بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

دست نگه داريد!؛ تا 20 روز ديگر عرضه گوجه فرنگي وارداتي ارزان، سر كوچه فلاني!

قیمت هر کیلو گوجه فرنگی، بیش از ۳۰۰۰ تومان:
گوجه‌فرنگی تولید میناب‌، روداب، چابهار و بوشهر به تدریج وارد کشور! می‌شود

. ادامه راه سبز(ارس): در حالی که گزارش‌ها حاکی از افزایش قیمت گوجه فرنگی تا هر کیلو ۳۰۰۰ تومان و بیشتر است، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران وعده داد که گوجه‌فرنگی تا ۲۰ روز دیگر ارزان می‌شود.

حسین مهاجران در گفت‌وگو با فارس، دلیل افزایش قیمت گوجه‌فرنگی تا سه هزار تومان را در این فصل از سال، کاهش تولید این محصول اعلام کرد و گفت: سال گذشته بوشهر، بندرعباس، رودان، میناب، جیرفت و چابهار اقدام به کاشت و تولید گوجه فرنگی کردند لذا به همین دلیل قیمت گوجه فرنگی کاهش شدیدی داشت و متعاقب آن امسال کاشت این محصول کاهش پیدا کرد که منجر به افزایش قیمت شد.

وی افزود: همه ساله تا آبان ماه گوجه شهرستان‌های اطراف تهران در بازار عرضه می‌شود. در آبان ماه گوجه دزفول وارد بازار می‌شود و در آذرماه گوجه تولیدی بندرعباس در شهر عرضه می‌شود که امسال به دلیل کاهش تولید شاهد کاهش عرضه این محصول بوده‌ایم.

وی وعده داد که بین ۱۵ تا ۲۰ روز آینده گوجه‌فرنگی تولید میناب، روداب، چابهار و بوشهر به تدریج وارد کشور! می‌شود. [ارس: عجب!، تا به امروز فكر ميكرديم ميناب و روداب و چابهار و بوشهر از شهرهاي ايران است!]

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار تهران با بیان اینکه در حال حاضر قیمت متعادل گوجه فرنگی باید هر کیلوگرم ۶۰۰ تومان باشد اظهار داشت: در میدان بزرگ میوه و تره‌بار در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوجه انباری هزار تومان، گوجه دزفول ۱۸۰۰ تومان و گوجه گلخانه‌ای ۲۷۰۰ تومان است.

وی افزود: به قیمت‌های بالا باید بین ۳۰ تا ۳۵ درصد سود خرده‌فروشی را اضافه کنید تا قیمت گوجه فرنگی در سطح شهر تهران به دست بیاید.

3 نظرات :: دست نگه داريد!؛ تا 20 روز ديگر عرضه گوجه فرنگي وارداتي ارزان، سر كوچه فلاني!

  1. شما اشتباه نكردي ارس جان و اين شهرها مال ايران است اما نكته را نگرفتي!، و آن اينكه محله اي كه كه خانه فلاني در آن واقع است يك كشور مستقل شده و بدين لحاظ است كه قرار شده گوجه فرنگي ارزان قيمت را از شهرهاي ايران به اين كشور(محله) وارد كنند!

  2. به به، اين گوجه فرنگي خوردن داره! بخصوص وقتي خوب بچلونيم و ازش رب درست كنيم!

  3. پيشنهاد ميشه كه اسم روي قوطي رب را هم بگذاريم: (رب معجزه هزاره سوم)

آخرين اخبار ارس