بر مجروحان حوادث پس از انتخابات چه می گذرد: «زندگی، زخم ، عفونت و امیدواری»؛ با دیدن زندگی هر مجروح هزار بار در دل می گویم کشته شده ها خیال شان راحت شده؛ اما کسی که جانش گلوله خورده ، نخاعش قطع شده، زخم بستر گرفته و قدرت راه رفتن و حتی حرف زدن از او گرفته شده چگونه می خواهد زندگی کند؟ در این یک ساله بر کسانی که در جریان حوداث پس از انتخابات مجروح شده اند؛ تیر خورده اند، چه دردی را متحمل شده اند و بر خانواده هایشان چه گذشته است؟ ادامه مطلب...
انتشار متن کامل ویرايش دوم منشور جنبش سبز: «نسخه اولیه این منشور در بیانیه ۱۸ میرحسین موسوی آمده بود. آنزمان موسوی صاحبنظران را به نقد و بررسی این منشور و کمک به تقویت و تنقیح آن دعوت نمود. پس از آن بیش از یکصد نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌ های مختلف پیرامون منشور نقدها و بررسی های خود را ارایه کردند. نسخه ویراسته شده به امضای امضای موسوی و کروبی رسیده شده بود و به امانت نزد شورای هماهنگی راه سبز امید قرار گرفته بود تا در موقع مقتضی منتشر شود.» ادامه مطلب...
روزی که پا در عرصه مبارزه با سیاه پرستان گذاشتم، به خوبی از سرنوشت احتمالی خود آگاه بودم. از سیاه پرستان، انتظاری جز قتل و اعدام و مرگ نداشته و ندارم. از سیاهی متنفر بودم. آنقدر متنفر بودم که برای دیدن لبخندهای سبز بر لبان هموطنم، از جان خود نیز گذشته بودم. من از مرگ نمی ترسم. از اعدام نمی ترسم. مرگ من آغاز رویش جوانه های سیاه ستیز و پراکنش قاصدکهای صلح سبز خواهد بود. ای هموطن! اگر روزی سیاه پرستان جان من را نیز ستاندند، بر من سیاه نپوش و اشک نریز، حقم را پس بگیر، همين.
درصورت فيل.تر شدن از اين آدرس استفاده كنيد: http://0ffice.arasdotnet.tk يا http://bekhon.sabzonline.tk

خیلی ممنون؛ ایشالا با یارانه‌ها تكليف دولت هم هدفمند می‌شود!

خیلی ممنون ؛ ایشالا با یارانه‌ها تكليف دولت هم هدفمند می‌شود!

ادامه راه سبز(ارس): به میمنت و شگون یارانه‌ها پس از پنج سال-نفر-چماق تلاش شبانه روزی و پنج سال-چماق-نفر توضیح رسانی رويانيان و همچنين از طریق نماز جمعه؛ و پنج نفر-چماق-سال تحقیق جانفرسا بر روی نقش وازلین در رونق اقتصادی ایران سرانجام هدفمند شد و به همین مناسبت یک لشکر پلیس در پمپ بنزینها مستقر شدند . در اینجا مجدداً به طریقه‌ی همان بیست سوالی‌هائی که ده تا سوال بیشتر ندارد اتفاقاتی که نهایتاً تا پس فردا حالا چون توئی نهایتاً تا پسون فردا حتماً می‌افتد را به نحو شایسته‌ای پیش بینی می‌کنیم :


پس از این هدفمندی مطلوب چون توئی تا پسون فردا چه اتفاقاتی می‌افتد؟

1. از فردا جلوی هر نانوائی سه‌تا آر.پی.جی زن با روحیه‌ی بسیجی مستقر می‌شوند که طرح درست اجرا بشود؟

2. دانشگاهها برای سه ماه تعطیل می‌شود چون ممکن است دوباره هوا آلوده بشود یا سرد بشود یا خلاصه هواست دیگر ، بالاخره یک چیزی می‌شود؟

3. تا پس فردا طرح ارتقاء نوامیس اجتماعی در پمپ بنزینها با موفقیت اجراء و ضمناً سی نفر کشته و هشتاد نفر ناپدید و از سرنوشت بقیه هم هنوز اطلاعی در دست نمی‌باشد؟

4. همین امروز فردا یکدفعه زرتی يك عکسي در یکجائی پاره می‌شود و سی هزار کفن پوش برای هدفمندی هرچه دقیقتر یارانه‌ها با اتوبوس وارد تهران می‌شوند؟

5. یا نه ؛ ... از میدان انقلاب تا آزادی داربست می‌زنند و ساندیس می‌خورند و ضمناً هر کی که رد بشود را می‌گیرند اساساً کتک می‌زنند؟

