجلس به دنبال حذف تدریجی و5ساله یارانه بود در حالی که دولت می خواهد این طرح را طی 3 ماه اجرا کند،ما می خواستیم فشار را بر زندگی مردم کم کنیم ودولت خلاف آن را انجام می دهد.

وی ادامه داد: ما می خواستیم استفاده از (سی ان جی) را برتری دهیم اما قیمت آن به حدی بالا رفت که با بنزین رقابت می کند و مردم دیگر به سمت استفاده از سوخت دوگانه نخواهند رفت.

خباز یادآور شد:به دلیل افزایش حامل ها ی انرژی سوخت مرغ داری ها ، سوخت کود پسخانه ها،سوخت حمام های روستایی، سوخت تراکتورها و ... دچار مشکلات زیادی شده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت نمی تواند ظرف 90 روز از اجرای قانون یارانه ها 20 هزار میلیارد تومان بدست آورد گفت: دولت هیچ پاسخی برای سوالی که در این مورد از او پرسیده شده است ندارد.

وی تصریح کرد: اگر دولت این طرح را ا ز فروردین اجرا می کرد می توانست 20 هزار میلیارد تومان و هر ماه 1600 میلیارد از مردم بگیرد و اینگونه قیمت بنزین لیتری 250 تومان می شد اما متاسفانه دولت 9 ماه زمان را حدر داد و حالا می خواهد طی سه ماه وماهی 6600 میلیارد تومان از مردم بگیرد و این فشار را بر مردم زیاد می کند.

0 نظرات :: قرار بود 20 هزار میلیارد تومان طی یکسال از مردم گرفته شود نه در 3 ماه!

آخرين اخبار ارس