6. رهبری برای پنجمین بار می‌رود قم با مراجع کارهای گرم و صمیمانه می‌کند و اصولاً پارسال تا حالا که نماز جمعه نخوانده فکر نمیکنی دیگر وقتش است که یکی بخواند؟

7. قرار می‌شود لاریجانی تا دو هفته‌ی دیگر احمدی نژاد را استیضاح بکند بعد یکدفعه در سانحه سقوط فلاش تانک توالت خانه‌شان شهید می‌شود و اصلاً همان قبلاً که حداد عادل رئیس مجلس بود خیلی بهتر بود؟

8. قوه قضائیه با هر کسی که بتواند بیشتر از سه تا بربری بخرد برخورد قاطع می‌کند و به همین مناسبت سکینه محمدی سنگسار می‌شود؟

9. طرح جمع آوری مواد فروشها در میدان شوش به اجراء درمی‌آید و در آن سیصد بانوی بد حجاب در میدان صادقیه دستگیر و چهارصد پژوی 206 که در دروازه دولاب یکطرفه رفته بودند با راننده به پارکینگ منتقل می‌شود؟

10. اصولاً هيچي نمرده این دولته که مرده و در مجموع اسب حیوان نجیبی است؟!


عليرضا رضايي (با اندكي تغيير)

4 نظرات :: خیلی ممنون؛ ایشالا با یارانه‌ها تكليف دولت هم هدفمند می‌شود!

  1. «اين هم اوليش!: اداره‌های دولتی تهران به‌دلیل آلودگی هوا یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند!»

    معاون استاندار تهران گفت: اداره‌ها‌، سازمان‌ها‌، نهادها و دستگاه‌های دولتی شهر تهران، به علت آلودگی هوا از امروز تا اطلاع بعدی یک ساعت زودتر تعطیل می‌شوند‌.

    محمودی، تسهیل در روان سازی رفت و آمد عصرگاهی؛ و جلوگیری از افزایش آلاینده‌های هوای شهر تهران را با توجه به توقف بارندگی و نزولات جوی در پایتخت، از اهداف این تصمیم برشمرد.

    وی افزود: این تعطیلی شامل بانک‌ها، مراکز نظامی و انتظامی شهر تهران نمی‌شود.

  2. «اين هم دوميش!: دخالت پلیس در کار نظارت بر تاکسی‌ها و مسافربرهای شخصی!»

    پلیس با تاکسی‌هایی که مسافر سوار نکنند یا یا دنبال مسافر دربستی باشند و نیز با مسافربرهای شخصی که مزاحم کار تاکسی‌ها شوند، برخورد می‌کند!

    به گزارش مهر، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز فعالیت گشتهای مشترک پلیس و تاکسیرانی خبر داد. سردار حسین رحیمی در مراسم افتتاح طرح مشترک گشتهای کنترل و نظارت پلیس و تاکسیرانی افزود: این گشت‌ها به صورت مشترک بین پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان تاکسیرانی راه‌اندازی شده که ماموران راهنمایی و رانندگی ماموریتهای خاصی را برای کنترل تاکسیها انجام می دهند.

    وی تصریح کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی با سه تخلف تاکسیها شامل تاکسیهای غیر فعالی که اقدام به جابجایی مسافر نمی‌کنند، تاکسی‌هایی که در مسیر مشخص شده خود فعالیت نمی کنند و تاکسی‌هایی که تنها به دنبال سوار کردن مسافر دربستی هستند، برخورد می کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: طی این طرح با مسافربرهای شخصی که اقدام به ایجاد مزاحمت برای تاکسیداران ‌کنند برخورد می شود.

    وی ادامه داد: همچنین با تاکسیهای شهرستانهای اطراف که اقدام به فعالیت در داخل شهر تهران ‌کنند نیز برخورد می شود.

    سردار رحیمی از فعالیت ۱۵۰ گشت مشترک در تهران خبر داد و در ادامه با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی حجم ترافیکی صبحگاهی در اولین روز اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، تصریح کرد: انتظار داریم تا در روزهای آینده با توجه به هدفمند شدن یارانه‌ها مردم از وسایط نقلیه شخصی استفاده نکنند و به این ترتیب حجم ترافیک به خصوص در صبحگاه کاهش یابد.

  3. خدا را شكر كه يكي آزاد شد!!!

    خدا را شکر که بالاخره یکی از این زندان آزاد شد. حالا لااقل یک چیز آزاد داریم تو این مملکت.

    آزاد شدن بنزین را به همه همرزمان تبریک می گوییم.

  4. بنزین را خدا آزاد کرد.
    بنزین با وثیقه سنگین آزاد شد.
    خوشا به حال بنزین که آزاد شد.

آخرين اخبار ارس